Για τον Λάκη Λαζόπουλο

1. Ο Λάκης Λαζόπουλος είναι ο σύγχρονος Αριστοφάνης.

Δεν έχω καμιά όρεξη να διαφωνήσω μ’ αυτό.

Έχω όμως τρομερό κέφι να θυμίσω ποιος ήταν ο Αριστοφάνης και τι αντιπροσώπευε:

Ο Αριστοφάνης, το λοιπόν, ήταν ένας ολιγαρχικός του κερατά, σφοδρός πολέμιος της Δημοκρατίας, φιλολάκων (προδότης της πατρίδας του δηλαδή), ένας μνησίκακος συντηρητικός άνθρωπος, που τίποτα καινούργιο δεν του άρεσε και νοσταλγούσε τα παλιά. Χαρακτηριστική είναι η ιστορία των Βατράχων: Εκεί κρίνει ότι η τραγωδια του καιρού του έχει ξεπέσει και για να την διορθώσει, στέλνει τον ήρωά του στον Άδη και φέρνει πίσω τον Αισχύλο -τρεις γενιές πριν!- για να κατατροπώσει τους νέους ποιητές.

Φυσικά, ο Λάκης αγαπά τα νέα παιδιά…

2. Ο Λάκης Λαζόπουλος είναι σατιρικός καλλιτέχνης.

Μπα!

Ο Λάκης Λαζόπουλος δεν κάνει σάτιρα. Ο Λάκης Λαζόπουλος ξεφωνίζει ανθρώπους. Κάνει τους θεατές του να γελάνε σερβίροντάς τους ατάκες μνησίκακης αδερφής.

Αν δεν ήταν μνησίκακος, αν έκανε απλώς σάτιρα, στις συνεντεύξεις του θα διευκρίνιζε ότι δεν έχει κάτι προσωπικό με τα θύματά του. Ότι κάνει μόνο τη δουλειά του. Αλλά όχι. Ο Λάκης και στις συνεντεύξεις του κατατροπώνει όσους βρίσκονται στο δρόμο του. Και απειλεί ότι θα γίνει «της Τρίτης».

Επιτρέψτε μου εδώ να σημειώσω ότι κάποια στιγμή θα πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε ότι δεν είναι αστείο να ξεφωνίζουμε ανθρώπους. Είναι θλιβερό -για κείνον που το κάνει πρωτίστως. Και τραγικό. Γιατί δείχνει, με τον πιο αδιάψευστο τρόπο, την πλήρη απουσία αυτογνωσίας και δυνατότητας ενδοσκόπησης.
Ο άνθρωπος που συστηματικά δείχνει το ελάττωμα του συνανθρώπου του, ο άνθρωπος που καραδοκεί να προκαλέσει το γέλωτα με την μειονεξία του άλλου, δεν είναι ισορροπημένος.

3. Μα τι να κάνει κι αυτός, αφού του δίνουν αφορμές;

Αυτό είναι το αγαπημένο μου επιχείρημα του Λάκη και των υποστηρικτών του. Είναι αυτό που μου προσφέρει άφθονο, από καρδιάς γέλιο.

Δηλαδή πιστεύει ο κ. Λαζόπουλος ότι ζούμε σε σχέση και αναφορά με κείνον; Πως ό,τι κάνουμε και ό,τι λέμε τίθεται υπό την κρίση του; Ίσως να τον σοκάρει αυτό που θα πω, αλλά ζούμε σε σχέση και αναφορά με την σύντροφό μας, τους συγγενείς μας, τους φίλους μας, τον Θεό μας εν τέλει. Όχι με τον Λάκη.

Ο Λάκης ας σχολιάσει, ας κράξει, ας σατιρίσει, ας κανιβαλίσει τις πράξεις και τα λόγια μας -όπως τα όρνια το ψοφίμι- αλλά ας σταματήσει να πιστεύει ότι ζούμε και ζει για να μας κρίνει. Δεν είναι Θεός -ας τον ενημερώσει κάποιος.

4. Εντάξει, αλλά η σάτιρα δεν έχει όρια.

Φυσικά και έχει.

Η ίδια η ζωή έχει όρια και λέμε στα σοβαρά ότι δεν έχει η σάτιρα;

Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί κάποιος να εξοντώνει ηθικά συνανθρώπους του, να προσβάλλει την τιμή και την αξιοπρέπειά τους, να τους καθιστά στόχο, να τους γελοιοποιεί συστηματικά εν ονόματι μιας άνευ ορίων σάτιρας.

5. Αν δεν σου αρέσει ο Λαζόπουλος, γιατί ασχολείσαι μαζί του;

Ειλικρινά δεν έχω καμιά διάθεση να ασχοληθώ με τον Λάκη Λαζόπουλο. Κι ούτε ασχολούμαι δηλαδή. Θέμα μου είναι το φαινόμενο Λάκης Λαζόπουλος, που σαν μολυσματικός ιός μεταδίδεται τις Τρίτες από την βραδινή ζώνη του Alpha σε όλες τις ζώνες, όλων των ημερών, όλων των καναλιών. Το φαινόμενο Λάκης Λαζόπουλος που παρουσιάζει και προβάλλει τον Λάκη ως κορύφωση του πολιτισμού του τηλε-ανθρώπου ( ως τηλε-άνθρωπο εννοώ όχι μόνο όσους κάνουν τηλεόραση, αλλά και όσους καταναλώνουν). Είναι ο πολιτισμός που θεωρεί ως μεγάλο συνθέτη τον Σταμάτη Κραουνάκη και ως σπουδαίο συγγραφέα τον Φρέντυ Γερμανό. Που χαϊδεύει τα αριστερά αντανακλαστικά του όχλου με τον Λάκη σε ρόλο αριστερού ιεροκήρυκα να προβάλει ως μοντέρνο, καινούργιο, και προοδευτικό ό,τι πιο μίζερο, πιο οπισθοδρομικό, πιο αντικοινωνικό και σκοταδιστικό. Που προκρίνει τον εύκολο συναισθηματισμό κι όχι την δύσκολη λογική.

