Μπλογκοπαίχνιδο: Τα Εφτά Κακά της Μοίρας μου

Η καλή μου e-φίλη, η Σοφία, με μπλέκει πάλι στα μπλογκοπαίχνιδά της -και καλά κάνει για να χαλαρώσω και λιγάκι. Με κάλεσε λοιπόν να γράψω τα 7 κακά της μοίρας μου. Γέμισα λοιπόν μια ακόμα κούπα με καφέ, έξισα το κεφάλι μου και ιδού:

1. Κρατάω χαμηλό προφίλ – δεν διαφημίζω τον εαυτό μου. Αυτό μου κόστισε 10.000 Ευρώ τον Σεπτέμβριο.

2. Όταν με ενοχλεί κάτι που κάνει κάποιος φίλος, δεν το αναφέρω. Το παρακάμπτω, το προσπερνάω. Όμως συσσωρεύονται πολλά μέσα μου και στο τέλος η οργή μου ξεσπάει για ασήμαντη αφορμή.

3. Απαιτώ απόλυτη αφοσίωση από τους φίλους μου.

4. Δυσκολεύομαι να επικεντρωθώ σε έναν στόχο. Τα ενδιαφέροντά μου και οι δυνάμεις μου διαχέονται.

5. Δεν είμαι καλός στα πρακτικά.

6. Λέω πολλές -πάρα πολλές- κακές λέξεις, γαμώ την πουτάνα μου.

7. Όμως είμαι, γενικά, ντροπαλός.

Κι επειδή το παιχνίδι πρέπει να συνεχιστεί, καλώ τον Emperistatomenos, το πατριωτάκι μου τον Μούργο, την Άννα, την nomansland, την Ξανθιά και τους νέους μου φίλους, τον Αλέξανδρο και τον Cacofonix να πάρουν τη σκυτάλη και να γράψουν τα δικά τους κακά.

19 thoughts on “Μπλογκοπαίχνιδο: Τα Εφτά Κακά της Μοίρας μου

  1. SOFIA 14/02/2008 στο 7:31 μμ Reply

    Σ’ ευχαριστώ για την ανταπόκριση! Τελικά κάτι ξέρω εγώ που σε συμπαθώ!
    Μου αρέσει πολύ όταν ένας άντρας διαθέτει το 1 και το 7, είμαι μια απ’ τα ίδια στο 2, στο3 και στο 4, δεν έχω καμία σχέση με το 5 και ώρες ώρες παθαίνω το 6! Αν έβγαλες άκρη μαζί μου… γράψε μου!!!
    Καλό βράδυ Φώτη μου
    … και Χρόνια Πολλά να πω;

  2. nomansland 14/02/2008 στο 11:46 μμ Reply

    Αχ τι καλά που με κάλεσες να παίξω…

    …σα μωρό χάρηκα…

    …σ’ ευχαριστώ…
    …στην αρχή δεν είδα το όνομά μου και πήγα να στεναχωρηθώ…

    🙂

    …καλησπέρες…

    ….εκτός από το 5 όλα τ’ άλλα τα είχα φανταστεί…

    🙂

  3. μούργος 15/02/2008 στο 1:06 πμ Reply

    α ρε φωτη τι μου κανεις!
    αν υπαρχει οσκαρ ασυνεπειας σε μπλογκοπαιχνιδα, βαζω σοβαρη υποψηφιοτητα.
    θα προσπαθησω παντως και ευχαριστω για την προσκληση!
    ενδιαφερον ψυχογραφημα εκανες στον εαυτο σου!

  4. tdjm 15/02/2008 στο 10:01 πμ Reply

    Να ήταν μόνο επτά καλά θα ήταν……!!!!

    Πάω να διαλέξω από τα πολλά …τα επτά λοιπόν….
    Μερσί..για την πρόσκληση.

  5. giota 15/02/2008 στο 12:46 μμ Reply

    Τα κακά της μοίρας ε;;;
    Έχω μια φίλη που ενώ της μιλάς το μυαλό της είναι στο υπερπέραν κι ενώ το ξέρω, εξακολουθώ να συγχίζομαι!
    Έχω το αφεντικό μου που δεν παίζεται ούτε με 8 σεντρεμπακ εκτός έδρας!
    Είμαι αθυρόστομη κι εγώ καλή ώρα!
    Έχω πολλά νεύρα τα οποία φροντίζω να μην συγκρατώ…
    Θες κι άλλα; Μπορώ να βρω πολλά!
    :p

  6. fvasileiou 15/02/2008 στο 10:33 μμ Reply

    Παίδες συγγνώμη που καθυστέρησα να σας απαντήσω, αλλά βόλταρα ασυστόλως τις τελευταίες μέρες.

    @SOFIA
    Όχι, δεν γιόρταζα χτες, Σοφία. Βγήκα με άλλους 4 φίλους (μη εορτάζοντες επίσης) και ήπιαμε τα κρασιά μας στου Καραβίτη, που έχει και ωραιότατα ψητά.

