Ώρα χαλάρωσης…

Τελευταίο Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού.

Μια στιγμή μετέωρη στο κενό του χρόνου.

Βαθιά ανάσα.

Πιο χαμηλός ο φωτισμός. Με αργές, ασταθείς κινήσεις γεμίζεις το ποτήρι. Λευκό κρασί. Η κουρτίνα κουνιέται. Ένα θρόισμα του ανέμου. Το μαρσάρισμα κάποιας μηχανής. Γέλια και σβησμένες λέξεις από μακριά, από δίπλα.

Βαθιά ανάσα.

Τα μάτια χαμηλά. Στα πόδια μου, στα πόδια σου, στο τραπεζάκι ανάμεσά μας. Μάτια μισόκλειστα. Το κρασί δροσίζει τον ουρανίσκο. Μια σταγόνα κυλάει από τα χείλη στο σαγόνι μου και χάνεται στα γένια, για να βρει μάταια τον δρόμο της και να στάξει πάνω στο πουκάμισο. Μάτια κλειστά. Βλέμμα μου τα δάχτυλά μου. Το δέρμα μου.

Εκπνοή.

7 thoughts on “Ώρα χαλάρωσης…

  1. clib 29/08/2008 στο 3:28 μμ Reply

    Απίστευτο κομμάτι! Καλό σαββατοκύριακο!

  2. giota 30/08/2008 στο 5:16 μμ Reply

    Καλό ΣΚ και καλό άραγμα…

  3. fvasileiou 31/08/2008 στο 11:05 πμ Reply

    @clib
    @giota
    Το άραγμα κράτησε από το απόγευμα της Παρασκευής μέχρι το βράδυ του Σαββάτου. Κυριακή πρωί και πρέπει να αρχίσω να συγκεντρώνομαι σιγά-σιγά…

  4. Citronella 31/08/2008 στο 4:52 μμ Reply

    Το ιδανικό κομμάτι για αυτό το σ-κ.. για ένα αντίο χωρίς ίχνος μελαγχολίας.
    Καλή εβδομάδα 🙂

  5. Δ. Τζ. 01/09/2008 στο 12:12 μμ Reply

    Έτσι, και το φθινόπωρο καλό είναι! Καλή βδομάδα!

  6. mariandr 01/09/2008 στο 8:44 μμ Reply

    Γεια χαρά Φίλε,

    όλα καλά..

    Μαριάννα

  7. fvasileiou 02/09/2008 στο 10:22 πμ Reply

    @Citronella
    Έχω περάσει πολλά βράδια με τον D. Gordon, τις μπαλάντες τους και πιο συγκεκριμένα με το κομμάτι αυτό. Μοναχικά βράδια…

    @Δ. Τζ.
    Καλό μήνα, φίλε μου…

    @mariandr
    Γεια σου Μαριάννα! Πάντα καλά!!

Σχολιάστε

