Οπαδοί

Έχω αναφέρει ξανά την απέχθειά μου για τους όχλους και τα καμώματά τους. Το πώς ισοπεδώνουν τη λογική. Την μονομέρεια της αλήθειας τους. Την αγριότητα και την βία.

Τις προηγούμενες μέρες είχαμε ακόμα ένα κρούσμα. Είμαι μακριά, αλλά μέσω αφηγήσεων και utube έμαθα τα καθέκαστα: Στα Γιάννενα είχαμε την δημόσια διαπόμπευση του κ. Αλέξη Κούγια από μέρος των οπαδών της τοπικής ομάδας. Στην πραγματικότητα συνέβη ένα είδος λιντσαρίσματος, ανάλογο με αυτά που συνέβαιναν τις πιο ερεβώδεις εποχές του Μεσαίωνα ή στην Άγρια Δύση, εκεί που δεν είχαν φτάσει ακόμα οι σερίφηδες.

Και γιατί όλα αυτά;

Η κατάσταση της ομάδας δεν δικαιολογεί τέτοια αντίδραση. Το αντίθετο μάλιστα: Στα 4 χρόνια της παρουσίας του Αλέξη Κούγια, ο ΠΑΣ Γιάννενα εξυγιάνθηκε οικονομικά, κάνει πρωταθλητισμό, ανέβηκε κατηγορίες, έφτασε στους 4 του κυπέλου Ελλάδας. Ακόμα και φέτος, μια αποτυχημένη χρονιά, τερμάτισε 4ος και μέχρι το τελευταίο δεκάλεπτο του τελευταίου αγώνα της χρονιάς παιζόταν η άνοδος στη Σούπερ Λήγκα.

Τότε;

Αν κοιτάξει κανείς τα φόρα των οπαδών θα βρει μια λεξούλα να επαναλαμβάνεται με σοκαριστική συχνότητα: Αξιοπρέπεια. Και μαζί μ’ αυτή, δίπλα της, η φράση: Μας ξεφτιλίζει.

Δεν χρειάζεται να ψάξουμε πολύ για να καταλάβουμε σε τι αναφέρονται. Οι ίδιοι οι συγγραφείς μας βγάζουν από τον κόπο. Αναφέρονται στο διαζύγιο του κ. Κούγια και τις δηλώσεις του σχετικά.

Όλα αυτά έχουν νόημα και ουσία που δεν αφήνουν κανένα από μας απ’ έξω:

Κατ’αρχήν δείχνει τα αποτελέσματα που έχει η στοχοποίηση δημοσίων προσώπων. Αλήθεια, θα πάρει θέση ο κύριος Λάκης για αυτό το θέμα; Αισθάνεται καθόλου υπεύθυνος για αυτή την αθλιότητα; Θα έπρεπε, γιατί αν ρίξει μια ματιά στα φόρα, θα διαπιστώσει ότι οι οπαδοί οχυρώνονται πίσω από τα λεγόμενά του και τα θεωρούν επαρκή δικαιολογία για τις πράξεις τους.

Και όλοι μας πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είναι αστείο το κράξιμο συνανθρώπων μας. Να μην γελάμε με τους τηλεοπτικούς  κήνσορες, αλλά να εξοργιζόμαστε. Ή, τέλος πάντων, ας αδιαφορούμε. Να πάψει επιτέλους αυτή η μνησικακία να έχει δημόσιο χώρο.

Δεν θέλω να πω τίποτα για τα Γιάννενά μου. Ό,τι και να πω, πικρό θα είναι και προτιμώ να το πιω με το ζουμί μου.

Και εννοείται ότι δεν είμαι αφελής για να θεωρώ τον Αλέξη Κούγια αγγελούδι. Άλλωστε, φαντάζομαι, ότι κάτι τέτοιο δεν θα άρεσε πρωτίστως στον ίδιο. Αλλά μήπως είναι αγγελούδια αυτοί οι οπαδοί;

Δεν ξέρω τι θα κάνει ο Αλ. Κούγιας.

Ξέρω όμως καλά τι θα έκανα εγώ αν ήμουν στη θέση του…

Advertisements

22 thoughts on “Οπαδοί

  1. scarface 02/06/2008 στο 8:04 μμ Reply

    λοιπόν Φώτη πολλα θεματα σε ενα ειναι το σημερινο σου ποστ.

