Ας το πάρει το ποτάμι…

Επειδή διαπιστώνω ότι η αγωνία για το τι είναι ψέματα και τι αλήθεια έχει κορυφωθεί, σπεύδω να κάνω τις αποκαλύψεις. Έχουμε και λέμε:

1. Μου αρέσουν τα νησιά μας. Έτσι προσπαθώ να περνάω το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού ταξιδεύοντας από νησίου είς νησίον.

Ψέμα! Δεν τα μπορώ. Κάτι ο τουρισμός, κάτι τα ζεστά μεσημέρια, κάτι οι αέρηδες, κάτι ότι γεννήθηκα στα Γιάννενα και μου αρέσουν πολύ τα βουνά και τα ορεινά τοπία, κάτι η αναπόφευκτη απραγία που συνεπάγονται. Μου είναι ανυπόφορα.

2. Δυο είναι οι πιο αγαπημένες μου γυναικείες φωνές: Η αισθαντική Δήμητρα Γαλάνη και η μοναδική Μαρία Φαραντούρη.

Δεν τις αντέχω. Οι φωνές τους μου βγάζουν κάτι το ανυπόφορα κλειστοφοβικό. Αφήστε που η Φαραντούρη έχει κάκιστη άρθρωση και είναι πάντα σαν να τραγουδάει σε άγνωστη γλώσσα, αφού δεν καταλαβαίνεις ποτέ τι λέει.

3. Δεν έχω πάει στο Παρίσι.

Ω ναι, ντρέπομαι που το ομολογώ, αλλά είναι η αλήθεια. Έχω όμως ένα καλό επιχείρημα: Θέλω να πάω και να μείνω ένα λογικό διάστημα (1 μήνα τουλάχιστον) κι όχι Παρασκευοσαββατοκύριακο. Μέχρι τα Χριστούγεννα θα γίνει κι αυτό.

(Scarface, είχες απόλυτο δίκιο που πόνταρες στο 3).

4. Με τους συμμαθητές μου από το Λύκειο είμαστε ακόμα μια παρέα.

Εννοείται πως όχι. Δεν έχω καμία σχέση μαζί τους εδώ και πολλά χρόνια. Ούτε επεδίωξα, ούτε επιδιώκω. Ποτέ δεν τους κατάλαβα – ποτέ δεν με κατάλαβαν. Μας συνδέει μόνο μια αναγκαστική συμβίωση που υποστήκαμε στο παρελθόν και τώρα είμαστε εδώ.

 

21 thoughts on “Ας το πάρει το ποτάμι…

  1. Citronella 10/06/2008 στο 2:37 μμ Reply

    Yupi!! Το βρήκα το βρήκα (χαχα, το διάλεξα με την αλάνθαστη λογική τού ότι ούτε εγώ έχω πάει στο Παρίσι, για άλλους λόγους όμως:Ρ)
    Ετοιμάζω και τα δικά μου:)

  2. fvasileiou 10/06/2008 στο 2:59 μμ Reply

    @Citronella
    Πετάς αυτό το «για άλλους λόγους ΟΜΩΣ» και το αφήνεις να πλανάται. Κακό, κακό κορίτσι!

    Ετοιμαζόμαστε κι εμείς 😀

  3. astropeleki 10/06/2008 στο 4:11 μμ Reply

    Φτουυυυυ δεν σε έπιασα ψεύτη 😛 Μου φαινόταν περίεργο να μην έχεις πάει Παρίσι πάντως διότι είσαι κοσμογυρισμένος 🙂

  4. SOFIA 10/06/2008 στο 5:51 μμ Reply

    Νομίζω ότι είμαι φοβερή! Λέω με απίστευτη σιγουριά ότι δεν έχει πάει στο Παρίσι και μετά ψηφίζω τα νησιά!!!
    Όσο για την σιγουριά μου, απορρέει απ’ το ότι σε διαβάζω φανατικά και αν είχες πάει θα το είχες αναφέρει και θα το θυμόμουν! Σε κάλυψα; 😉
    Καλό απόγευμα Φώτη μου!

