Απεργία στη ΔΕΗ

Όταν πρωτοξεκίνησε το συνδικαλιστικό κίνημα, είχε κάτι το ηρωικό: Άνθρωποι άφηναν το όποιο βόλεμά τους, βάζαν στο ντορβά το ψωμί το δικό τους και των παιδιών τους και κατέβαιναν σε απεργίες ή σε μαζικές διαδηλώσεις. Ακόμα και τη ζωή τους διακινδύνευαν. Οι απεργίες τότε ήταν ηρωισμός και αυτοθυσία.

Τώρα οι απεργοί δεν χαραμίζουν τίποτα (πολλοί κλάδοι άλλωστε δεν στερούνται ούτε καν τα ημερομίσθια που απεργούν) και οι απεργίες είναι απλός εκβιασμός: Κατευθύνονται από επαγγελματίες συνδικαλισταράδες και στοχεύουν στον βασανισμό των υπολοίπων πολιτών και τον εκβιασμό της όποιας κυβέρνησης. Ακόμα περισσότερο: Τα όσα δήλωσε η κα Παπαρήγα («Το σύστημα της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ ξέρετε ποιο είναι; ‘Δεν θέλουμε το ΙΚΑ σας’. Είδα χθες εγώ η ίδια πανό ‘σας χαρίζουμε το ΙΚΑ σας‘.») φανερώνουν την νοοτροπία τσογλανιού από την οποία διακατέχονται αυτοί οι άνθρωποι.Στον μπούλη τους το μέλλον των ασφαλιστικών ταμείων, στον μπούλη τους η σύνταξη η δικιά μου και των παιδιών τους, στον μπούλη τους οι άλλοι εργαζόμενοι που επιδοτούν το ταμείο τους, στον μπούλη τους οι υπόλοιποι συνταξιούχοι που παίρνουν 700 και 800 ευρώ -αρκεί εκείνοι να παίρνουν τα δυο τους χιλιάρικα

Επίσης οι προπηλακισμοί που είδαμε στα δικαστήρια χτες και προχτές (και από τους συνδικαλιστές του λιμανιού) δείχνουν και την βαθιά αντιδημοκρατική, την απόλυτα ολοκληρωτική νοοτροπία τους.

Αίσχος.

Ντροπή τους.

Επισημαίνω ξανά ότι εγώ και πολλοί ακόμα εργαζόμενοι -και κυρίως μη εργαζόμενοι- πολίτες ΔΕΝ εκπροσωπούμαστε στον διάλογο για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση. Ότι τα συμφέροντά μας είναι σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση από τα όσα υποστηρίζουν οι συνδικαλιστικές ενώσεις.

Advertisements

27 thoughts on “Απεργία στη ΔΕΗ

  1. DrTeddy 07/03/2008 στο 10:10 μμ Reply

    Όχι απλώς συμφωνώ, αλλά αγανακτώ με τη νοοτροπία του δήθεν συνδικαλιστή που για να εξασφαλίσει τα όσα άρπαξε τα τελευταία χρόνια (βλέπε μισθούς ΔΕΚΟ) δε λογαριάζει τίποτε. Αν αυτό λέγεται αγώνας χίλιες φορές να μπει… θεσμικό πλαίσιο στις απεργίες

  2. fvasileiou 07/03/2008 στο 11:25 μμ Reply

    Είμαστε πολλοί, δόκτορά μου. Απλώς οι άλλοι φωνάζουν δυνατότερα.