    @nomansland
    Σιγά μη ξεχνούσα να σε καλέσω. Περιμένω πώς και πώς να διαβάσω την δική σου εφτάδα.

    @μούργος
    Δεν νομίζω μια μικρή παρασπονδία να σου στερήσει το όσκαρ!

    @tdjm
    Παρακαλώ. Αλλά αν δυσκολευτείς, υπάρχει και η κλήρωση.

    @giota
    Μμμμμ, μας χρωστάς ακόμα τρία 🙂

  7. tassoula 16/02/2008 στο 12:06 πμ Reply

    Το 2 είναι καλό για τους άλλους αλλά όχι για εσένα. Όσο για το 6 και το 7…ωραίος συνδιασμός 🙂
    Καλό σαββατοκύριακο!

  8. fvasileiou 16/02/2008 στο 12:12 πμ Reply

    @tassoula
    Οι αντιφάσεις ισχύουν και μας πληγώνουν.

    Αλλά τι άσχημο που ξέχασα να σου δώσω τη σκυτάλη 😦
    Ποτέ όμως δεν είναι αργά: Περιμένουμε να διαβάσουμε και τα δικά σου 7 κακά.

  9. ΝΙΚΟΣ 16/02/2008 στο 8:17 πμ Reply

    πολλά τα κακά σου fvasileiou
    ξεχασες αλλο ένα . ο μπλογκογυρος, εγω τουλαχιστον σε έχω συναντήσει σε δεκάδες μπλογκ.
    -πλάκα κάνω, καλημέρα.

  10. fvasileiou 16/02/2008 στο 12:01 μμ Reply

    @ΝΙΚΟΣ
    Υπάρχει όμως, πέρα από την πλάκα, μια υπόγεια αποδοκιμασία, αλλιώς δεν θα το ανέφερες. Πρώτα στου Αλέξανδρου και μετά εδώ, σε μένα. Πάντως στο δικό σου δεν έχω έρθει.

  11. ΝΙΚΟΣ 16/02/2008 στο 1:06 μμ Reply

    καμία αποδοκιμασία. αναμένω επισκεψη και σχόλεια.

  12. astropeleki 17/02/2008 στο 6:03 μμ Reply

    Εκτός από το 4 και το 5, και εν μέρει το 6, μπορώ να πω ότι στα υπόλοιπα μοιάζουμε 😉

    Μην ανησυχείς για το 6…. Αφού είσαι ντροπαλός έτσι και αλλιώς 😛

    Την καλησπέρα μου!

  13. fvasileiou 17/02/2008 στο 6:58 μμ Reply

    @astropeleki
    Χμμμ, καλά όλα αυτά, αλλά θα ήθελα να δω τον… πλήρη κατάλογο των κακών της μοίρας σου. Σε καλώ λοιπόν στο παιχνίδι.

  14. astropeleki 17/02/2008 στο 7:54 μμ Reply

    Ωωωω ευχαριστώ σε Φώτη διά την πρόσκληση 😀
    Θα ανταποκριθώ σύντομα… μόλις κάνω μία σύσκεψη με τον εαυτό μου, για να διαλέξω τα 7 κακά της μοίρας μου 😛

  15. […] Σε αυτό το μπλογκοπαίχνιδο με κάλεσε ο αγαπητός Φώτης, ο οποίος λέει, θέλει να μάθει ποια είναι τα 7 κακά της […]

  16. tassoula 20/02/2008 στο 8:16 μμ Reply

    Με 3248299 μέρες καθυστέρηση 😦 ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση!
    Θα ανταποκριθώ σύντομα. Καλό βράδυ!

  17. fvasileiou 20/02/2008 στο 8:59 μμ Reply

    @tassoula
    Μη κατσουφιάζεις για την καθυστέρηση, άλλωστε η καθυστέρηση δεν ήταν πάνω από 3248298 μέρες 🙂

    Περιμένουμε να διαβάσουμε τα κακά της μοίρας σου!

  18. giota 22/02/2008 στο 2:55 μμ Reply

    Λοιπόν… επειδή μου είπες ότι χρωστάω 3 ακόμα…
    Έχω έναν αδρεφό μου με γδέρνει οικονομικά αλλά τη να τον κάνω που δεν μου χαλάει χατίρι και του έχω αδυναμία.
    Τρώω απίστευτα πολλά γλυκά… Ευτυχώς που δεν παχαίνω κι είμαι αδύνατη. Περιμένω μόνο πότε αρχίσουν να χαλάνε τα δόντια.
    Προς το παρόν καλά κρατάνε! 🙂
    Δεν ξεχνάω εύκολα… Αυτό δεν είναι πάντα καλό!
    :/

  19. fvasileiou 22/02/2008 στο 6:32 μμ Reply

    @Giota
    Πραγματικά κακό μόνο το πρώτο από τα τρία τελευταία μου φαίνεται.

    (Κι εγώ τρώω πολλά-πολλά γλυκά).

    (Κι επίσης δεν ξεχνάω. Ναι, δεν είναι καλό. Αλλά για όλους).

Σχολιάστε