Advertisements

48 thoughts on “Για τον Λάκη Λαζόπουλο

  1. geokalp 17/06/2008 στο 11:09 πμ Reply

    να σου πω:
    1. με διασκεδάζει αρκετά, ειδικά τέτοιοι δεν υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα, προτιμώ όμως Μητσικώστα για τα πολιτικά
    2. έχει πολύ μεγάλο ακροατήριο για να μπορεί να στρέφει τη προσοχή του κόσμου όπου θέλει – μπορεί να γίνει κι αρνητικό
    3. φέτος που τον παρακολούθησα πιο προσεκτικά – έγραψα και μερικά – κατάλαβα ότι εκμεταλεύεται ορισμένες καταστάσεις. Και στέλνει αρκετούς προς δύο συγκεκριμένες κατευθύνσεις – δε μου αρέσει, δεν θα έπρεπε να το κάνει λόγω θέσης
    4. θα συμφωνήσω ότι το «ήμουν κι εγώ στο κότερο» έγινε γαργάρα – γενικά νομίζω ότι είμαστε πολύ κοντά

  2. fvasileiou 17/06/2008 στο 11:28 πμ Reply

    @geokalp
    Το πρόβλημα είναι ότι ο Λ.Λ. δεν αρκείται να διασκεδάζει τους τηλεθεατές. Διεκδικεί ο ίδιος και οι φίλοι του για λογαριασμό του έναν ευρύτερο ρόλο. Δεν είναι τυχαίο ότι μας είπε πως δεν θα κάνει εκπομπές την επόμενη χρονιά κάθε βδομάδα, αλλά «όποτε χρειαστεί». Δηλαδή πώς να χρειαστεί και γιατί να χρειαστεί να επανέλθει εκτάκτως μια «σατιρική» εκπομπή; Θα πέσει το έθνος σε κατάθλιψη λόγω έλλειψης Λαζόπουλου; Ή πιστεύει ότι τον περιμένουμε να μας πει τι σκεφτόμαστε για τα κρίσιμα πράγματα;

  3. agorafoviagr 17/06/2008 στο 3:20 μμ Reply

    Κακό πράγμα να κρατάς μίσος μέσα σου, για κάτι που έγινε στο παρελθόν και να το βγάζεις με την πρώτη ευκαιρία. Σε φθείρει πολύ εσωτερικά. Καλό πράγμα είναι η σάτιρα. Το κακό είναι, όταν δε δέχεσαι την κριτική, σε αυτό που κάνεις. Καλό απόγευμα να έχουμε φίλε μου Φώτη.
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  4. apos 17/06/2008 στο 6:27 μμ Reply

    Συμφωνώ μαζί σου. Αν και στο θέατρο ο Λαζόπουλος είχε πολλές καλές στιγμές. Νομίζω ότι όλα όσα λες συνοψίζονται στην ατάκα σου: «Το φαινόμενο Λάκης Λαζόπουλος που παρουσιάζει και προβάλλει τον Λάκη ως κορύφωση του πολιτισμού του τηλε-ανθρώπου».
    Θέλω να υπενθυμίσω τη φορά που διάβαζε εκείνο το κείμενο που υποτίθεται ότι έχει πει ο Κίσιντζερ για τους Έλληνες, ότι είναι λαός απείθαρχος και πρέπει να τους χτυπήσεις στην ιστορία τους κλπ κλπ. Το κείμενο αυτό ΔΕΝ έχει καμία σχέση με τον συγκεκριμένο πολιτικό και μάλλον αποδίδεται σε έναν Αγγλο πολιτικό του 18ου αιώνα. Αλλά όλα αυτά απαιτούν έρευνα που δεν μπορεί να κάνει ένας σατιρικός καλλιτέχνης. Επιπλέον, βολεύει περισσότερο να το αποδώσουμε στον εβραίο Κίσιντζερ.
    Εξίσου χαρακτηριστική στιγμή, η φορά που διάβασε μια εξαιρετικά ανόητη επιστολή του Μ.Θεοδωράκη (που προσωπικά δεν μου άρεσε ποτέ, χωρίς να παραγνωρίζω την όποια αξία του) σχετικά με τα ‘εθνικά’ θέματα και αφού τη διάβασε και συγκινήθηκε, έφερε μέσα την καλεσμένη του να μας πει κανένα τσιφτετέλι…
    Επίσης, έβγαλες άλλο ένα ενδιαφέρον post μέσα από το θέμα σου: με ποια θέματα/ανθρώπους/θεούς ζούμε ως αναφορά. Να το προγραμματίσουμε.
    ΥΓ Υποστήριξε ποτέ κανείς ότι ο Φρέντυ Γερμανός ήταν σπουδαίος συγγραφέας; Θα τρελλαθούμε εντελώς;

  5. ilias 17/06/2008 στο 8:26 μμ Reply

    Καλησπέρα, καλησπέρα. Έχω καιρό να σχολιάσω, όχι γιατί τα θέματα δεν έχουν ενδιαφέρον αλλά λόγω έλλειψης χρόνου.
    Κατά την γνώμη μου ο Λ.Λ. είναι ένας ταλαντούχος άνθρωπος με πολλές εμμονές.
    Πιστεύω πάντως ότι είναι ο διασκεδαστής που ταιριάζει στην κοινωνία μας σήμερα. Μια κοινωνία που έχει εκπαιδευτεί από τα διάφορα μπιγκ-μπραδερ, από τους αυτιάδες και τις λαμπίρηδες να κρυφοκοιτάζει από την κλειδαρότρυπα, να γελάει και να αγαλιάζει με το χάλι του διπλανού.