  3. nomansland 07/03/2008 στο 11:29 μμ Reply

    …εγώ πάλι…δεν ξέρω…μπερδεύομαι…συμφωνώ μεν αλλά…

    …δηλαδή ποιο όπλο έχουν πια οι άνθρωποι να παλεύουν για το δίκιο τους, κι απ’ την άλλη αφού έχει ο γείτονας γάιδαρο (τα 2 τους χιλιάρικα, εννοώ), αντί να κάνω κι εγώ κάτι για να τ’ αποκτήσω, τι να πω, να ψοφίσει ο γάιδαρος του γείτονα;…δεν ξέρω ειλικρινά…και πάλι αυτή η απάθεια…που όλα τα περνάμε στο ντούκου και δεν κάνουμε τίποτα, αλλά μετά πάλι όλα μας φταίνε και τίποτα δε μας αρέσει…είναι κι αυτό καλό;

  4. fvasileiou 07/03/2008 στο 11:34 μμ Reply

    Όχι, όπλο τους δεν είναι να μου κόψουν το ρεύμα ενώ εργάζομαι στο δίκτυο και δεν έχει σωθεί η δουλειά μου. Αυτό δεν είναι αγώνας. Ας βρουν άλλο τρόπο. Ας μαζέψουν υπογραφές. Δεν μπορεί να χτυπούν τον γάιδαρο για να πονέσει ο ιδιοκτήτης. Και στο κάτω-κάτω της γραφής ποιος είναι ο γάιδαρος και ποιος ο ιδιοκτήτης;

    Και κάτι ακόμα: 1. Αν δεν τους αρέσει, φυσικά και μπορούν να παραιτηθούν και να βρουν αλλού εργασία. Αφού έχουν τόσα προσόντα για να τους χρυσοπληρώνουμε (σαν κράτος), σίγουρα θα τους ζητάν κι αλλού!
    2. Ξέρουμε πώς μπήκαν όλοι αυτοί στις ΔΕΚΟ -εννοώ όλοι αυτοί που έχουν την ηλικία των διαμαρτυρομένων συνδικαλιστών. Ξέρουμε πολύ καλά πώς μπήκαν.

  5. Γκρινιάρης 07/03/2008 στο 11:44 μμ Reply

    «Μωρέ, το δικό μου να περάσει, και δεν πάει να κουρεύονται όλοι οι άλλοι;».

    Σου θυμίζει κάτι αυτό το σκεπτικό;

  6. nomansland 07/03/2008 στο 11:45 μμ Reply

    Ναι, βρε καλό μου οκ, ξέρουμε πως λειτουργούν και αυτοί και το σύστημά τους, όμως από την άλλη να ιδιωτικοποιηθούν όλα…και μετά τι; Θα περάσουμε καλύτερα; Ουφ! δεν μπορώ άλλο να σκέφτομαι την πραγματικότητα…ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ…και δε βλέπω και τρόπο να την αλλάξω δυστυχώς…

  7. fvasileiou 08/03/2008 στο 12:16 πμ Reply

    @Γκρινιάρης
    Διαβάζοντας το μπλογκ σου (και τα σχόλιά σου στο δικό μου) καταλαβαίνω ότι θα γίνουμε e-φίλοι.

    @ nomansland
    Λοιπόν, σύντομη απάντηση επί της ουσίας: Το προηγούμενο ποστ μου έχει Χατζιδάκι. Δες το και μετά βάλε κάνα σιντάκι του στο χαλαρό. Και με ένα ποτάκι ή κρασί (εγώ αυτό προτιμώ), θα χαλαρώσεις.

    Δεν σου εύχομαι καλές αποκριές.
    Από τώρα.

  8. nomansland 08/03/2008 στο 12:25 πμ Reply

    …τώώώώώώώώώρααααα…και το έχω δει και το έχω σχολιάσει….καλάάάάά….this? Laast year!…

    🙂

    …επίσης επειδή, εγώ ο μαύρος, ο σκύλος, ο ταμ ταμ ταμ, δε δουλεύω σε καμμία ΔΕΚΟ για να απολαμβάνω τα Σ/Κ…κι έτσι δουλεύω αύριο…τα ποτάκια και τα τραγουδάκια αποκλείονται…απόψε έχει μπανάκια και νανάκια…