    επιγραμματικά πιστεύω

    1. ειναι κακο για το Ελληνικό ποδόσφαιρο που αντι του ΠΑΣ ανεβηκε ο Θρασυβουλος των 100 οπαδων

    2. ο Λαζοπουλος (εχω γράψει σχετικα) παιζει με τα ταπεινα ενστικτα του κοσμου και τα εκμεταλευεται στο επακρο ενω τα τσιγκλα ταυτόχρονα. Δε μπορω να γελασω πια με τον Λαζοπουλο για την ακριβεια με εξοργιζει και εχω σταματησει καιρο να τον βλεπω

    3. ο οχλος οπως γραφεις και εσυ έχει τρομακτικη δυναμη , δεν διαπραγμετεύεται και περιμενει κάποιον να τον καθοδηγήσει.

  2. δ.τζ. 02/06/2008 στο 9:07 μμ Reply

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διαπόμπευση οποιουδήποτε προσώπου -συμπαθούς ή όχι, δεν έχει σημασία- είναι κάτι που κάθε νοήμον άνθρωπος οφείλει να καταδικάσει.

    Πέραν αυτού, όμως, στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν δύο αστάθμητοι παράγοντες που οδήγησαν σ’ αυτή τη συμπεριφορά:
    Πρώτον, μιλάμε για οπαδούς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι τον αποθέωναν λίγο καιρό πριν. Εδώ το θέμα είναι καθαρά κοινωνιολογικό (συμπεριφορά της μάζας).
    Δεύτερον, ο κ. Α. Κούγιας, με την όλη του συμπεριφορά, με τον τρόπο που ενεργεί και ομιλεί νομίζω ότι δίνει περεταίρω αφορμές για ακραίες αντιδράσεις: λατρεία και μίσος.

    Φυσικά οι γραφικότητες του κάθε κ. Κούγια δεν μπορεί να είναι η μισή εκπομπή του… «εθνικού διασκεδαστή». Όμως ο Αλέξης δίνει αφορμές και ο κ. Λαζόπουλος μπορεί να πει ότι «εγώ απλά παίζω τις δηλώσεις του Κούγια». Και αν και διαφωνώ με το ύφος και το στυλ της εκπομπής του κ. Λαζόπουλου, φοβάμαι ότι την πιο μεγάλη ζημιά ο κ. Κούγιας την παθαίνει από τον ίδιο του τον εαυτό…

  3. geokalp 02/06/2008 στο 9:45 μμ Reply

    του αρέσει το ποδόσφαιρο, και να φύγει από ‘κει, θα βρει κάπου αλλού…

  4. agorafoviagr 02/06/2008 στο 10:42 μμ Reply

    Φίλε μου favasileiou, δε μου αρέσει ο φανατισμός, σε κανένα χώρο. Είτε είναι στο ποδόσφαιρο, είτε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, είτε στο μπάσκετ, είτε στην πολιτική. Γενικά ότι έχει να κάνει με φανατισμό, προσπαθώ να το αποφεύγω. Σε τυφλώνει ο φανατισμός και μπορεί να σε φέρει και στα άκρα. Φίλε μου, όποιος κρίνει, με τον ίδιο τρόπο κάποια στιγμή θα κριθεί. Το θέμα είναι, αν θα αντέξει την κριτική.
    Καλό μήνα να έχουμε!
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  5. giota 03/06/2008 στο 10:09 πμ Reply

    Φωτάκο καλημέρα!
    Μπορεί ο Κούγιας να μου κάθεται σατο λαιμό, όμως τέτοια καφριλίκια είναι απαράδεκτα.
    Αυτοί δεν είναι φίλαθλοι… είναι μοσχάρια που τα ξαμόλησαν σε μια αρένα!

  6. fvasileiou 03/06/2008 στο 11:37 πμ Reply

    @Scarface
    Συμφωνούμε σε πολλά. Το φαινόμενο του νεο-οπαδισμού -δεν είναι χουλιγκανισμός- έχει ενδιαφέρον και καλό θα είναι να το συζητήσουμε και εδώ και σε άλλα μπλογκ στο μέλλον.

  7. fvasileiou 03/06/2008 στο 11:43 πμ Reply

    @δ. τζ.
    Καλωσόρισες στο χάνι μου!