  6. fvasileiou 17/06/2008 στο 10:20 μμ Reply

    @agorafoviagr
    Καταρχήν κακό είναι να έχεις μίσος. Από κει και πέρα, επειδή είμαστε άνθρωποι και όλοι έχουμε τις κακίες μας και τα μίση μας και τις εχθρότητές μας λιγότερο ή περισσότερο, καλό είναι να τις κρατάμε μεσα μας. Καλό είναι να τις τιθασσεύουμε. Καλό είναι να τις θεραπεύουμε. Καλό ειναι να προσπαθούμε να γίνουμε καλλίτεροι.

  7. fvasileiou 17/06/2008 στο 10:24 μμ Reply

    @apos
    Πολλά-πολλά παραδείγματα μπορεί να αναφέρει κανείς από τις εκπομπές του Λ.Λ., όλα ενδεικτικά και όλα εξωφρενικά. Και πρέπει να τα αναφέρουμε, για να μην νομίζουν οι άλλοι ότι η σιωπή μας είναι αποδοχή.

    Λοιπόν, ναι. Ας γράψουμε σε σχέση με τι και με ποιους ζούμε. Να το κάνουμε ως παιχνίδι; Να καλέσουμε και άλλους e-φιλους να γράψουν; Ξεκινάς;

  8. fvasileiou 17/06/2008 στο 10:25 μμ Reply

    @ilias
    Καλώστονε!
    Δεν έχεις κι άδικο σε αυτο΄που λες: Ο Λ.Λ. δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση και χρειάζεται και το υπόλοιπο τηλεοπτικό τοπίο για να υπάρξει. Είναι όμως η κορυφή του παγόβουνου.

  9. harisheiz 18/06/2008 στο 7:18 πμ Reply

    Το ερώτημα είναι άλλο, Μετά το κράξιμο τί; Δηλαδή κράζει αυτός και γελάει ο κόσμος και μετά τι; Τι αλλάζει άμα δείχνεις κάποιον και γελάς, βελτιώνεται κάτι; Αυτό είναι το πρόβλημα του Έλληνα, ότι έχει καταντήσει χάχας κι αυτό του αρκεί… Ο Λ.Λ. είναι το πιο καλολαδωμένο γρανάζι, το όπιο, η παρηγοριά στον άρρωστο και η χούντα του κλισέ και του αυτονόητου…

  10. SOFIA 18/06/2008 στο 8:35 πμ Reply

    Συμφωνώ μαζί σου στο ότι έχει εμπάθεια με κάποιους ανθρώπους, που γίνεται εμμονή! Όπως συμφωνώ ότι δεν είναι ο Αριστοφάνης στην θέση του Αριστοφάνη! Συμφωνώ ότι πολλές φορές χειραγωγεί τον κόσμο, τον κατευθύνει! Δεν μπορώ όμως να του στερήσω ότι πολλές φορές κάνει πολύ καλή σάτιρα και ότι είναι μοναδικός στο είδος του!
    Καλημέρα Φώτη μου!

  11. Μαριάννα Ανδρούτσου 18/06/2008 στο 1:35 μμ Reply

    ;Εγραψες:
    «…Δηλαδή πιστεύει ο κ. Λαζόπουλος ότι ζούμε σε σχέση και αναφορά με κείνον; Πως ό,τι κάνουμε και ό,τι λέμε τίθεται υπό την κρίση του; Ίσως να τον σοκάρει αυτό που θα πω, αλλά ζούμε σε σχέση και αναφορά με την σύντροφό μας, τους συγγενείς μας, τους φίλους μας, τον Θεό μας εν τέλει. Όχι με τον Λάκη.»

    Σχόλιο: Με κάλυψες πλήρως Φώτη Χρυσόστομε.

  12. giota 18/06/2008 στο 3:24 μμ Reply

    Κι εμένα μου αρέσει Φώτη…. 😦
    Εντάξει, μπορεί κι εμένα ορισμένες φορές κάποια πράγματα να μην μου αρέσουν, αλλά σε γενικές γραμμές δεν με ενοχλεί!

  13. apos 18/06/2008 στο 4:19 μμ Reply

    ok, θα το ξεκινήσω. παρασκευή.

  14. Cacofonix 18/06/2008 στο 4:54 μμ Reply

    Τελικά άργησες αλλά το έγραψες. Εγώ, όπως θυμάσαι τα έγραφα λίγα λίγα για τον τηλέ-κανίβαλο…
    Δεν θέλω να σπάσω περισσότερο τον όρκο … σιωπής που έχω δώσει για τον συγκεκριμένο…

  15. fvasileiou 18/06/2008 στο 10:25 μμ Reply

    @harisheiz
    Καλώς μας ήρθες!
    Για μένα και το γέλιο που προκαλείται από το κράξιμο προβληματικό είναι. Όχι γιατί δεν λύνει τα προβλήματα, αλλά γιατί φανερώνει ελλειματικές προσωπικότητες.

    @giota
    No problemo, τότε!
    Εμένα μου τη δίνει αυτός ο αριστερός άμβωνας που έχει εγκαινιάσει (ανάμεσα στα άλλα…)

    @SOFIA
    Βασικά δεν διαφωνώ μαζί σου Σοφία: Είναι μοναδικός στο είδος του αδιαμφισβήτητα. Το θέμα είναι ΠΟΙΟ είναι ακριβώς αυτό το είδος…

  16. fvasileiou 18/06/2008 στο 10:29 μμ Reply

    @Μαριάννα Ανδρούτσου
    Χαίρε, Μαριάννα μου. Εσύ καλύφθηκες, αλλά εμένα μου άλλαξες το επώνυμο σε… Χρυσόστομος 😀

    @Cacofonix
    Και θυμάμαι τα όσα έγραφες και παραπέμπω όσους δεν τα έχουν δει και ενδιαφέρονται για κριτική σε όσα κατά καιρούς λέει. Ας σημειώσω εδώ ότι ένα εξαιρετικό κείμενο για τον Λ.Λ. έχει γράψει σε ανύποπτο χρόνο ο Ν. Ξυδάκης για το «Κ» της Καθημερινής. Το κείμενο αυτό, για όποιον ενδιαφέρεται, βρίσκεται στο μπλογκ του.