    …σε ασπάζομαι…

  9. fvasileiou 08/03/2008 στο 12:29 πμ Reply

    Δεν είχες μπάρμπα στην Κορώνη νόουμανσλάντ -τι να σου κάνω…

    Κι εγώ θα κλείσω το ρημάδι, γιατί η αύριο προβλέπεται σκληρή. (Ύπνος, βέβαια, μετά τις 4, γιατί είμαι και νυχτοπούλι…)

  10. agorafoviagr 08/03/2008 στο 12:37 μμ Reply

    Νομίζω φίλοι μου, πως το κοιτάτε κακοπροαίρετα. Οι άνθρωποι αυτοί που κατεβάζουν τους διακόπτες κάνανε αυτές τις ημέρες πολλά καλά. Πρώτα από όλα, μας φέρανε στο δρόμο πιο κοντά. Με τα φανάρια χαλασμένα, ξέρετε πόσο ανέβηκε η κοινωνικότητα των οδηγών; Πολλοί οδηγοί στις ώρες μποτιλιαρίσματος λόγω μη λειτουργίας των φαναριών, κάνανε γνωριμίες μεταξύ τους, άλλοι κάνανε σχέσεις, κάποια ζευγάρια μου είπανε, ότι αντί να περιμένουν, βάλανε μπροστά να κάνουν και ένα παιδάκι στο αμάξι όσο περίμεναν! Μας βοηθήσανε να μάθουμε πόσο εξαρτημένοι είμαστε από το ρεύμα και να βρούμε εναλλακτικές για να αρχίσουμε να ζούμε χωρίς αυτό. Ευαισθητοποιήσανε πολίτες που ανέλαβαν χρέη τροχονόμων και άκουσα ότι η Ελληνική Αστυνομία θα τους προσλάβει τιμητικά στο σώμα άμεσα! Μας δείξανε το Ι.Κ.Α. μας! Αυτό το Ι.Κ.Α. μας, με τον τρόπο που το θίξανε, μας κάνανε όσο και αν δεν το αγαπάμε, να το συμπαθήσουμε. Κάνανε τις πόλεις ρομαντικές, χωρίς φώτα. Έτσι μπορούσες να χαρείς επιτέλους το όμορφο πέπλο της νύχτας…Είδατε πόσο ο κόσμος ενώθηκε με αυτό που κάνανε οι σκανδαλιστές, συνδικαλιστές, και όλοι μαζί είναι μια γροθιά. Πότε άλλοτε σε ένα ζήτημα είδατε όλους τους Έλληνες να διαμαρτύρονται; Σε όλα τα ρεπορτάζ στην τηλεόραση για τις διακοπές ρεύματος, δεν είδα έναν που να είναι ευχαριστημένος. Άρα μας ενώσανε! Τέλος, βοηθήσανε με το «ντου» στα δικαστήρια να δείξουν στην αστυνομία την αδυναμία της και όπως πάντα να μεριμνήσει για να την καλύψει. Όσο για τα προϊόντα που χάλασαν, δεν αποκλείεται, αυτοί που τους υποστηρίζουν πολιτικά, λόγω κοινωνικής ευαισθησία να αποζημιώσουν τους εμπόρους.
    Όταν τα νεύρα μου γίνονται τσατάλια με το θράσος κάποιον, που κοιτάνε μόνον τον εαυτό τους, που την έννοια του συνδικαλισμού την ξευτελίζουν και την χρησιμοποιούν για να γίνουν βουλευτές ή για να κάνουν καριέρα, μέσα από αυτήν προσπαθώ να το δω με χιούμορ….Βέβαια επειδή δεν υπάρχει ρεύμα και όλα είναι σκοτεινά, έτσι και το χιούμορ μου, έπεσε θύμα και έγινε black
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  11. fvasileiou 08/03/2008 στο 12:58 μμ Reply

    …και τι ωραία που ήταν χτες το βράδυ η γειτονιά μου με τα σπίτια υποφωτισμένα με κεριά…

  12. TredyBear 09/03/2008 στο 12:58 μμ Reply

    Δεν ξέρω τι δίκια έχουν -εμένα δεν με έχουν πείσει, αν και τους έχω δει στην τηλεόραση να εξηγούν τα αιτήματά τους- πάντως με τον τρόπο που συμπεριφέρονται και ενεργούν τα χάνουν.