    Νομίζω ότι έχουμε την ίδια περίπου οπτική γωνία, επίτρεψέ μου όμως να παρατηρήσω το εξής:
    Τι πάει να πει «δίνω αφορμές στον Λάκη»»; Δεν πολιτευόμαστε, δεν συμπεριφερόμαστε, δεν ζούμε σε σχέση και αναφορά με το «φαινόμενο Λάκης». Είμαστε όλοι ανεξάρτητοι, ελεύθεροι άνθρωποι. Ως τέτοιοι πρέπει να κρινόμαστε ή να σχολιαζόμαστε. Ο κ. Λάκης δεν είναι κανένας πανάγαθος κριτής που από τον τηλεοπτικό του θρόνο κρίνει τους υπολοίπους. Ο βίος και η πολιτεία του είναι γνωστή (να θυμίσω την βόλτα του στο Κότερο της Ντρόγκας παρέα με τέσσερις [4] νεαρούς;) Με ποια λογική λοιπόν ο Κούγιας, η Θώδη, η Γιαννάκου, εγώ κι εσύ αύριο, «δίνουμε αφορμές» σε αυτό το άτομο να μας στοχοποιεί και να μας διαπομπεύει. Σε αυτό το άτομο που ποτέ δεν έχει εξηγήσει, ποτέ δεν έχει απολογηθεί για τίποτε. Ποτέ δεν έχει αυτοσαρκαστεί…

  8. fvasileiou 03/06/2008 στο 11:46 πμ Reply

    @agorafoviagr
    Καλό μήνα αγαπητέ μου!
    Λες: «όπως κρίνουμε θα κριθούμε».
    Λέω: Μακάρι!

    @giota
    Είναι όμως και ένα ερώτημα: Γιατί, πώς ο Κούγιας και ο κάθε Κούγιας μας κάθεται στο λαιμό…

  9. Δ. Τζ. 03/06/2008 στο 12:17 μμ Reply

    Λέγοντας «αφορμές» εννοώ την τηλεοπτική αυτογελιοποίηση των συγκεκριμένων προσώπων. Οι κ. Κούγιας, Θώδη, Σαρρή κ.α. ό,τι κάνουν το κάνουν δημόσια, με τις κάμερες στο on και δυστυχώς παίζοντας το παιχνίδι της τηλεόρασης. Κι αν δε έπαιζε τις συγκεκριμένες δηλώσεις τους ο κ. Λαζόπουλος θα το έκανε κάποιος άλλος. Το θέμα πέρα από την -κακή κατ’ εμέ- σάτρια του κ. Λαζόπουλου, είναι ότι κάποιοι διάσημοι βγάζουν στην tv το χειρότερο εαυτό τους και μάλιστα εν γνώση τους. Ο κ. Λαζόπουλος δε χρειάζεται κάτι παραπάνω από να τον αναπαράγει…

  10. osela 03/06/2008 στο 2:59 μμ Reply

    συμφωνώ στη παρατήρησή σου για τις αφορμές και το προχωράω λίγο παρακάτω: κανένας δεν μπορεί να προβάλλει για δικαιολόγία την προσωπική ζωή κπ.
    κανένας δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από την σάτυρα/κράξιμο κπς εκπομπής, για να δικαιολογήσει μια πράξη του. η εκπομπη κάνει την δουλειά της, από εκεί και πέρα, ο καθένας μας έχει κρίση και κάνει τις επιλογές του.

    (ωστοσο, για το κοτερο αθωώθηκε)

    (κάνε καμιά βουτιά και για μας…)

  11. apos 03/06/2008 στο 7:15 μμ Reply

    Eίμαι παντελώς άσχετος με το ποδόσφαιρο (με εξαίρεση την albiceleste) και δεν μπορώ να πω και πολλά. Ούτε για τον Κούγια μπορώ να πω, αφού δεν παρακολουθώ τις εκπομπές που ασχολούνται μαζί του. Ξέρω πάντως -για να μην παριστάνω και τόσο τον υπεράνω- ότι έχει δημιουργηθεί ένα ολόκληρο θέμα με την προσωπική του ζωή, το γάμο και κάτι τέτοια. Σε ένα βαθμό θεωρώ ότι και ο ίδιος θα έπρεπε να προστατεύει την ιδιωτική του ζωή. Ειλικρινά δεν ξέρω σε τι ωφελεί η υπερέκθεση στα Μέσα (μη) Ενημέρωσης.
    Τώρα για τον Λαζόπουλο, μήπως του δίνεις μεγάλη αξία; Δεν τον υποτιμώ και έχω γελάσει πολλές φορές στη ζωή μου με το χιούμορ και τις θεατρικές του παραστάσεις. Την τηλεοπτική του εκπομπή δεν την παρακολουθώ με μεγάλο φανατισμό, γιατί χαϊδεύει αφτιά και το χειροκρότημα (ασφαλώς) είναι εύκολο. Επιπλέον, ανέκαθεν αδιαφορούσα για τους ανθρώπους που έχουν εμπάθειες και παριστάνουν τους τιμητές των πάντων.
    Για το μόνο τελικά που μπορώ να έχω σαφέστατη άποψη από αυτά που είπες είναι τα Ιωάννινα. Μαγική πόλη!

  12. Ακέστωρ 03/06/2008 στο 10:57 μμ Reply

    «Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω».
    Με αυτή την αρχή υπ’ όψιν, υποπτεύομαι και απεχθάνομαι κάθε κριτή των πάντων, είτε είναι δημοσιογράφος, είτε Λαζόπουλος. Γι’ αυτό και δεν έχω δει σχεδόν καθόλου την εκπομπή του, εκτός από αποσπάσματα σε άλλες εκπομπές.
    Ποιος είναι ο κύριος Λαζόπουλος που κρίνει και λοιδωρεί όποιον δε γουστάρει; Δεν καταλαβαίνει, αυτός ο μέγας δημοκράταρος, ότι η χειραγώγηση των μαζών είναι χιτλερική-σταλινική έμπνευση και μέθοδος; Δεν αντιλαμβάνεται ότι διαμορφώνει την κοινή γνώμη όπως αυτός γουστάρει; Ε, και δεν είναι καμμία Παναγία ο Λάκης, έχουν ακουστεί για την αφεντιά του διάφορα.
    Θυμίζω τη μόλις χθεσινή δήλωση του άλλου παντογνώστη και παντοκρίτη, του Παπαδάκη, που αναφώνησε οργισμένος «ποιος είσαι εσύ για να με κρίνεις;» Αυτός αλήθεια ποιος είναι; Ένας αμόρφωτος, γραφικός φωνακλάς. Και τι είναι αυτός που δεν ανέχεται καμμία κριτική; Ο Πάπας;
    Τύποι σαν το Λαζοπουλο και τον Παπαδάκη είναι απείρως επικινδυνότεροι του Κούγια. Ο Κούγιας είναι απλώς θύμα του ναρκισσισμού του, και, όπως ο Νάρκισσος, αυτοκαταστρέφεται.
    Λίγα λόγια και για τους οπαδούς: ποιος εκπαίδευσε τον όχλο να σκέπτεται, ποιος θέλησε να υπάρχουν πολίτες και όχι μάζα στην ελληνική κοινωνία; Κανείς, από όσο θυμάμαι στα τριάντα πέντε χρόνια μου. Η σύγχρονη ελληνική κοινωνία είναι εικόνα και ομοίωση του ΑνΤρέα ΠαπανΤρέου, του Κόκκαλη, του Λαζόπουλου, των πρωινάδων και άλλων δημοκρατικών δυνάμεων.
    Προσωπικά όλοι αυτοί μου προξενούν αναγούλα. Αγαπώ όμως την πατρίδα μου στην ιδανική, ουτοπική της μορφή, και δεν τολμώ (ακόμη) να τους στείλω στο διάολο και να εξαφανιστώ. Απλώς απέχω από την τηλεοψία των φασιστοειδών.

  13. Cacofonix 04/06/2008 στο 8:03 πμ Reply

    Ειλικρινά Φώτη έχω ένα όνειρο τώρα τελευταία. Την ώρα που πλησιάζει τη τζιπάρα του ο Λάκης να φορέσω κουκούλα και να πετάξω μολότωφ και να φωνάζω ενάντια στο κεφάλαιο που πίνει το αίμα του λαού. Κι αν τολμούσε να διαμαρτυρηθεί θα τον ανάγκαζα να βλέπει για ένα ολόκληρο εξάμηνο αποσπάσματα από την εκπομπή του. Και μόλις αγόραζε καινούριο αυτοκίνητο πάλι να έκανα το ίδοι.
    Όμως γρήγορα συνέρχομαι και κατανοώ ότι αυτά που λέει ο Λάκης είναι για την κονόμα και για την επανάσταση, που τόσο καλά ξέρει να την πουλάει. Κι ότι η βία ποτέ δεν έλυσε κανένα πρόβλημα. Αντίθετα τα μεγάλωσε…
    ΥΓ Παρέβηκα τον όρκο μου να μην ξαναγράψω γι’ αυτή την tv personna. Φώτη εσύ φταις γι’ αυτό…

  14. fvasileiou 04/06/2008 στο 9:20 πμ Reply

    @Δ. τζ.
    Θέλω να συζητήσουμε περισσότερο αυτό το «δίνω αφορμές». Τώρα που η τηλεοπτική περίοδος τελείωσε, ας έχει και τη μορφή ενός απολογισμού. Μόλις επιστρέψω και ελπίζω να πάρεις μέρος στη συζήτηση…

    @osela
    Για το κότερο αθωώθηκε, ναι.
    Παραμένει όμως ένα- δύο θεματάκια: Για παράδειγμα, τι θα έλεγε αν ο Στυλιανίδης συλλαμβανόταν σε ένα κότερο τίγκα στην κόκα και αθωωνόταν γιατί θα δήλωνε «δεν ήξερα τίποτα». Πόσο μεγάλα είναι αυτά τα κότερα, ώστε να μην ξέρεις τι γίνεται δίπλα σου;
    Και άλλα… και άλλα…

    @apos
    Θα μείνω στο τελευταίο που σημειώνεις: Ναι, τα Γιάννενα είναι μια πόλη μαγική. Καταφέρνει να συναιρεί πολλές εποχές. Και γι’ αυτό το λόγο οι τραμπουκισμοί που έλαβαν χώρα την προηγούμενη εβδομάδα και δεν είχαν προηγούμενο, με ενόχλησαν τόσο πολύ.

  15. fvasileiou 04/06/2008 στο 9:27 πμ Reply

    @Ακέστωρ
    Είπες με δυο λόγια τον προβληματισμό μου: Έχουμε τους δημόσιους κατηγόρους της τηλεόρασης και έναν όχλο που του μαθαίνουν να αισθάνεται πάντα και συνεχώς αδικημένος και να διεκδικεί δικαιώματα μη τηρώντας καμιά υποχρέωση. Είναι σαφές ότι έχουμε να κάνουμε με μια υπόθεση που αθώοι δεν υπάρχουν. Νομίζω όμως ότι ο καταμερισμός των ευθυνών είναι εντελώς λαθεμένος.

    @Cacofonix
    Δεν είσαι ο μόνος που έχει τέτοιες ονειροφαντασίες. Ή, για να το πω πιο σωστά, απορίες: Πώς θα αντιδρούσαν αυτοί οι άνθρωποι αν υφίσταντο τέτοιου είδους επιθέσεις;
    Θα προσπαθήσω να κάνω έναν απολογισμό ΛαΛα και της λεγόμενης σάτιρας από βδομάδα. Ξέρω ότι έχεις ασχοληθεί εξαντλητικά με το θέμα στο δικό σου μπλογκ με κάθε τρόπο, αλλά τα σχόλιά σου θα είναι πολύ χρήσιμα και για μας…

  16. batcic 04/06/2008 στο 10:16 πμ Reply

    @fvasileiou
    Το σημερινό σου post έχει στην κυριολεξία «πιάσει» ένα θέμα πίσω από τη βιτρίνα. Και είναι γεγονός ότι είναι πάρα πολλοί αυτοί που θεωρούν ως αυταπόδεικτο της αλήθειας το ότι κάτι το έχει «σατιρίσει» ο Λαλάκης.

    Από κει και πέρα είναι τουλάχιστον βέβηλο να χρησιμοποιούμε τη λέξη σάτιρα για αυτό που κάνει ο Λαλάκης, πόσο μάλλον να τον χαρακτηρίζουν κάποιοι σύγχρονο Αριστοφάνη. Η σάτιρα εξ’ ορισμού έχει ως στόχο την εξουσία, ενώ ο Λαλάκης αφιερώνει 2 ώρες σχολιάζοντας την μεσημεριανή ζώνη και το life style, και άλλα 20 λεπτά για να κάνει αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση (Γιωργάκης).

    Για τις αντιδράσεις των οπαδών τι να πει κανείς; Αυτές οι ad-hominem επιθέσεις ήταν ανέκαθεν χαρακτηριστικό των ανθρώπων με απουσία κρίσης και επιχειρημάτων. Αυτά τα άτομα δεν θα διστάσουν ποτέ να διαπομπεύσουν δημόσια κανέναν. Συμφωνώ μαζί σου 100% και ας είμαι από αυτούς που θεωρούν ότι ο Κούγιας έχει πολάκις αυτογελοιοποιηθεί από μόνος του τα τελευτάια χρόνια.

  17. Ακέστωρ 05/06/2008 στο 4:22 μμ Reply

    Στο καλύτερο σταμάτησες το σχόλιό σου. Τι πιστεύεις από τον καταμερισμό των ευθυνών ότι είναι λαθεμένο και ποια είναι η δική σου θέση;

  18. agorafoviagr 05/06/2008 στο 4:57 μμ Reply

    Μου άρεσε πολύ το Datsun με τι πατάτες, τις ντομάτες κλπ. Τώρα άλλο ντεκόρ πως το λένε δεν ξέρω, βλέπω που δε μου θυμίζει τσαντίρι. Όπως και το κουστούμι δε μου θυμίζει το ρόλο που είχε παλιά ο κ Λαζόπουλος….
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  19. Σοφία 05/06/2008 στο 11:08 μμ Reply

    Πω πω πίκραααααα….

    Τι άλλο να πω παρά μόνο ότι συμμερίζομαι τον πόνο σου…

  20. fvasileiou 06/06/2008 στο 4:10 μμ Reply

    @ batcic
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Για το φαινόμενο του οπαδισμού, έτσι όπως αυτό έχει εξελιχτει στις μέρες μας, και είναι εντελώς διαφορετικό από τον χουλιγκανισμό της δεκαετίας του ’80, θα άξιζε να μιλήσουμε στο μέλλον πιο αναλυτικά. Εϊναι βέβαιο ότι θα έχουμε την ευκαιρία.
    Για το «φαινόμενο Λαζόπουλος» θα προσπαθήσω να ανοίξω μια συζήτηση την επόμενη εβδομάδα – ελπίζω να συνεισφέρεις κι εσύ.

    @agorafoviagr
    Η φτήνια των εγχώριων τηλεοπτικών παραγωγών κάνουν την τηλεόραση ένα απέραντο τσαντίρι έτσι κι αλλιώς.

    @Σοφία
    Πίκρα δε λες τίποτα…

  21. fvasileiou 06/06/2008 στο 4:16 μμ Reply

    @Ακέστωρ
    Ας το πω γενικά:
    Επειδή όλοι λίγο-πολύ έχουμε «πονηρέψει» – δεν υπάρχουν και πολλοί που να πιστεύουν σήμερα σε σωτήρες ή αθώες περιστέρες, όπως συνέβαινε την δεκαετία του ’80 – οι καθοδηγητές της κοινής γνώμης δεν παρουσιάζουν κανέναν εντελώς αθώο και κανέναν εντελώς ένοχο. Επιμερίζουν τις ευθύνες και μεγαλώνουν ή μικραίνουν το φταίξιμο κατά βούληση. Διογκώνουν ασήμαντα γεγονότα / συρρικνώνουν σημαντικά. Έτσι φτιάχνουν συνειδήσεις – απόψεις – πραγματικότητες στα μέτρα τους.

    Εννοείται ότι ο Λάκης είναι από τα σημαντικότερα γρανάζια του μηχανισμού.

  22. Μάρκο Τ 07/06/2008 στο 8:44 πμ Reply

    Φώτη πολύ σωστό το σχόλιο για τον Λαζόπουλο. Θα θυμίσω κάτι: Πριν από λίγα χρόνια στους «10 μικρούς Μήτσους» ο Λαζόπουλος σατίριζε συνέχεια τον Τριαντάφυλλο (ξέρεις, τον γνωστό τραγουδιστή σκυλο-ποπ). Δώστου και δώστου κοροϊδία. Την ίδια εποχή, τσουπ, φιλίες και κολλητάρια με τον Τσαλίκη, κουμπαριά με τον Τσαλίκη, ο Τσαλίκης στην εκπομπή του κ.λπ. Υπάρχει ποιοτική διαφορά μεταξύ Τριαντάφυλλου και Τσαλίκη; Κατά τη γνώμη μου, καμία απολύτως. Το ίδιο είδος «πολιτιστικής» ευτέλειας υπηρετούν και οι ίδιοι, ανάλογο το ταλέντο και των δύο.
    Τελικά, υπήρξε ποσοτική διαφορά, ως προς την πώληση των δίσκων και το χρήμα βέβαια. Υπέρ του Τσαλίκη φυσικά.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: