Απόπειρα λογοκλοπής του κειμένου μου για τον Πρόδρομο Τσαουσάκη;

Στη συζήτηση «Μια σπουδαία και συνάμα παρεξηγημένη μουσική» που άνοιξε στο AVClub, κάποιος κος Meletov παραθέτει στα σχόλια αυτολεξεί το κείμενό μου για τον Πρόδρομο Τσαουσάκη. Δεν αναφέρει ποιος το έγραψε ή από πού το πήρε, στο τέλος όμως υπάρχει το url του μπλογκ μου. Αυτό δεν θα το παρεξηγούσα: Ο άνθρωπος μπορεί να μην ξέρει πώς να παραπέμπει σωστά.

Όμως

Σε απάντηση σχολίου που ακολούθησε γράφει ότι είναι αποσπάσματα από κείμενα άλλων -που προφανώς ο ίδιος τα συνέθεσε σε μια ενότητα.

Αυτό δεν μπορεί να γίνει δεκτό για δυο λόγους:

1. Το κείμενο το έγραψα εγώ.

2. Πρόκειται για πρωτότυπο κείμενο κι όχι για σύνθεση. Όταν αντλώ, όπου αντλώ (πληροφορίες, κείμενα, υλικό) πάντα αναφέρω και την πηγή.

Ελπίζω να υπάρξει διόρθωση. Είναι κρίμα να επιβεβαιωθούν για ακόμα μια φορά τα περί ζούγκλας του διαδικτύου…

Update: Θέλω να ενημερώσω όλους τους φίλους και όσους ενδιαφέρονται σχετικά, ότι η αντίδραση των διαχειριστών και των μελών του AVClub στην δημιουργηθείσα κατάσταση ήταν άμεση, με αποτέλεσμα να μπορούμε όχι μόνο να θεωρήσουμε το όλο θέμα λήξαν. Θέλω να τους ευχαριστήσω θερμά κι από εδώ για την κατανόηση και την άμεση αντίδρασή τους.

Σκέφτηκα προς στιγμήν να αφαιρέσω εντελώς ετούτη την ανάρτηση, αλλά μετά αποφάσισα να την κρατήσω (αντικαθιστώντας τα θαυμαστικά του τέλους με ένα ερωτηματικό) προσθέτοντας την εξέλιξη της υπόθεσης, γιατί πολλά συμπεράσματα -θετικά- μπορούν να εξαχθούν.

5 thoughts on “Απόπειρα λογοκλοπής του κειμένου μου για τον Πρόδρομο Τσαουσάκη;

  1. Λαρρυ 30/04/2008 στο 5:16 μμ Reply

    ντροπη και μονο ντροπη ,κανουμε αγωνα να μην δημιουργούνται τέτοια προβλήματα και να εισαι σιγουρος οτι θα επανορθωσουμε παρ’ αυτά

  2. agorafoviagr 01/05/2008 στο 9:48 πμ Reply

    Νομίζω ότι καλά έκανες φίλε μου fvasileiou και το κράτησες το σχόλιο γιατί έτσι έδωσες την ευκαιρία και στο avforum να δείξει την ευαισθησία του σε αυτά τα θέματα και να ξέρουν οι φίλοι ότι, πρόκειται για ένα site που άμεσα διορθώνει τα κακώς (μάλλον τα κλεμμένα) γραμμένα κείμενα. Αν θυμάσαι παρόμοια με τη δική σου περίπτωση αντιμετώπισα και εγώ, που είδα σε φόρουμ, άρθρο μου, που έγραφα προσωπική εμπειρία, γραμμένο από κάποιον που δεν έβαλε ούτε καν το url του blog μου!! Και σε ευχαριστώ και πάλι που τότε αμέσως έσπευσες όταν το έκανα θέμα στο blog μου, να βοηθήσεις. Ευτυχώς και στη δική μου περίπτωση ο διαχειριστής του φόρουμ αμέσως έπραξε τα δέοντα. Πλέον έχω βάλει στο about του blog μου, διευκρίνηση, που λέει ότι δε με ενοχλεί να βάζουν άρθρα μου, αλλά να έχουν κάτω από αυτά την πηγή. Και στο δικό μου blog, πάντα όποτε παραθέτω κάτι, βάζω την πηγή, γιατί το θεωρώ σαν κάτι που είναι το σωστό και δείχνει σεβασμό απέναντι σε αυτόν που το έγραψε. Φίλε μου, είναι να μην πέσεις σε άνθρωπο που δε σέβεται. Καλή Πρωτομαγιά φίλε μου!
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  3. meletov 01/05/2008 στο 11:30 πμ Reply

    Καλημερα.Θα ηθελα να τοποθετηθω και εδω μια και στο σαιτ οπου ελαβε χωρα η παρεξηγηση (γιατι τετοια την θεωρω ) δεν προλαβα (λογω οτι εγραφα απο το χωρο της δουλειας ) να τοποθετηθω οπως ηθελα.
    Το τελευταιο πραγμα που θα ηθελα ειναι να οικειοποιηθω , να καρπωθω ,και να εκμεταλλευτω προσπαθεια και κοπο αλλων.Αντιθετως σεβομαι τη δουλεια τους και εκτιμω το χρονο που διαθετουν για την ενημερωση των αλλων.Οπως εξηγησα και εκει εκανα copy το κειμενο του Κ.Βασιλειου αυτουσιο απο το blog του σε ενα θεμα για το ρεμπετικο .Εκεινη τη στιγμη ακουγα ενα δισκο του Προδρομου ,και θελησα μαζι με την παρουσιαση του δισκου (εννοω την ΄΄παρουσιαση » του εξωφυλλου ουσιαστικα ) να βαλω ενα ομορφο κειμενο για να το συνοδευσει.Διαλεξα το κειμενο του κ.Βασιλειου ψαχνοντας στο google.Oμορφο κειμενο ομολογω ,και αξιολογο blog.
    Ποτε δεν δηλώσα οτι το κειμενο ειναι δικο μου.Σε σχολιο που εγινε οπου δεχομουν μπραβο για την παρουσιαση ..εγραψα αμεσως »Μπα…αποσπασματα ειναι απο κειμενα αλλων» θεωρωντας οτι δεν εκανα τιποτα αλλο παρα να παρουσιασω την δουλεια καποιου.
    Η αληθεια ειναι οτι η εκφραση » αποσπασματα ειναι απο κειμενα αλλων» δεν ηταν και η πιο πετυχημενη.Ισως ηταν μια απροσεξια απο αυτες που δεν σου πηγαινει το μυαλο μεχρι να σου τυχει .Με την υπερπληροφορηση στο ιντερνετ , την μεταδοση γνωσεων ,κλπ..μπορει να παρασυρθει καποιος και να θεωρησει δεδομενα καποια πραγματα .Θα μπορουσε καποιος πχ πανω στην βιασυνη του να μην βαλει ουτε καν το ονομα του blog η σαιτ.Εγω εγραψα κανονικα το ονομα του blog ..αλλα εκοψα ουσιαστικα το url βλεποντας οτι ηταν ιδιαετερα μεγαλο και φοβουμενος οτι μπορει στο ποστ να μην εμφανιστει η να μην παραπεμπει οπως πρεπει !! Αυτο που ελεγα πιο πανω..απροσεξια.Παντως ξαναλεω οτι εβαλα κανονικοτατα το ονομα του blog.

    Kαταλαβαινω φυσικα την ενοχληση και την ευγενικη μπορω να πω παρεμβαση του Κ.Βασιλειου. Ηταν δικαιολογημενη , αλλωστε οπως ειπωθηκε απο τον ιδιο και πιο πανω,πολλες φορες επικρατει η ζουγκλα του διαδικτυου.Οχι ομως σε αυτη τη περιπτωση..

    Δεν ειχα δει το ποστ του κ.Βασιλειου , απορροφημενος απο αλλη συζητηση στο ιδιο φορουμ.Αν το ειχα δει θα ειχα αποκαταστησει την αληθεια αμεσως , χωρις να ειναι αναγκαια καμμια επεμβαση απο τους διαχειριστες.Οι οποιοι βεβαια πολυ καλως επραξαν , και με αψογη αντιμετωπιση και για τις δυο μεριες.
    Επιμενω ομως (γιατι ενιωσα ασχημα που δεν το αντιληφθηκα αμεσως ) οτι θα ξεκαθαριζα τα πραγματα αμεσως ,ετσι και αλλιως , οπως αλλωστε συνηθιζω.

    Θεωρω οτι ηταν μια παρεξηγηση , πιστευω οτι μπορει καποιος να καταλαβει τις προθεσεις μου (το θεμα στο φορουμ υπαρχει ) πιο ευκολα υστερα απο αυτα που εγραψα.
    Λυπαμαι μονο που η γνωριμια μας εγινε με αυτο τον τροπο.
    Δεν πειραζει ομως , προχωραμε ,εσεις ελπιζω να συνεχισετε να μας κανετε παρεα στο φορουμ , και εγω θα εξακολουθησω να διαβαζω το blog που ανακαλυψα, και να ενημερωνομαστε για τα θεματα που μας ενδιαφερουν .

    Ευχαριστω εκ των προτερων που θα φιλοξενησετε τις εξηγησεις μου.

    Καλο μεσημερι κ.Βασιλειου.

  4. fvasileiou 01/05/2008 στο 4:55 μμ Reply

    Δεν έχω να προσθέσω κάτι. Νομίζω ότι το θέμα λύθηκε με τρόπο παραδειγματικό.

    Ευχαριστώ τους ανθρώπους του AVClub που κινητοποιήθηκαν. Και καλωσορίζω τον Λάρρυ και τον meletov στο χάνι μου. Ελπίζω να μας ξανάρθουν!

    Καλό μήνα!

  5. giota 02/05/2008 στο 9:16 πμ Reply

    Τέτοια φαινόμνεα είναι κατακριτέα και καταδικαστέα!
    Είναι αν μη τι άλλο άτιμο να καρπώνεσαι τα εύσημα από τον κόπο κάποιου άλλου.
    Τουλάχιστον αν το κάνεις οφείλεις ν’ αναφέρεις την πηγή όποια κι αν είναι αυτή!
    Καλημέρα Φώτη!

Σχολιάστε