  17. fvasileiou 18/06/2008 στο 10:32 μμ Reply

    @apos
    Με χαρά θα διαβάσω και θα ακολουθήσω…

  18. Σοφία 18/06/2008 στο 10:36 μμ Reply

    Παλιά μου άρεσε ο Λαζόπουλος. Τώρα το έχει ξεφτιλίσει.

  19. fvasileiou 18/06/2008 στο 10:52 μμ Reply

    @Σοφία
    Φαντάζομαι πολύ παλιά… Μάνα Μήτση και παλιότερα…

  20. Ακέστωρ 18/06/2008 στο 11:13 μμ Reply

    Διάβασα με μεγάλη προσοχή το κείμενό σου και όλα τα σχόλια. Να αγιάσει το στόμα σου, τίποτε άλλο! Αν ο κ. Λ.Λ. είναι το σύγχρονο πρόσωπο του ελληνικού πολιτισμού, τότε προτιμώ να είμαι Τούρκος και Σλαβομακεδόνας!

  21. astropeleki 19/06/2008 στο 3:00 μμ Reply

    Να σου πω ότι ποτέ μου δεν έκατσα να τον παρακολουθήσω; Αποσπασματικά και σε στιγμές ζάπινγκ μπορεί να έχω δει σύνολο μισή ή μία ώρα από όλη τη σεζόν. Κράζει όλους, αλλά μην ανοίξω το στόμα μου για το τι κραγμένη είναι και ο ίδιος…. Συμφέροντα εξυπηρετεί… Κοντομηνάς είναι αυτός 😛

  22. fvasileiou 19/06/2008 στο 6:33 μμ Reply

    @Ακέστωρ
    Σε βλέπω… αποφασισμένο, Αλέξανδρε 😛

    @astropeleki
    Επειδή όμως αναπαράγεται η εκπομπή του από τις άλλες εκπομπές, δεν υπάρχει περίπτωσει να υπάρχει κάποιος που να μην ξέρει τι γίνεται στου Λάκη.

  23. astropeleki 19/06/2008 στο 10:20 μμ Reply

    Έχεις δίκιο Φώτη μου… Εδώ το τόσο το κάνουν άλλο τόσο!
    Ευτυχώς που πλέον δεν βλέπω μεσημεριανά και γενικά τηλεόραση.
    Έτσι βέβαια μένω με αρκετά κενά (όχι αέρος 😛 )

  24. clib 20/06/2008 στο 11:54 πμ Reply

    Κι εγώ συμφωνώ στα γενικά μαζί σου, Φώτιε. Μου άρεσε και η επισήμανση για το τι αντιπροσώπευε ο Αριστοφάνης στην κλασική Αθήνα -ασχέτως φυσικά της ποιητικής του αξίας.

  25. island 20/06/2008 στο 1:36 μμ Reply

    Κανείς δεν είπε πως ο Λαζόπουλος είναι ο νέος Αριστοφάνης.απλά είναι ένας έξυπνος άνθρωπος όπου κατάφερε να πιάσει τον παλμό του μέσου Έλληνα και να τον κάνει να γελάσει.Αφού υπάρχουν και πολλοί καραγκιόζηδες που προσφέρονται τους πιάνει και τους ξεσκίζει.Δεν βλέπω κάτι άσχημο σε αυτό.Στην κατάντια βλέπω άσχημο.

    Υγ Πέρα από την σάτιρα της αγάμητης που πρόσφερε είχε και κάποια πολιτικά σχολιάκια που μόνο καόγουστα δεν ήταν,,,

  26. fvasileiou 20/06/2008 στο 3:12 μμ Reply

    @astropeleki
    Αυτά τα κενά σου εύχομαι να μην τα καλύψεις ποτέ.

    @clib
    Σαφώς ασχέτως ποιητικής αξίας.

    Του Αριστοφάνη, ε;

  27. fvasileiou 20/06/2008 στο 3:16 μμ Reply

    @island
    Πολλοί-πάρα πολλοί λένε ότι είναι ο νέος Αριστοφάνης – δεν γεννάται θέμα.

    Από κει και πέρα είναι φανερό ότι διαφωνούμε: Εμένα το ξέσκισμα του άλλου δεν μου αρέσει, είτε προσφέρεται είτε δεν προσφέρεται. Άσε που το ποιος προσφέρεται για ξέσκισμα, γιατί και από ποιον, είναι μεγάλη κουβέντα.

  28. batcic 21/06/2008 στο 8:38 πμ Reply

    Τυγχάνει να είμαι και εγώ ένας από τους θορυβημένους από την έκταση που έχει πάρει στις μέρες μας το Αλ Τσαντίρι Νιούζ. Και ο λόγος της ανησυχίας μου είναι αποκλειστικά το επίπεδο του κόσμου που αποχαυνώνεται μπροστά στην τηλεόραση. Ας γίνω λίγο πιο αναλυτικός…

    1. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι από τους πιο ατάλαντους κωμικούς EVER. Οι μικροί Μήτσοι;;; ΟΚ, στα πρώτα 5 επεισόδια είχαν κάτι να μας πουν, αλλά συνεχίσαμε να βλέπουμε (ευτυχώς εγώ αποσπασματικά, απλώς για να έχω το δικαίωμα της άποψης…), ή μάλλον να τρώμε στη μάπα τον ορισμό της επανάληψης για 10 χρόνια.

