Κέρκυρα

Έχει γίνει πια έθιμο μεταξύ μας κάθε χρόνο, τέτοια περίπου εποχή να μαζευόμαστε στην Κέρκυρα. Έτσι και φέτος, παρά τις αντιξοότητες, τα άγχη, τις υποχρεώσεις, την Τρίτη που μας πέρασε ξεκίνησα πρωί-πρωί, πήρα το βαπόρι από την Ηγουμενίτσα και το μεσημέρι ήμουνα στην Κέρκυρα.

Η Κέρκυρα είναι όμορφη και είναι διαφορετική. Με ύφος, στην αρχιτεκτονική, την ατμόσφαιρα, την προφορά, το ήθος, που δεν το συναντάμε πουθενά στην Ελλάδα. Ένα τεράστιο σκηνικό, αναξιοποίητο από τους σκηνοθέτες μας, ιδανικό όμως για μας, να σουλατσάρουμε και να το φωτογραφίζουμε με τις ερασιτεχνικές μας κάμερες.

Η Τετάρτη ήταν μια υπέροχη, γαλανή, φωτεινή, ζεστή μέρα. Ο κόσμος όλος είχε ξεχυθεί στους δρόμους και τις καφετέριες. Τα πάντα ήταν ανθισμένα και πολύχρωμα. Η πόλη μύριζε λουλουδίλα.

Στο Πενταφάναρο δίνονται τα ραντεβού:

Το σπίτι που γεννήθηκε ο Κυβερνήτης της Ελλάδας Ιωάννης Καποδίστριας:

Ο υπαίθριος βιβλιοπώλης. 83 χρονών θηρίο, μου είπε ιστορίες από τα παλιά και με συμβούλεψε να αποφεύγω τις τουρίστριες γιατί δεν είναι… καθαρές:

Τα κρεμασμένα ρούχα ανάμεσα στα σπίτια αυτονόητο φωτογραφικό θέμα:

Όπως καταλαβαίνετε, όση ώρα οι άλλοι δούλευαν, εγώ βρήκα την ευκαιρία να σουλατσάρω στα καντούνια:

Και σας διαβεβαιώ ότι ο τρούλος του Αγίου φαίνεται από παντού:

Την Πέμπτη το πρωί έπιασε αέρας και βροχή:

Την Πέμπτη το μεσημέρι αποχαιρέτησα την Κέρκυρα. Μπορεί να έβρεχε και να έκανε ψύχρα, αλλά παρέμενε ανοιξιάτικη, ανθισμένη και μοσχοβολισμένη:

19 thoughts on “Κέρκυρα

  1. Ανώνυμος 05/04/2008 στο 1:37 μμ Reply

    Είσαι πολυ τυχερός που μπορείς να ξεφεύγεις τέτοια εποχή. Ωραίες φωτο.

  2. Νατάσα 05/04/2008 στο 2:59 μμ Reply

    Όντως, ωραίες φωτογραφίες. Μας πήγες για λίγο αλλού. Να είσαι καλά 🙂

  3. Γκρινιάρης 05/04/2008 στο 6:55 μμ Reply

    Πανέμορφο νησί η Κέρκυρα! Και πολύ ωραίες φωτογραφίες! Μας ταξίδεψες!
    Πρέπει να ήταν ένα ευχάριστο διέλειμμα από την καθημερινότητα της πόλης.

  4. nomansland 05/04/2008 στο 7:28 μμ Reply

    …άντε παράτα μας ρε…που μες στο πήξιμο έχεις το θράσος να μας δείχνεις τέτοια….

    …καλά σου!…

    ….πράσινη έχω γίνει…όχι από την ΠΑΣΟΚίλα (θου Κύριε!)…από τη ζήλεια μου….

  5. nomansland 05/04/2008 στο 7:30 μμ Reply

    …αυτό με τις μπουγάδες απλά τέλειο!

    …και η πλατεία με τα μωβ δέντρα…καλά δε σου λέω….

  6. Αννα 05/04/2008 στο 7:41 μμ Reply

    Ομορφες φωτογραφίες!
    Δεν έχω πάει Κερκυρα ακομα αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια απο οσους την εχουν επισκεφτεί…
    Να εχεις ενα ομορφο Σαββατόβραδο!!!

  7. fvasileiou 05/04/2008 στο 8:09 μμ Reply

    @Ανώνυμος
    Χαίρομαι που σου άρεσαν. Βάλε όμως ένα όνομα για να γνωριστούμε 🙂

    @Νατάσα
    Καλώς μας ήρθες και ευχαριστώ.

    @Γκρινιάρης
    Η ομορφιά του οφείλεται στην διαφορετικότητά της. Και γενικά αυτή η εποχή είναι η καλλίτερή της: Το καλοκαίρι έχει πολλή ζέστη και υγρασία.

    @nomansland
    Η πλατεία αυτή θεωρείται από πολλούς η ωραιότερη της Ευρώπης! Αλλά και χωρίς τέτοιες απολυτότητες, είναι πανέμορφη.