  13. Cacofonix 10/03/2008 στο 8:49 πμ Reply

    Έχετε χάσει το όλο νόημα. Οι συνδικαλιστές είναι απλά ρομαντικοί, που θέλουν να μοιραστούν το πάθος τους. Είναι και οικο-άλογοι, γιατί συμμετέχουν στην προσπάθεια γιατο λιγνατάνθρακα.
    Τώρα θα μου πεις τι θέλουν τα 11δισ € από το κράτος, αφού το κράτος τους διασφαλίζει τη συνταξάρα τους, καταβάλλωντας κάθε χρόνο 600εκ€, για να πληρωθεί η σύνταξή τους.
    Φαντάζομαι ότι τα θέλουν για να επιτελέσουν κοινωνικό έργο…

  14. Ακέστωρ 10/03/2008 στο 7:57 μμ Reply

    Η απεργία της ΔΕΗ άφησε πίσω της συντρίμμια και νεκρούς.
    Έγραψα κι εγώ σχετικά, αλλά το δικό μου πρόβλημα είναι ασήμαντο μπροστά στη ζημιά που υπέστησαν άλλοι.
    Το πρόβλημά μας σε αυτή τη χώρα, είναι ότι δεν μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη ούτε στον ιδιωτικό, ούτε στο δημόσιο τομέα.
    Είμαστε δηλαδή για κλάμματα.

  15. giota 11/03/2008 στο 10:23 πμ Reply

    Αλήτες δημόσιου υπάλληλοι! Οι τελευταίοι είναι που θα ‘πρεπε να παραπονιούνται σ’ αυτή την κωλοχώρα!
    Έχουν γίνει όλοι συνδικαλιστές του κώλου! Με το να κατεβάζουν το διακόπτη νομίζουν ότι κάτι κάνουν. Το μόνο που πετυχαίνουν είναι να ταλαιπωρούν τον κοσμάκη.

  16. fvasileiou 11/03/2008 στο 11:45 πμ Reply

    @cacofonix
    Όπως και να το κάνουμε, 11 δισ ευρώ ενισχύουν τον έμφυτο ρομαντισμό των φωτόπουλων.

  17. fvasileiou 11/03/2008 στο 11:52 πμ Reply

    @Ακέστωρ
    Ο αμοραλισμός και ο εγωκεντρισμός μας δεν έχουν όρια. Δεν σταματάμε πουθενά, αρκεί να επιτύχουμε τον σκοπό μας <= Είναι ένα έργο που το βλέπουμε συνεχώς με άλλους πρωταγωνιστές σε διάφορες παραλλαγές.

    @giota
    Όχι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Σέβομαι ιδιαίτερα όσους μπήκαν τα τελευταία χρόνια με ΑΣΕΠ. Τους παρατηρώ σε υπηρεσίες και τράπεζες: Είναι οι μόνοι που δουλεύουν – οι μεγαλύτεροι κοροϊδεύουν. Και ξέρω από γνωστούς ότι αυτοί, οι νεώτεροι, ακριβώς επειδή δουλεύουν αντιμετωπίζουν την κοροϊδία και την εχθρότητα των παλαιότερων.