    2. Αφού συνειδητοποίησε το κουραστικό πλέον του όλου εγχειρήματος, υιοθέτησε την κινησιολογία και έκφραση ενός από τους χαρακτήρες των Μήτσων και άρχισε να επιτίθεται ασύστολα σε άτομα, χαρακτηρίζοντας αυτήν την κίνηση σάτιρα. Έλεος!!! Ανεξάρτητα από το ποιοι είναι οι συγκεκριμένοι στόχοι του, θα ήθελα να μου πει κάποιος που βρίσκεται η σάτιρα στο να σχολιάζεις με τον πλέον άκομψο τρόπο την Άντζελα, τον Αρναούτογλου και την Ντενίση!!! Η σάτιρα υποτίθεται ότι μιλάει χιουμοριστικά και καυστικά για σοβαρά θέματα, ενώ ο Λαλάκης μιλάει για την χαμηλότατου επιπέδου μεσημεριανή ζώνη. Μα αυτή ούτως ή άλλως δεν χρειάζεται σάτιρα. Φέρνει όμως νούμερα…

    3. Ξαφνικά τον τελευταίο καιρό η τηλεόραση μας βομβαρδίζει απ’ όλες τις μεριές με τον χαρισματικό Λάκη και το εκπληκτικό show του. Έτσι ακριβώς όπως μας βομβάρδιζε κάποτε για να παρακολουθήσουμε το Big Brother, για να παίξουμε στο χρηματιστήριο και για να αγοράσουμε γρήγορα σπίτι γιατί σύντομα οι τιμές θα εκτοξευθούν!!! Πώς λοιπόν τα κατάφερε ο Λαλάκης να τον προβάλουν με τέτοιον τρόπο αυτά τα μέσα;;; Γιατί με το χιούμορ μου φαίνεται κομματάκι δύσκολο. Όποιος παρακολουθήσει το ακροατήριο του μπροστά από την τηλεόραση, το μόνο που βλέπει είναι η απόλυτη αποβλάκωση· κανένας δεν μιλάει, κανένας δεν γελάει, όλοι όμως έχουν ένα ηλίθιο μειδίαμα (η πλύση εγκεφάλου ένεκα) στο πρόσωπο και στη μια πετυχημένη ατάκα στα 60 λεπτά, γυρνάν ο ένας στον άλλον για να ρωτήσουν «Άκουσες τι είπε ο Λάκης; Απίστευτος είναι…», περιμένοντας την έγκριση για να γελάσουν. Θλιβερό!

    4. Αλήθεια, τι ακριβώς σατίριζε προχτές ο Λαλάκης (αν και είναι πολλά τα παραδείγματα), όταν μετά το βιντεάκι με τη γιαγιά που δίνει σεξουαλικές συμβουλές (τρελό γέλιο το βίντεο αλλά δεν είναι δικό του, ανακαλύψατε και εσείς προσφάτως τα αστεία που εμείς οι πολίτες του διαδικτύου διακινούμε εδώ και μια δεκαετία), μιξάρισε τον δονητή με τη Τένια Μακρή και την Βέφα Αλεξιάδου;;; Και προπάντως ποιοι καθυστερημένοι γελάνε με αυτού του είδους τη «σάτιρα»;;;

    5. Γιατί δεν δοκιμάζει την τύχη του και με ένα μπλογκ αν βαστάει το χιούμορ του σε αντιπαράθεση, έτσι σκέτα! Γιατί σε αντιπαράθεση με ευφυή άτομα, δεν αντέχει ούτως η άλλως οπότε ας ξεκινήσουμε από τα εύκολα! Το οχυρό του γυαλιού είναι εύκολο για τον καθέναν!!!

    6. Πόσα πληρώνεται ο Λαλάκης για να σατιρίζει την δύσκολη καθημερινότητα του Έλληνα. Για να συμπάσχει μαζί του (ΧΑΧΑΧΑ)!

    7. Τέλος, έχω να συμπληρώσω ότι δεν έιναι καν καλός σε αυτό το ποταπό που κάνει! Τα μισά βίντεο που προβάλλει (αυτά που δεν είναι από το Internet) είναι κλεμμένα από την Ελληνοφρένεια. Δεν εξετάζουμε το αν αρέσει σε κάποιον η Ελληνοφρένεια (εμένα προσωπικά που αρέσει) αλλά είναι εντελώς άκομψο και αδερφίστικο το να κάνεις εκπομπή με τους κόπους του άλλου.

    Στο μοναδικό που θα διαφωνήσω φίλε fvasileiou είναι ως προς την κριτική στον Αριστοφάνη. Μιλάμε για 2000+ χρόνια πίσω όπου οι αριστοκρατία και η δουλεία ήταν θεσμός. Στις μέρες μας όμως δεν νοείται να το παίζει υπερασπιστής των αδυνάτων ο τύπος που ξημεροβραδιάζεται στον Τσαλίκη και στα κότερα του Ψινάκη! Στα υπόλοιπα συμφωνώ 100%.

  29. nomansland 21/06/2008 στο 7:35 μμ Reply

    …ρε συ Φώτη μου, με το συμπάθειο όμως…σου έχω γράψει κι εγώ τη γνώμη μου γι αυτόν σε παλιότερό σου ποστ…όμως μήπως σε ένα βαθμό κι εσύ κάνεις ότι τον κατηγορείς πως κάνει, τηρουμένων των αναλογιών;….δηλαδή μήπως κι εσύ δεν τον λοιδορείς και μετά μαζεύεις τους φίλους σου να τον κράξετε παρέα; Κι όλα αυτά επειδή – δείχνει ότι – είναι αριστερός, πράγμα που δεν ταιριάζει με τη δική σου μενταλιτέ και προτιμήσεις;

  30. fvasileiou 21/06/2008 στο 9:31 μμ Reply

    @batcic
    Σε ευχαριστώ από καρδιάς για το αναλυτικό και γλαφυρό σχόλιο. Τώρα, όσο για τον Αριστοφάνη, έγραψα ό,τι λένε και τα πιο απλά εγχειρίδια, με τον δικό μου τρόπο.

