Η Γιορτή του Τέλους των Γιορτών

Αν σε λένε Χρήστο, γιορτάζεις την πρώτη μέρα του δωδεκαήμερου κι έχεις 15 μέρες εορτασμού μπροστά σου.

Αν σε λένε Στέφανο, οι γιορτές μόλις έχουν ξεκινήσει.

Αν σε λένε Βασίλη, γιορτάζεις στην καρδιά των γιορτών κι υπάρχουν ακόμα αρκετές μέρες ξεγνοιασιάς.

Αν σε λένε όμως Φώτη, η γιορτή σου σημαίνει το Τέλος των Γιορτών. Οι παλιοί ξεστόλιζαν σπίτια τους και τα δέντρα την παραμονή των Φώτων. Την επόμενη αρχίζουν τα σχολεία. Αν συνυπολογίσετε και την προσωπική μου αντιπάθεια -ενίοτε μίσος- για το σχολείο, τότε καταλαβαίνετε τα μπερδεμένα συναισθήματα που μου δημιουργούσε ο ερχομός της ονομαστικής μου γιορτής όταν ήμουνα παιδί. Μπέρδεμα που φτάνει στα όρια μικρής, υπόγειας, προσωπικής τραγωδίας.

Γιορτάζω στο τέλος των γιορτών.

11 thoughts on “Η Γιορτή του Τέλους των Γιορτών

  1. SOFIA 07/01/2008 στο 10:49 πμ Reply

    Έλα μην παραπονιέσαι! Υπάρχουν και χειρότερα! Φαντάσου να σε λέγανε Γιάννη! Τουλάχιστον η γιορτή σου είναι αργία και μπορείς να το γιορτάζεις όλη μέρα!!!
    Χρόνια σου Πολλά και καλά! Πάνω απ’ όλα υγεία, αγάπη και ότι άλλο πραγματικά ποθείς… στην αγκαλιά σου να το βρεις!

  2. emperistatomenos 07/01/2008 στο 11:20 πμ Reply

    Πέστα ρε Σοφία! Τι να πούμε κι εμείς που είμαστε ο τελευταίος τροχός της αμάξης!!!!
    Χρόνια πολλά αρχηγέ να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένος!

  3. fvasileiou 07/01/2008 στο 12:26 μμ Reply

    @SOFIA
    @emperistatomenos
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

    Ε ναι, στις γιορτές των Γιάννηδων υπάρχει μεγαλύτερο μούδιασμα από ότι στην δικιά μου γιορτή. Γίνεται και ανασκόπηση της πρώτης μέρας στη δουλειά.
    Αλλά γιατί να κοιτάζω τα… χειρότερα?

    emperistatomenos, Γιάννης είσαι ? Να σου ευχηθούμε δηλαδή?

  4. Manos S. 07/01/2008 στο 12:57 μμ Reply

    Χρόνια πολλά Φώτη…αν και δε συμπεριέλαβες τους Μανόληδες στην πιο πάνω λίστα!!! 😀

  5. nomansland 07/01/2008 στο 1:02 μμ Reply

    Καλημέρα, χρόνια πολλά, υγεία και φράγκα εύχομαι….αν υπάρχουν αυτά για τα υπόλοιπα θα βρεις το δρόμο :)…Κοίτα να δεις, για μένα, το ότι με λένε τάδε γιατί έτσι ‘λέγαν τη γιαγιά μου κι εγώ – μοιραία συμβατικότητα των γονιών μου, το φορτώθηκα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει και να γιορτάσω τη στιγμή που αυτό το όνομα ούτε καν με αφορά…ούτε καν ασχολήθηκαν με το να μου αφιερώσουν το όνομά μου…να ψάξουν να βρουν το τι θα μου ταίριαζε…καλά που δε ‘λέγαν τη γιαγιά μου Τριαναταφυλιά ή Φραγκούλα…Το μόνο πράγμα που αξίζει κανείς να γιορτάζει είναι τα γενέθλιά του…την προσωπική του πρωτοχρονιά δηλαδή…αλλά και αυτό όσο περνούν τα χρόνια….ξεθωριάζει….

  6. nomansland 07/01/2008 στο 1:19 μμ Reply

    ..πό το κείμενό σου λείπει ένα ρήμα ή δεν έχω ξυπνήσει ακόμη καλά-καλά;

  7. fvasileiou 07/01/2008 στο 2:32 μμ Reply

    @Manos S.
    Ευχαριστώ για τις ευχές. Δεν συμπεριέλαβα τους Μανόληδες εξαιτίας σου. Διότι έγραψες ότι άλλη μέρα γιορτάζουν οι κρητικοί Μανόληδες, άλλη οι υπόλοιποι ελλαδίτες. Μεγάλο μπέρδεμα για τόσο μικρή διαφορά 🙂

    @nomansland
    Ώστε σου δώσαν το όνομα της γιαγιάς σου…

    Το ζήτημα της ονομαστικής εορτής και των γενεθλίων είναι ωραίο για μακρές συζητήσεις. Από τα μικρά, καθημερινά, που δείχνουν τις εσωτερικές μετατοπίσεις των ανθρώπων και της κοινωνίας.

    Ναι μου λείπει ένα ρήμα. Εγώ δεν είχα ξυπνήσει ακόμα. Το διορθώνω.

  8. d1af 07/01/2008 στο 2:46 μμ Reply

    Εγώ έχω γενέθλια αύριο στις 8, που συνήθως τότε ανοίγαν τα σχολεία… Τι να πώ 😛

  9. fvasileiou 07/01/2008 στο 3:56 μμ Reply

    @d1af
    Μη λες τίποτα. Εμείς θα σου ευχηθούμε χρόνια πολλά στις 8…

  10. μούργος 07/01/2008 στο 6:44 μμ Reply

    φωτη, χρονια σου πολλα και καλα για τη γιορτη σου! 🙂

  11. d1af 07/01/2008 στο 6:46 μμ Reply

    Α καλά είμαι όργιο … Δεν σου είπα χρόνια πολλά!!! Στα λέω τώρα 😛

Σχολιάστε