  18. SOFIA 11/03/2008 στο 11:58 πμ Reply

    Είναι πολύ μεγάλο το θέμα που ανοίγεις Φώτη. Και συμφωνώ και διαφωνώ! Συμφωνώ με το ότι δεν πρέπει να γίνονται διακοπές και να μένεις μετέωρος ή να χάνεις δουλειά ωρών. Από την άλλη μεριά όμως, εγώ που ζω στην πόλη του λιγνίτη, των εργοστασίων και των εργαζομένων που κατεβάζουν τους διακόπτες, μπορώ να καταλάβω γιατί απαιτούν όλα αυτά! Αν μπεις μέσα στα ορυχεία ή σε μια μονάδα παραγωγής, θα καταλάβεις την επικινδυνότητα της δουλειάς τους (βέβαια και γω δουλεύω εκεί κατά διαστήματα, αλλά σε ιδιώτη, άρα πρέπει να φάω το ΙΚΑ στην μάπα!) Δεν μπορώ όμως να ζητήσω λιγότερα γι’ αυτούς, επειδή δεν τα έχω και εγώ! Σκέψου επίσης ότι είναι ο μόνος τρόπος αντίδρασής τους… ίσως κι εμείς αν είχαμε ένα διακόπτη, να τον κατεβάζαμε!
    …Λογοδιάρροια μ’ έπιασε, μήπως να το κάνω ποστ;
    Καλημέρα Φώτη!

  19. fvasileiou 11/03/2008 στο 12:24 μμ Reply

    Καλημέρα, Σοφία!

    Όχι, δεν θα τον κατεβάζαμε όλοι τον διακόπτη.
    Κι αν δεν τους αρέσει η δουλειά τους, ας την αλλάξουν -πώς να το κάνουμε. Δεν ζούμε πια στον 19ο αιώνα.
    Και κανένας δεν τους στερεί τίποτα (δυστυχώς). Απλά το ταμείο τους παύει να είναι αυτόνομο και εντάσσεται σε ένα μεγάλο και ευρύτερο ασφαλιστικό οργανισμό. Δηλαδή οι άλλοι, που δεν μπορούν να κατεβάζουν διακόπτες, πρέπει να μείνουν χωρίς σύνταξη, επειδή το κράτος έχει εκμεταλλευτεί τα αποθεματικά των ταμείων τους κατά το παρελθόν; Γιατί να μην γίνει αναδιανομή επ’οφελεία όλων;

    Κάνε το ποστ, για να δούμε αναλυτικά και την άλλη άποψη.

  20. poetryscale 13/03/2008 στο 12:08 μμ Reply

    Αν δεν τους αρέσει η δουλειά τους, ας την αλλάξουν…
    Καλό αυτό. Ακρως ουμανιστικό!
    Συνάδελφε, όλοι έχουμε ένα διακόπτη να κατεβάσουμε.
    Το θέμα είναι να βρεθούμε κάποτε στο δρόμο.
    Το ν/σ της κυβέρνησης δεν θίγει τους προνομιούχους για να ευνοήσει τους χαμηλόμισθους. Τα παίρνει από όλους.
    Δεν θα έπρεπε να συμμαχήσουμε με όσους μπορούν να κατεβάζουν το διακόπτη για να πιέσουμε μια αντιλαϊκή κυβέρνηση;;;

  21. fvasileiou 13/03/2008 στο 12:28 μμ Reply

    Εγώ δεν έχω διακόπτη να κατεβάσω – αν εσύ έχεις, δεν είμαστε συνάδελφοι.

    Και οι δρόμοι δεν μου αρέσουν. Μου αρέσει το σπίτι μου. Και οι συμμαχίες, συνωστισμοί κτλ δεν μου αρέσουν: Μυρίζει μασχαλίλα.

    Γιατί να είμαι ουμανιστής με τους Δεητζίδες; Κατεβάζουν τον διακόπτη για να προασπίσουν τα συμφέροντά τους -είναι ουμανιστές; Και δεν είμαι εγώ που γράφω -μόνο γράφω- για το δικό μου συμφέρον, είμαι ανάλγητος και μη ουμανιστής;

  22. espοir 13/03/2008 στο 9:58 μμ Reply

    Σύμφωνα με το βιογραφικό σου, είσαι «white collar».