    @nomansland
    Είναι η πρώτη φορά που γράφω τη γνώμη μου για τον Λ.Λ. Σε άλλα ποστ μόνο παρεπιπτόντως τον ανέφερα, αλλά είναι τέτοιο το ρεύμα του Λάκη, που εξέτρεπε την όποια συζήτηση προς το πρόσωπό του.
    Η αριστεροσύνη του Λ.Λ. είναι δευτερεύον θέμα στο κείμενό μου.
    Δεν νομίζω ότι λοιδορείται από την συζήτηση που γίνεται -το αντίθετο. Ίσως να υπάρχει κάποιος σαρκαστικός τόνος εδώ κι εκεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

  31. Giotavita 23/06/2008 στο 7:00 μμ Reply

    Πέρασα από το μπλόγκ του φίλου μας Αγαροφοβία και σας διάβασα,αγαπητέ Fvasileiou

    Θα πω λοιπόν κι εγώ την γνώμη μου για τον εν λόγω Λ.Λ. επειδή -λόγω ηλικίας-έζησα την ατόφια σάτιρα στα θέατρα όταν τότε δεν υπήρχε τηλεόραση.
    Βασικά το αν αριστερίζει ο Λ.Λ. μ’ αφήνει αδιάφορη αφού προφασίστηκε σχιζοφρένεια για να μην υπηρετήσει στον στρατό, όπως κάνουν τόσα νέα παιδιά.
    Σχιζοφρενή και «αριστερό» συγχωράτε με, αλλά δεν μπορώ να τους συνδυάσω.
    Στο κατόπιν ορμώμενος μέσα από τις σάτιρες που «έσφαζαν» με το γέλιο το κοινό πάνω στα σανίδια των θεάτρων, επί εποχής χούντας, θέλησε να γίνει ισάξιος των μεγάλων ηθοποιών-θεατρίνων. Ξεκίνησε μιμούμενος τον αμίμητο Χάρρυ Κλίν.
    Κι έφτασε να μπει να στα σπίτια μας με το ανεπαρκή ταλέντο του μεσα απο την Τ.Β. (ουδείς γνωρίζει πως) Μήτσοι ,Κίτσοι και μ……ες για ανεγκέφαλους.
    Προσωπικά δεν βλέπω τηλεόραση εδώ και αρκετά χρόνια. Κατέληξα πια πως δεν έχει να μου δώσει τίποτα.
    Βρε παιδιά μου δεν του κάνετε ένα Delete του Λ.Λ. να γλυτώσουμε από τα σάπια πια…..

    Ευχαριστώ για τον χώρο σου αγαπητέ ιδιοκτήτη του μπλογκ

    Την

  32. apos 23/06/2008 στο 7:43 μμ Reply

    Εγώ πάλι, giotavita μου, μόνο με τη σχιζοφρένεια μπορώ να συνδυάσω τον Αριστερό: εννοώ τον άνθρωπο που στη σημερινή εποχή έχει την επιμονή και τον ρομαντισμό να πιστεύει στις ριζοσπαστικές ιδέες της Αριστεράς. Προσοχή! δεν αναφέρομαι στις μπαρούφες που περιφέρουν οι Αλέκες και οι Αλέκοι.

  33. fvasileiou 23/06/2008 στο 8:15 μμ Reply

    @giotavita
    Έχω διαβάσει τα σχόλιά σου στο μπλογκ του αγοραφοβικού φίλου μας και χαίρομαι που πέρασες κι από εδώ. Να μας ξανάρθεις!

    @giotavita
    @apos
    Συμφωνώ με τον apos ότι η σχιζοφρένεια είναι συνδυασμένη με τον αριστερό, αλλά θα το πω με τον δικό μου τρόπο: Οι αριστεροί είναι εξ ορισμού ελλειματικές προσωπικότητες καθώς αδυνατούν (και) να συντονίσουν τις ανάγκες του σώματος με τις κινήσεις της ψυχής τους. Άσε που αποβλέπουν σε ένα προστατευτικό κράτος-μητέρα…

  34. Giotavita 23/06/2008 στο 11:24 μμ Reply

    Αγαπητοί μου άγνωστοι φίλοι, δεν θα κάνω σχόλιο περί πολιτικών πεποιθήσεων.Οχι…σέβομαι τα «πιστεύω» του καθενός και απέχω πάντα από τέτοιου είδους αντίλογους.
    Σας ευχαριστώ για την συζήτηση και σίγουρα θα περνάω να σας διαβάζω.

    Σας στέλνω την καληνύχτα μου, ρομαντική,σχιζοφρενική…αλλά συντονισμένη με τις αναζητήσεις της ψυχής μου…

  35. fvasileiou 24/06/2008 στο 10:10 πμ Reply

    @Giotavita
    Σε καλημερίζω!
    Φυσικά σεβόμαστε την επιθυμία σου να μην πολιτικολογείς, αλλά κι εμείς ωραίοι δεν είμαστε, που δεν αφήνουμε τίποτα να πέσει κάτω, αλλά βρίσκουμε αφορμές για συζητήσεις επί συζητήσεων;
    Ο apos είναι ποοοολύ καλός σε αυτό και τον ευχαριστώ από καρδιάς!

  36. agorafoviagr 24/06/2008 στο 12:27 μμ Reply

    Έμαθα και κάτι που δεν ήξερα για μία ψυχική ασθένεια…..Καλύτερα να προσέχω στο blog τα σχόλιά μου, για να μην φάω και εγώ καμία ταμπέλα!
    Agorafoviagr

  37. fvasileiou 24/06/2008 στο 12:53 μμ Reply

    @agorafoviagr
    Εμείς εδώ δεν βάζουμε ταμπέλες σε ανθρώπους και κυρίως σε όσους θεωρούμε φίλους.
    Κι επιπλέον, δεν αναφερόμεστε στην σχιζοφρένεια με την κλινική της έννοια. Για παράδειγμα: Λέμε «Έμφραγμα στο κέντρο της Αθήνας». Είναι προφανές ότι αναφερόμαστε στο κυκλοφοριακό και δεν εννοούμε ότι η Αθήνα βρίσκεται στην εντατική.

