Σαββατοκύριακο στη Λευκωσία

Ζέστη.

Πολλή ζέστη.

Τ’ απόγευμα, όταν πέφτει ο ήλιος, αρχίζει και δροσίζει. Φυσάει αέρας. Σκόνη και τσιμέντο. Αυτοκίνητα. Έρημοι δρόμοι – χωρίς πεζοδρόμια. Γεμάτες ταβέρνες και εστιατόρια.

«Κάνει κρύο το βράδυ», μου λένε.

Τους πιστεύω: Κρυώνουν.

Εγώ ξυπνάω τις νύχτες ιδρωμένος. Ανοίγω παράθυρα – κάνω ντους. Ένα μικρό κουνούπι.

Ξημερώνει.

Και ζέστη ξανά.

Παράξενο:

Δεν είναι όλες οι μουσικές κατάλληλες ν’ ακούγονται με τόση ζέστη.

Τούτο όμως εδώ το τραγούδι με τη φωνή και την τρομπέτα του Chet Baker πολύ μου ταιριάζει. Κι ας το πρωτάκουσα/πρωταγάπησα στα χειμωνιάτικα Γιάννενα.

11 thoughts on “Σαββατοκύριακο στη Λευκωσία

  1. clib 31/05/2008 στο 2:09 μμ Reply

    Λευκωσία;;;;
    Και γιατί δεν πας καμιά βολτίτσα μέχρι την Άγια Νάπα για το νγωστό φεστιβάλ;;;;

  2. scarface 01/06/2008 στο 2:13 μμ Reply

    ωραίο το κομμάτι του Baker, εγώ το έχω συνδέσει με beach bar και νυχτερινό μπάνιο.

  3. Citronella 01/06/2008 στο 4:04 μμ Reply

    Εδώ έχουμε ζέστη και υγρασία (ίσως το χειρότερό μου), ένας συνδυασμός που συνήθως με οδηγεί να βάζω στο repeat το live της Cesaria – οπότε πολύ καλοδεχούμενη η μουσική σου πρόταση και η αλλαγή!

  4. fvasileiou 01/06/2008 στο 6:50 μμ Reply

    @clib
    Πολύ κάψιμο «το γνωστό φεστιβάλ» 🙂

    @Scarface
    Είναι από τα κομμάτια που αγγίζουν βαθιές ψυχικές καταστάσεις και τις σωματικοποιούν κατά κάποιο τρόπο… Αγαπημένο πολύ…

    @Citronella
    Ευτυχώς (!) ο φετινός χειμώνας είναι ο πλέον άνυδρος των τελευταίων 100 χρόνων, όπως μαθαίνω, και δεν έχει υγρασία. Δεν θα αντεχόταν με τίποτα.

  5. amprakatampra 01/06/2008 στο 7:41 μμ Reply

    Δε το ειχα ακουσει το τραγουδι….Πολυ ομορφο!!!
    Να εχεις μια ομορφη εβδομαδα!!!

  6. giota 02/06/2008 στο 11:24 πμ Reply

    Καλό μήνα και καλή βδομάδα Φώτη…
    Λευκωσία ε; Α ρε τυχερέ κι ας έχει ζέστη. Κι εμείς όμως εδώ βράζουμε μη νομίζεις.

  7. fvasileiou 02/06/2008 στο 2:47 μμ Reply

    @amprakatampra
    Καλή βδομάδα – καλό μήνα…
    Ωραίος ο Chet Baker. Ωραίος και τραγικός….

    @giota
    Δεν κάνω διακοπές, Γιώτα μου. Δουλεύω εδώ πέρα. ΄Και τυχερός μονο από αυτή την άποψη είμαι…

  8. agorafoviagr 02/06/2008 στο 3:16 μμ Reply

    Για τη Λευκωσία, από τα ξαδέρφια μου, που σπούδασαν εκεί, έχω ακούσει πολύ όμορφα λόγια! Θα ήθελα να επισκεφθώ την Κύπρο και να τη δω, αν και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να κοιτάξω, προς την άλλη πλευρά…..
    Καλό μήνα εύχομαι και ένα καλοκαίρι όσο γίνεται δροσερό!! Όχι με καύσωνες όπως πέρυσι…
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  9. mariandr 02/06/2008 στο 4:12 μμ Reply

    Εσύ τους πιστεύεις, εκείνοι;

    Καλή δύναμη,

    Μαριάννα

  10. μούργος 02/06/2008 στο 4:45 μμ Reply

    “Κάνει κρύο το βράδυ”, μου λένε.

    Τους πιστεύω: Κρυώνουν.
    ………………………………………….

    μου αρεσε αυτο!! 🙂

  11. fvasileiou 02/06/2008 στο 4:49 μμ Reply

    @agorafoviagr
    Να ρθεις στην Κύπρο. Και αν θες τη συμβουλή μου, έλα από τον Νοέμβριο και μετά. Τότε είναι πολύ-πολύ όμορφα…

    @mariandr
    Σ’ευχαριστώ, Μαριάννα μου. Ελπίζω, πάντως, να με πιστεύουν και εκείνοι.

    @μούργος
    Αφού κρυώνουν;;;;

    Καλό μήνα!

Σχολιάστε