    Όταν θα έχεις την ευκαιρία στη ζωή σου να δουλέψεις εισπνέοντας κλοφέν (που δε σου το εύχομαι) και μικροσωματίδια λιγνίτη, όταν η γυναίκα σου πετάει τα τζην με ρυθμό ένα τη βδομάδα επειδή τα έχει κάνει σουρωτήρι το θειικό οξύ, όταν πας στον πνευμονολόγο κάθε λίγο επειδή «εκείνες τις μέρες έτρωγες τον αμίαντο με το κουτάλι» … τότε να μας πεις αν οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ έχουν άδικο.

    Στο μεταξύ, μπορείς να διαβάσεις και μια διαφορετική άποψη, εδώ:
    http://esp0ir.wordpress.com/2008/03/11/%ce%94%ce%95%ce%97-%cf%83%ce%b5%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9%ce%b1/

  23. fvasileiou 14/03/2008 στο 12:52 πμ Reply

    @epsoir
    Αν νομίζεις ότι θα απολογηθώ για την δουλειά που κάνω ή ότι έχω ενοχές ή οτιδήποτε, είσαι πολύ γελασμένος. Έχω δουλέψει πολύ σκληρά, δουλεύω πολύ σκληρά, και βρίσκονται πάντα κάποιοι σαν του λόγου σου να μου μιλήσουν σαν τον Βασιλάκη Καΐλα. Κανένας δεν με υποχρέωσε να κάνω ό,τι κάνω – κανένας δεν τους υποχρέωσε να κάνουν ό,τι κάνουν.

    Και όσοι νομίζουν ότι δεν είμαι… ουμανιστής (δείτε πιο πάνω το σχόλιο του poetryscale), έχω να πω το εξής: Η απεργία -και κατά συνέπεια η κουβέντα μας- δεν γίνεται ούτε για τον λιγνίτη, ούτε για τον αμίαντο, ούτε για το φθαρμένο τζιν. Όχι. Αυτά, καλώς ή κακώς, δεν αλλάζουν. Η απεργία γίνεται γιατί δεν θέλουν να μπουν σε έναν μεγαλύτερο ασφαλιστικό οργανισμό. Προτιμούν το μαγαζάκι τους.

  24. espοir 14/03/2008 στο 3:01 πμ Reply

    Δε σου ζήτησα να απολογηθείς. Σου εξήγησα ότι μιλάς για ένα κόσμο με τον οποίο η μοναδική σου επαφή είναι καθαρά «φιλολογική». Και μόνο η παραπομπή στον Ελληνικό κινηματογράφο αρκεί για να κατανοήσει κανείς ότι ποτέ δεν πάτησες πόδι σε χώρο παραγωγής. (Ναι, οι βιομηχανίες έχουν και τέτοιους χώρους, εκτός από τμήμα marketing!)

    Τώρα επειδή οι «του λόγου μου» έχουμε την τύχη να γνωρίζουμε τι θα πει πρωτογενής και δευτερογενής τομέας δε σημαίνει ότι δεν αγαπάμε αυτό που κάνουμε. Αντιθέτως, είναι δημιουργικό και όμορφο πράγμα η παραγωγή. Η μετουσίωση της α’ ύλης σε προϊόν.

    Η υποφαινόμενη είναι από εκείνους που συνειδητά επέλεξαν το αντικείμενο εργασίας τους και το απολαμβάνω πλήρως. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα διεκδικήσω τα δικαιώματά μου όταν βρεθώ κι εγώ σε αντίστοιχη με τους εργαζομένους της ΔΕΗ θέση.

    Οι άνθρωποι αυτοί πλήρωναν εισφορές από το 1950, τις οποίες ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ σήμερα η ΔΕΗ και παραγράφει ο Καραμανλής. Είναι ΜΕΤΟΧΟΙ (αν όχι 100% ιδιοκτήτες) της επιχείρησης. Τι θέλετε δλδ, να πουν «συγνώμη για την ενόχληση, πάμε στο ΙΚΑ να μη σας ενοχλούμε όσο θα πουλάτε το ποσοστό που έχει απομείνει» ??