  38. nomansland 24/06/2008 στο 8:42 μμ Reply

    Εγώ ναι μεν δεν αριστερίζω, σιγουρότατα δεν Πασοκίζω και οπωσδήποτε αντιδεξιΐζω, όμως από τα τρία σαφέστατα μου είναι πιο συμπαθής η αριστερά. Τι χάπια να πάρω γιατρέ μου;

    Και για να σοβαρευτούμε, η ιστορία έχει δείξει ότι όλες οι επαναστάσεις έγιναν από τους ρομαντικούς της κάθε εποχής και όχι από τους συμβιβασμένους…εκτός αν πιστεύετε ότι όλα βαίνουν καλώς εν Ελλάδι αλλά και παγκοσμίως και έτσι το σύστημα δε χρίζει αλλαγών…ε τότε…πάσο!

  39. fvasileiou 24/06/2008 στο 11:46 μμ Reply

    @nomansland
    Πέρα από Δεξιά κι Αριστερά, εμένα με ενδιαφέρει η κατεύθυνση που θα έχει η χώρα. Η αριστερά είναι συμπαρθής συνήθως γιατί κανένας δεν παίρνει τοις μετρητοίς τα όσα υποστηρίζουν τα κόμματά της. Γιατί αν τα πάρει κανείς τοις μετρητοίς, τότε…

    Το πιο κρίσιμο σχόλιο για την Επανάσταση το έχει κάνει ο Ν. Άσιμος:
    Η Επανάσταση η όλη του πλανήτη
    Ούτ’ ένα ράφι να μου φτιάξει δεν μπορεί
    Οι δυο αυτοί στίχοι περιλαμβάνουν το νόημα και την ουσία της Επανάστασης.
    Πιθανόν να κάνουν οι ρομαντικοί τις επαναστάσεις -δεν είμαι σίγουρος. Σίγουρος είμαι μόνο ότι γίνονται από τέκνα πλουσίων.

  40. nomansland 25/06/2008 στο 12:29 πμ Reply

    …άρα, καλύτερα να καθόμαστε στ’ αυγά μας αφού α) η επανάσταση ούτε ένα ράφι δεν μπορεί να μας φτιάξει και β) εγώ προσωπικα, πλούσια δεν είμαι…

    …εγώ νομίζω πάντως, ότι όσο τρώμε αμάσητο το καρότο των κομμάτων- των όποιων κομμάτων- πρόοδο δε θα δούμε ούτε στα όνειρά μας…το κακό ΠΑΣΟΚ, η καλή Ν.Δ., ο αφελές ΣΥΝ και το ρομαντικό Κ.Κ.Ε…Στους κινηματογράφους από Σεπτέμβρη…

    …αν είμαι παραπάνω καυστική απ’ όσο πρέπει συγχωρήστε με…αλλά δεν μπορώ να νιώθω έξυπμους ανθρώπους…να αναλώνονται σε προβληματισμούς χωρίς αντίκρυσμα….

  41. fvasileiou 25/06/2008 στο 10:30 πμ Reply

    @nomansland
    Το να καθόμαστε στο ράφι δεν είναι η λογική συνέπεια των όσων έγραψα.

    Ούτε αμάσητο να τρώμε το καρότο κανενός. Άλλωστε και η κουβέντα αυτή γίνεται με αφορμή ένα κείμενο για τον Λ.Λ., ο οποίος προβάλλεται ότι συνοψίζει στις εκπομπές του τον «απλό» άνθρωπο, αλλά στην πραγματικότητα τον τροφοδοτεί με απόψεις.

  42. XS 17/07/2008 στο 3:09 μμ Reply

    Χαιρετίζω την παρέα θα ήθελα και εγώ να εκφράσω την γνώμη μου για τον Λ.Λ. που πιστεύω ότι αυτό ήταν το κεντρικό θέμα της συζήτησης και όχι τα κομματικά
    Αλλά πριν μιλήσω για τον Λ.Λ. θα ήθελα να πω τούτο. Το καλό και το κακό συνυπάρχουν παντού και πάντα μέσα σε όλους ΜΑΣ βάζω φυσικά και τον εαυτό μου μέσα ,όλοι μας έχουμε προτερήματα αλλά και ελαττώματα και συγχαίρω όσους έχουν πολύ έντονο το αίσθημα της συνείδησης και προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι (δεν αναφέρομαι στο Λ.Λ.) . Έτσι λοιπόν και ο Λ.Λ. έχει πολλά ελλατωματα και έχει κάνει πολλά λάθη στη ζωή του όπως πολλοί άλλοι όπως ίσως και πολλοί από εμάς . Παρόλα αυτά διακρίνω μια ευφυΐα στο λόγω του σαν σατιρικό συγκραφαία και ένα ταλέντο στην υποκριτική του ικανότητα σαν ηθοποιό και μονό που διαβάζει έστω λίγα γράμματα από ανθρώπους που νιώθουν την ανάγκη να εκφραστούν έστω και αυτό είναι κάτι , μια μικρή προσφορά , θέλετε σκόπιμη και υποκριτική ? έστω και έτσι προσφέρει κάτι . Διάβασα όλα αυτά που γράψατε όλοι εδώ και από ότι κατάλαβα είστε όλοι έξυπνοι και μορφωμένοι πάνω από το μέσω ορό του μέσου Έλληνα και ίσως γι’ αυτό να μην σας εκφράζει τόσο ο Λ.Λ. αλλά όσο και αν μας ενοχλεί αυτή είναι η νοοτροπία του μέσου Έλληνα και αυτό εκφράζει και ο Λ.Λ. και αυτό φαίνεται και από τα εκκατομυρια των τηλεθεατών που ήταν κολλημένοι κάθε Τρίτη στον Alpha . Σωστά είπε και κάποιος φίλος πιο πάνω .Ας μην κάνουμε και εμείς αυτά που κοροϊδεύουμε στον Λ.Λ. και σε όλους τους άλλους .Ευχαριστώ πολύ όλους για το χρόνο σας .