    @Άννα
    Νομίζω ότι είναι ένας ωραίος προορισμός. Και δεν χρειάζεται να περιμένουμε το καλοκαίρι για μικρά ταξιδάκια: Από πολλές απόψεις -και οικονομικώς- είναι καλλίτερα να τα κάνουμε χειμώνα…

  8. SOFIA 05/04/2008 στο 8:26 μμ Reply

    Δεν είσαι εντάξει! Δεν φτάνει που πήγες τόσο ωραίο ταξιδάκι, μας το πετάς έτσι στην μούρη!!! 😉

    Δεν έχω πάει ποτέ στην Κέρκυρα, φαίνεται πολύ ωραία! Βέβαια το πιο συμμαντικό είναι να έχεις καλή παρέα και να περνάς καλά!

    Καλό βράδυ Φώτη μου!

  9. μούργος 05/04/2008 στο 9:23 μμ Reply

    η κερκυρα ειναι υπεροχη αυτη την εποχη!
    τυχεροςςςςςςςς!

  10. Theoprovlitos 06/04/2008 στο 10:37 πμ Reply

    Α ρε τυχεροι. Ούτε στα Γιαννενα δεν μπορουμε να φτασουμε πιά. Εχω να ερθω 10 χρονια. Εχουμε κολησει εδω στο άσυλο.

  11. Σοφία 06/04/2008 στο 3:56 μμ Reply

    Ααααχ τη λατρεύω την Κέρκυρα κι ας έχω χρόνια να πάω. Ίσως τη βάλω στο πρόγραμμα για φέτος 😉

  12. fvasileiou 06/04/2008 στο 7:01 μμ Reply

    @SOFIA
    Βαριά κουβέντα θα πω τώρα:
    Επειδή, όπως λέει και το αδέσποτο στιχάκι, ακόμα και
    «στη φυλακή είναι ωραία
    άμα βρεις καλή παρέα»
    Τολμώ να δηλώσω ότι η Κέρκυρα είναι από τα μέρη που περνάς καλά και χωρίς αυτή. (Άσε που έχεις πολλές δυνατότητες να… φτιάξεις καλή παρέα)

    @μούργος
    Εγώ ζηλεύω εσένα που η καθημερινότητά σου είναι υπέροχη και στενά δεμένη με τις εποχές.

    @Theoprovlitos
    Όσα χρόνια σε γνωρίζω, όλο λες να ρθειτε και όλο κάπου κολλάει. Ελπίζω φέτος να σας δούμε…

    @Σοφία
    Μου αρέσει η Κέρκυρα αυτή την εποχή, αλλά το καλοκαίρι χμμμ γκουχχχ εμμμ ναι γκουχχχχχ… Οπότε καλλίτερα να την βάλεις στο πρόγραμμα για τις επόμενες λίγες εβδομάδες ή μετά από τα τέλη του Σεπτέμβρη…

  13. agorafoviagr 06/04/2008 στο 10:22 μμ Reply

    Καταπληκτικά νεοκλασικά έχει σπίτια!! Πολύ τυχερός είσαι φίλε μου fvasileiou που είδες αυτά όσα μας δείχνεις στις φωτογραφίες. Πολύ όμορφα πρέπει να ήτανε. Θα ήθελα έτσι μια μέρα να ήμουν, τη μέρα που βγαίνουν στα μπαλκόνια και πετάνε κανάτια!! Πολύ όμορφο έθιμο είναι!
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  14. giota 07/04/2008 στο 11:07 πμ Reply

    Ζηλεύω……….. Θέλω κι εγώ!
    Βέβαια προβλέπεται Ιθάκη φέτος για αρχή και μετά εξωτερικό για γαμήλειο, οπότε μάλλον θα πρέπει να περιμένει και για φέτος η Κέρκυρα!

  15. astropeleki 08/04/2008 στο 8:23 μμ Reply

    Δεν έχω πάει ποτέ μου στην Κέρκυρα και από τις φωτογραφίες βλέπω ότι είναι πολύ όμορφη!
    Μου αρεσε ιδιαίτερα το Πενταφάναρο… Πολύ ωραίος χώρος 😀 Καλά κάνουνε και δίνουν εκεί τα ραντεβουδάκια τους 😛

  16. fvasileiou 08/04/2008 στο 11:01 μμ Reply

    @agorafoviagr
    Τους χαιρετισμούς και την αγάπη μου

    @giota
    Μια χαρά το καλοκαιρινό σου πρόγραμμα…

    @astropeleki
    Η Απείραθος έχει πενταφάναρο?

  17. astropeleki 09/04/2008 στο 5:36 πμ Reply

    Πενταφάναρο δεν έχει, αλλά έχει πέταλο!!!!! Το πέταλο στον αμαξωτό, όπου όλα τα παιδιά συνήθως πηγαίνουν εκεί για ραντεβού 😛

  18. monaxikoasteri 04/09/2008 στο 10:41 πμ Reply

    Σε ευχαριστώ που μέσα από τα δικά σου μάτια είδα και εγώ διαφορετικά το νησί μου!
    Η καθημερινότητα και ο φρενήρης ρυθμός της ζωής μας πολλές φορές δεν μας επιτρέπει να χαρούμε τις ομορφιές του τόπου μας. Σε ένα τέτοιο σφάλμα έχω υποπέσει και εγώ.Υπόσχομαι να επανορθώσω…
    Τα σέβη μου και την καλημέρα μου!

  19. dimitrispappas 24/08/2010 στο 7:04 μμ Reply

    Πήγες Κέρκυρα την καλύτερη εποχή….. τότε που ξεκινά η άνοιξη αλλά δεν έχουν φτάσει οι πολλοί τουρίστες. Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ καλές.

Σχολιάστε