  5. μούργος 10/06/2008 στο 7:18 μμ Reply

    φωτη, δια την εις ατοπον απαγωγη το υπεθεσα!
    1. λογω καταγωγης
    2. θα ειχες κανει ποστ
    3.ΟΥΤΕ ΕΓΩ (και ας εχω γυρισει τη νοτια γαλλια)
    4.δεν φαινεσαι για τετοιος τυπος
    (ααα, και απο τις απαντησεις που εδωσες, σχεδον αυτο φωναζες) 🙂

  6. fvasileiou 10/06/2008 στο 7:31 μμ Reply

    @astropeleki
    Στην έσκασα!!! 😀

    @SOFIA
    Με κάλυψες πλήρως, Σοφία. Καλό απόγευμα!

    @μούργος
    Τελικά είμαι ανοιχτό γράμμα!!!

  7. nomansland 10/06/2008 στο 7:36 μμ Reply

    …εγώ πάλι πέτυχα την απάντηση, αλλά αλλιώς….χαχαχαχα! δεν κάνω για ντετέκτιβ Μάρλοου…καλησπέρες…

  8. Citronella 10/06/2008 στο 8:36 μμ Reply

    Χαχα, παρέλειψα μόνο τα αποσιωπητικά για τον ακόμα πιο δραματικό τόνο:
    «για άλλους λόγους.. όμως..»
    :))))

  9. scarface 10/06/2008 στο 11:03 μμ Reply

    τρια στα τρια απολυτη δικαιωση με την απαντηση γ σε τρια διαφορετικα μπλοκοπαίχνιδα.
    μην υποτιμας τη στατιστική.

    και που να δεις την απαντηση αυριο στο δικό μου.

  10. fvasileiou 10/06/2008 στο 11:58 μμ Reply

    @nomansland
    Κέρδισες;;; Νόμιζα ότι είχες διαλέξει το 4 σαν αλήθεια…

    @Citronella
    Αν το έκανες κι αυτό θα μας (με) έσκαγες!

    @Scarface
    Ελπίζω μόνο να μην είναι εκείνο ότι σταματάς το blogging…

  11. tdjm 11/06/2008 στο 8:22 πμ Reply

    Ποπο!! Σε όλα μέσα έπεσα ,σκέφτηκε νευριασμένη η Scaly….
    Mα πως είναι δυνατόν , να είναι συνεργάτες και να τον γνωρίζει τόσο λίγο…..
    Ολο εκπλήξεις είσαι Μώλντερ….αλλά που θα μου πας ,θα σε καταλάβω..

    Καλημέρα……

  12. tdjm 11/06/2008 στο 8:23 πμ Reply

    Ευτυχώς που συμφωνούμε για τα βουνά και τα λαγκάδια……!

  13. clib 11/06/2008 στο 10:11 πμ Reply

    Το πιο παράξενο δεν είναι ότι δεν σου αρέσουν τα νησιά, αλλά ότι βρίσκεις και συμμάχους!!!! Αυτό δεν είναι μπλογκ, αλλά γιάφκα βουνοφιλόφιλων!!!!!

  14. fvasileiou 11/06/2008 στο 10:40 πμ Reply

    @tdjm
    Μα πώς θα κάναμε όλες αυτές τις έρευνες αν δεν συμφωνούσαμε σε αυτό το θεμελιώδες θέμα;;;;

    Οι εξωγήινοι μας περιμένουν!

    @clib
    Ξέρεις τώρα…

  15. giota 12/06/2008 στο 12:28 μμ Reply

    Την πάτησα… Χα, χα!!! Καλημέρα Φώτη! 🙂

  16. apos 12/06/2008 στο 9:28 μμ Reply

    Κρίμα, δεν πρόλαβα να παίξω! Ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις…
    Συμφωνώ για τη Φαραντούρη, διαφωνώ για τη Γαλάνη.
    Το Παρίσι… Έχω πάει πολλές φορές, αλλά δεν μου αρέσει. Δεν λέω ότι δεν είναι ωραίο, απλά δεν είναι το στυλ μου. Σίγουρα θα ξαναπήγαινα στις Βερσαλλίες και στο Pere Lachaise να δω τον τάφο του Τζιμάκου.
    Σε θαυμάζω που προτιμάς τα όρη. Μάλλον θα γίνεις το ίνδαλμά μου, χε χε.
    Συμμαθητές: δεν σε αδικώ. Για πολλούς και διάφορους λόγους.

  17. fvasileiou 12/06/2008 στο 11:46 μμ Reply

    @giota
    Έχασες;
    Δηλαδή κέρδισα εγώ;/!

    @apos
    Εσύ έπαιξες το παιχνίδι; Αν όχι, παίξε σε παρακαλώ. Είναι από αυτά που μαθαίνουμε κάτι για τους συμμπλόγκερ.
    Τώρα που το αναφέρεις, θα είχε ενδιαφέρον να γράψουμε τι σχέσεις έχουμε με τους συμμαθητές μας.
    Όσο για τα βουνά, αν δεις τα σχόλια των άλλων φίλων, θα διαπιστώσεις ότι δεν είμαι ο μόνος, που βάζει τις θάλασσες σε δεύτερη μοίρα.

    Ποια πόλη σου αρέσει πιο πολύ;

  18. apos 13/06/2008 στο 6:21 πμ Reply

    Έπαιξα στο παιχνίδι και σε περίπτωση που θέλεις να δεις αποτελέσματα και ερωτήσεις, κάνε κλικ εδώ: http://aposargentino.blogspot.com/2008/05/blogo-3_29.html

    Πόλη που μου αρέσει… χμμμ αναγκαστικά η Αθήνα, καθότο εδώ γεννήθηκαν 4 γενιές από το σόι μου, οπότε δεν έχω άλλο σημείο αναφοράς. Εκτός από τη γιαγιά που γεννήθηκε στο Μπουένος Αϊρες.
    Αθήνα, λοιπόν, Μπουένος, Ιωάννινα, Καστορία, Ναύπλιο. Και επίσης, η Χώρα της Αστυπάλαιας.

  19. fvasileiou 13/06/2008 στο 9:18 πμ Reply

    @apos
    Έπαιξες τις μέρες που ταξίδευα, αλλά έστω και καθυστερημένα είδα το παιχνίδι.

    Στο Μποένος Αϊρες δεν έχω πάει. Όλες οι υπόλοιπες είναι πανέμορφες. Ή μάλλον, είναι πόλεις με ατμόσφαιρα ιδιαίτερη και καθόλου πλαστική.
    Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι δεν βάζεις καμιά βορειοευρωπαϊκή πόλη. Να σου πω την αλήθεια, πίστευα ότι θα έβαζες το Βερολίνο.

  20. apos 13/06/2008 στο 4:33 μμ Reply

    Το Βερολίνο μου άρεσε, αλλά ως εκεί. Στο Λονδίνο έχω ζήσει δύο καταπληκτικά χρόνια και προφανώς το αγαπώ πολύ. Η Μαδρίτη επίσης μου αρέσει.
    Απλά, το Μπουένος είναι το δεύτερο σπίτι μου και καταλαβαίνεις…

  21. fvasileiou 13/06/2008 στο 6:17 μμ Reply

    @apos
    Να ένα ωραίο θέμα για blogoπαίχνιδο: Πόλεις που αγαπάμε.
    Μου αρέσει ο βορράς. Αγαπώ την κουλτουρα και τις πόλεις της Γερμανίας. Κι όλο λέω ότι πρέπει να δω περισσότερο και τις εξοχές της, αλλά πάλι στα ίδια, τα αγαπημένα γυρνάω.

Σχολιάστε