  43. 21/07/2008 στο 6:59 μμ Reply

    […] post , . , […]

  44. Giorgos 10/09/2009 στο 2:04 πμ Reply

    Εγώ ξέρεις τι έχω παρατηρήσει, οτι ο Λάκης δεν σατιρίζει ιδιαίτερα. Απλώς συγκεντρώνει και φιλτράρει τα βίντεο απο διάφορους ανόητους που εξεφτελίζουν απο μόνοι τους τον εαυτό τους δημοσίως. Δεν σχολιάζει πολύ και το τραγελαφικό της όλης υπόθεσης είναι πως αυτά που ακούγονται σε πολλά απο τα βίντεο είναι τόσο ανόητα και τόσο εξωκοσμικά που οποιαδήποτε μορφής σάτιρας είναι αδύνατη γιατί απο μόνα τους έχουν αγγίξει τα όρια της ανθρώπινης βλακείας και είναι αδύνατο με κάποιου είδους υπερβολής ή παρομοίωσης να τα κάνεις να φένονται χειρότερα απο ότι στη πραγματικότητα είναι, δηλαδή είναι αδύνατο να τα σατιρίσεις.

  45. Μαρία Τ. 27/02/2010 στο 7:57 μμ Reply

    ++

  46. αφροδίτη 02/03/2011 στο 1:41 μμ Reply

    συμφωνώ απόλυτα.δε θα πω ότι δεν τον βλέπεις ευχάριστα ορισμένες φορές-όταν δε λαϊκίζει.θα πω ότι είναι από τους μεγαλύτερους υποκριτές που υπάρχουν.ότι άλλα λέει και άλλα κάνει.δε θα μπω σε λεπτομέρειες,θα πω μόνο ότι μιλάω για τα οικονομικά κυρίως.και για τα άλλα,αλλά εκεί γίνεται η μεγαλύτερη κομπίνα και εκεί τρώμε το μεγαλύτερο δούλεμα.αυτά.έχω καιρό να παρακολουθήσω και δε μου λείπει καθόλου.

    • fvasileiou 02/03/2011 στο 1:45 μμ Reply

      Και μόνο το γεγονός ότι μπαίνουμε στην διαδικασία να συζητήσουμε αν ο ΛΛ λαϊκίζει ή όχι, δείχνει πόσο προβληματικός είναι ο ρόλος του. Ο ρόλος δηλαδή που διεκδίκησε και εν πολλοίς κέρδισε.

  47. ai8erobamwn 02/03/2011 στο 2:16 μμ Reply

    Ως διαχρονικά ακομμάτιστη και εσχάτως μπαϊλντισμένη από τα πολιτικοοικονομικά μας, θα πω μόνο για τον Λ.Λ. και θα κρατήσω τα υπόλοιπα για άλλες συζητήσεις. Το Λαζόπουλο λοιπόν τον θυμάμαι από την εποχή των Μήτσων, όπου εν πολλοίς μου άρεσε η σάτιρα που έκανε – και εκεί όντως έκανε σάτιρα. Το «τσαντήρι» του ξεκίνησε ως σάτιρα ωστόσο προ πολλού έχει ξεφύγει, κυρίως γιατί η σάτιρα προϋποθέτει κάποιο πνευματικό κάματο και ο Λ.Λ. εδώ και καιρό έχει επιλέξει να αράζει στις τηλεοπτικές του δάφνες. Δε μπορώ να εντοπίσω το πότε ακριβώς χάθηκε η μπάλα, πάντως πλέον ο «τσαντήρι» δεν είναι παρά ένα κομμάτι του πλήρως ανακυκλώσιμου και αυτοσυντηρούμενου τηλεοπτικού τοπίου – πρωινομεσημεριανοί που σχολιάζουν τους απογευματινοβραδυνούς που σχολιάζουν τους πρωινομεσημεριανούς. Σε αυτό το πλαίσιο, σαφώς είναι και ένας από τους μονόφθαλμους που βασιλεύει στους στραβούς – στην τελική θα πει και κανένα πετυχημένο πού και πού, θα δείξει και κανένα (original ή μη) βιντεάκι και θα γελάσουμε. Θα μπορούσε να είναι κάτι καλύτερο, εγώ τουλάχιστον έτσι πιστεύω, αλλά επιλέγει να είναι αυτό. Και εν είδει εξιλέωσης για την αποθέωση της Μπεκατώρου και λοιπών, ρίχνει και κανένα δημαγωγικό/δήθεν συγκινητικό/απευθυνόμενο στο «συλλογικό εθνικό μας θυμικό» (αν υπάρχει καν τέτοιο πράγμα…ελπίζω να καταλαβαίνει κανείς τι θέλω να πω…) «πολιτικό σχόλιο» κι έξω απ’ την πόρτα. Και να πω την αλήθεια, εμένα αυτά τα ψευτοπολιτικοαγωνιστικά «μηνύματά του» είναι που με χαλάνε πιο πολύ, γιατί το γυμνασιακού τύπου χιουμοράκι, τα βιντεάκια και γενικότερα την τηλεοπτική αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι μπορώ να τη δεχτώ – απλά μη μου το παίζεις ότι είναι κάτι άλλο, βαθυστόχαστο και βαρύγδουπο, παρουσίασέ τα για αυτό που είναι. Α, και το άλλο βέβαια, που δεν είναι όμως του Λαζόπουλου μόνο πρόβλημα, είναι γενικό κακό του εθνικού τηλεοπτικού μας χιούμορ: το ανηλεές κράξιμο επί προσωπικού. Ναι, ακόμα κι αν ο άλλος είναι σούργελο έτσι κι αλλιώς.

    Υ.Γ. Πάντως εμένα μια χαρά μου κάνει η μουσική του Κραουνάκη. Όχι ότι θα του στήσω και βάθρο, αλλά έχει γράψει αρκετά πράγματα που μου αρέσουν. Περί Φρέντυ Γερμανού γνώμη ουκ έχω.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: