Blogoπαίχνιδο: ID-ιογράφως

Ο Allu Fun Marx με κάλεσε να συμμετέχω σε ένα πολύ ωραίο μπλογκοπάιχνιδο. Τόσο ωραίο που ακόμα κι ο Γκρινιάρης δεν θα αρνηθεί την πρόσκληση. Οι κανόνες έχουν ως εξής:

Εντάξει, με το πληκτρολόγιο σε είδαμε…
Τα κουτσοκαταφέρνεις. Για να σε δούμε όμως και σε πιο κλασικά μέσα γραφής. Όχι, δεν ζητάμε να σκαλίσεις την πέτρα, να γράψεις στα τοιχώματα της σπηλιάς ή να πάρεις την πλάκα και το κοντύλι. Πάρε ένα στυλό, ένα μολύβι, ένα μαρκαδόρο, μια κηρομπογιά, ένα κραγιόν και γράψε κάτι. Κάτι που να σε αντιπροσωπεύει όμως. Γιατί όπως λέγανε και οι παλιοί scripta manent. Και πού το ξέρεις; Μπορεί κάποτε να εκδοθούμε σε λεύκωμα.
Γράψε λοιπόν, σκανάρισέ το και ανέβασέ το στο blog σου.
Και μετά “ειδοποία ρε μπούρδα Καραβάγγο” για να προσθέσουμε το αυτόγραφο στην συλλογή.
Ειδοποία, γράφοντας στο τέλος του ποστ σου το μαγικό ξόρκι: για το http://autographcollectors.blogspost.com

Έγραψα κι εγώ λοιπόν:

Κι αφού πω το μαγικό ξόρκι: Για το http://autographcollectors.blogspost.com, καλώ τους:

nomansland, κουκουβάγια, Theoprovlitos, Γιώτα, η Ξανθιά μας, Γκρινιάρης, Βασίλης, Αστροπελέκι, το πατριωτάκι μου ο μούργος, ο Τελευταίος Πραγματικός Ανώνυμοςπου τελευταία ανακάλυψα, την Osela, την agorafoviagr και γενικά όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί ας συμμετάσχουν, γιατί το εγχείρημα και ενδιαφέρον έχει και πλάκα.

15 thoughts on “Blogoπαίχνιδο: ID-ιογράφως

  1. SOFIA 05/05/2008 στο 7:02 μμ Reply

    Κάτι μου έλεγε ότι θα ‘χω προσκλησούλα!!! Ευχαριστώ Φώτη μου, θα προσπαθήσω το συντομότερο να απαντήσω!
    Καλό σου βράδυ!

    (Περιμένω να δω την αντίδραση του γκρινιάρη!) 😉

  2. Autographcollectors 05/05/2008 στο 7:20 μμ Reply

    Πολύ καλό – ευχαριστούμε για τη συμμετοχή !

    Και μ’ αρέσει το σκεπτικό σου, γράφω με το χέρι για να το σκέφτομαι καλύτερα -κι εγώ έτσι τα γράφω, μα δεν το είχα σκεφτεί ποτέ!
    🙂
    Το σημείωμά σου αναρτήθηκε ήδη, εδώ

    Καλό σου βράδυ

  3. Γκρινιάρης 05/05/2008 στο 7:57 μμ Reply

    Καλά, εσύ δεν παίρνεις από λόγια, ε; Ακόμα να με μάθεις;;; 🙂 Thanks anyway για την σκέψη και μόνο! 🙂

    Πάντως πρέπει να ομολογήσω πως μου αρέσει πολύ ο γραφικός σου χαρακτήρας!

    Καλή εβδομάδα!

  4. μούργος 05/05/2008 στο 10:23 μμ Reply

    προκαλεις την τυχη σου βρε φωτη! 😆
    ποτε τον γκρινιαρη, ποτε εμενα με τα παιχνιδια.
    και ειναι παρα πολλα που δεν εχω ανταποκριθει.
    θα δω, ενδιαφερον ειναι, αλλα τελικα το τι πληροφοριες δινουμε στο ιντερνετ……
    (ο γραφικος χαρακτηρας ειναι σπουδαια πληροφορια)
    σε ευχαριστω παντως και …..μπορει να παρω μερος!
    .
    υ.γ.
    το κειμενο σου για το βιντγκεσταιν εξαιρετικο.

  5. nomansland 05/05/2008 στο 11:25 μμ Reply

    …πολύ ενδιαφέρον ακούγεται, τη στιγμή που ήμουν σε σκέψεις-και ίσως το κάνω-τα ποστ μου να είναι χειρόγραφα…τι καρμική πρόσκληση είναι αυτή; Ευχαριστώ πολύ Φώτη….μου αρέσει το πολυτονικό, δεν ξέρω αν το έκανες ειδικά για το ποστ ή αν γράφεις όντως έτσι, όμως μαγεύτηκα…

  6. agorafoviagr 06/05/2008 στο 7:50 πμ Reply

    Σε ευχαριστώ φίλε μου fvasileiou για την πρόσκληση! Με έκανε εντύπωση που γράφεις με δασείες, περισπωμένες, ψιλές!! Χρόνια έχω να δω κάποιον να γράφει έτσι…..Μου θύμισε το δημοτικό που μας τα μαθαίνανε μέχρι να καταργηθεί και να μπει το μονοτονικό. Τώρα όπως πάμε θα μπει το greeklish-ικό….
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  7. tdjm 06/05/2008 στο 9:05 πμ Reply

    Καλημέρα…

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!
    Οπωσδήποτε θα το παίξω….

    Πολύ μου αρέσει…

    Φιλιά Φώτη μου.

  8. giota 06/05/2008 στο 9:08 πμ Reply

    Φωτάκο καλημέρα! Πολύ μου αρέσει!
    Επειδή είχα προλάβει να ποστάρω σήμερα, αύριο πρωί θα έχεις την απάντησή μου!
    🙂

  9. Ακέστωρ 06/05/2008 στο 4:30 μμ Reply

    Θα σε συγχαρώ για την εμμονή σου να γράφεις με τόνους και πνεύματα. Ευτυχώς που υπάρχουμε μερικοί ρομαντικοί, εις πείσμα των Ευρωβουλευτών μας που ονειρεύονται θεσμοθέτηση του αναλφαβητισμού.

  10. astropeleki 06/05/2008 στο 9:06 μμ Reply

    Αααα έχω και από σένα προσκλησούλα… Το σύνολον 2 για το ίδιο θέμα. Θα ανταποκριθώ άμεσα.. Μόλις βρω δηλαδή, τι να γράψω… ;D

  11. Astropeleki 06/05/2008 στο 10:22 μμ Reply

    […] έξυπνα, παιχνίδια) Έχω προσκλησούλα από τους: Φώτη και Λύκο λύκο για ένα παιχνιδάκι πολύ κουλ και […]

  12. manos 08/05/2008 στο 2:15 μμ Reply

    Ωραία γραμματοσειρά!
    Αν και δημοτικιστής, λατρεύω το πολυτονικό.

  13. fvasileiou 08/05/2008 στο 6:02 μμ Reply

    @SOFIA
    Καλησπέρα, ελπίζω σύντομα να δούμε τα γραμματά σου…

    @Γκρινιάρης
    Μα σε έχω μάθει, αλλά πίστευα ότι αυτό το παιχνίδι θα σου καθόταν διαφορετικά.
    Σου αρέσουν πραγματικά τα γράμματά μου;

    @μούργος
    Ούτε κι εσύ πειθεσαι εύκολα. Χαίρομαι πάντως που σου άρεσε το κείμενό μου…

  14. fvasileiou 08/05/2008 στο 6:06 μμ Reply

    @nomansland
    Όχι, δεν το έκανα ειδικά για το ποστ, είμαι πολυτονικός. Κι έχω συνηθίσει πλέον και μου είναι δύσκολο να γράψω μονοτονικά. Άντε περιμένω το δικό σου…

    @agorafoviagr
    Κι όμως είμαστε πολλοί που γράφουμε με πνεύματα. Και δεν είναι δύσκολο. Αν πραγματικά σου αρέσουν, μαθαίνεις 4-5 απλούς κανόνες και γράφεις κι εσύ έτσι!

    @tdjm
    καλησπέρες και χαιρετισμούς… Μου αρέσουν αυτά τα παιχνίδια που σταδιακά αποκαλυπτόμαστε.

  15. fvasileiou 08/05/2008 στο 6:10 μμ Reply

    @giota
    Έχω πολλά τρεχάματα αυτές τις μέρες, αλλά να είσαι σίγουρη ότι θα δω την ανάρτησή σου…

    @Ακέστωρ
    Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ρομαντικό, Αλέξανδρε. Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι η γλώσσα δεν αλλάζει εν μια νυκτί με μια νομοθετική ρύθμιση. Κι αυτό αποδεικνύεται κι από το γεγονός ότι τόσα χρόνια μετά, τόσες γενιές μαθητών μετά, ακόμα γράφουμε πολυτονικά κι ακόμα βιβλία -τα σημαντικότερα ίσως- έτσι εκδίδονται.

    @astropeleki
    Θα σε επισκεφτούμε να σε διαβάσουμε. Καλησπέρα…

    @manos
    Κι εγώ δημοτικιστής είμαι, Μάνο, δεν γράφω σε καθαρεύουσα. Τα πνεύματα δεν έχουν σχέση με αυτό, αλλά με την ιστορική συνέχεια -και, κυρίως, την ορθογραφία.

Σχολιάστε