    Δεν πρόκειται για μαγαζάκια και παραμάγαζα. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ληστεία στην νεοελληνική ιστορία.

  25. fvasileiou 14/03/2008 στο 11:02 πμ Reply

    @espoir
    Ωραία η ρητορική για κλέφτες κτλ -φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που τα ακούν με ευχαρίστηση-, αλλά εγώ αντιγράφω από το σχέδιο νόμου:
    1. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 3 του Σχεδίου Νόμου προβλέπεται ότι στο νέο φορέα που εντάσσεται το ασφαλιστικό ταμείο της ΔΕΗ «διέπεται από τις γενικές και καταστατικές διατάξεις του εντασσόμενου κλάδου, οι οποίες καθίστανται εφεξής καταστατικές του διατάξεις, μεταφέρονται δε σε αυτόν όλα τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των ασφαλισμένων και συνταξιούχων του εντασσόμενου κλάδου»

    2. Στην παράγραφο 4 του ίδιου άρθρου «Πόροι του Τομέα είναι οι προβλεπόμενες από τις γενικές και καταστατικές διατάξεις ασφαλιστικές εισφορές, τα έσοδα από κοινωνικούς πόρους, οι πρόσοδοι περιουσίας, η απόδοση των κεφαλαίων και αποθεματικών αυτού».

    Άρα ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ: Οι όροι συνταξιοδότησης είναι οι ίδιοι, οι πόροι του ταμείου είναι οι ίδιοι. Απλώς το ταμείο τους εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο. Και δεν θέλουν. Θέλουν το μαγαζάκι τους. Το παραμάγαζό τους.

    Διαβάζοντας κανείς τα όσα προβλέπει το νομοσχέδιο για την ΔΕΗ μόνο μελαγχολία τον πιάνει. Μελαγχολία γιατί ομελέτα δεν φτιάχνεται

  26. ntanny 20/03/2008 στο 2:07 πμ Reply

    Οπως φαινετε,διαβασες αυτο που σε βολευει.
    Η αναφορα σου δεν βλεπω να λεει τιποτε για κλαδο επικουρικης, κλαδο υγειας κλπ
    Που πανε αυτοι οι κλαδοι?
    Ποιος επιλεγει τους μελλοντικους Αγαπιους και Τσιτουριδιδες ?
    Ποιος θα ασκει τον ελεγχο στο ταμειο που θα δημιουργηθει με την κλοπη του 10% απο τα ταμεια ?
    Επαγγελματικα ταμεια και ιδιοτικες αφαλισεις ? Κατι σαν την ENRON δηλαδη ?
    Ειναι κουραστικη η αναφορα σε οσες μαυρες τρυπες εχει το τρυπιο νομοσχεδιο.
    Θα βαρεθει το μελλον να καταγραφει ολες τις υπυργικες και προεδρικες διαταξεις θανατου ασφαλισμενων.

  27. fvasileiou 20/03/2008 στο 9:54 πμ Reply

    @ntanny
    Δεν ήξερα ότι έπρεπε να παραθέσω και τα 150 άρθρα του νομοσχεδίου για να σε πείσω!
    Και ως προς τι με βολεύουν εμένα προσωπικά τα συγκεκριμένα άρθρα;
    Από την απάντησή σου φαίνεται ότι μιλάς με όρους συναισθηματικής φαντασίας (όπως λέμε επιστημονικής) και όχι με όρους πραγματικότητας.
    Βλέπεις φαντάσματα, βλέπεις εχθρούς, έχεις πρόβλημα εμπιστοσύνης με τους συνανθρώπους σου, ένα σύνδρομο καταδίωξης, έχεις την λαθεμένη εικόνα ότι ζεις σε έναν τέλειο κόσμο που για κάποιον ανεξήγητο λόγο θέλουν να του τον χαλάσουν….

    Άντε γεια!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: