Μπλογκοπαίχνιδο: 7 Αλήθειες

Μαζί με τον χειμώνα έρχοναι και οι προσκλήσεις για να συμμετέχω σε μπλογκοπαίχνιδα. Το Αστροπελέκι και το Μοναχικό Αστέρι με κάλεσαν να συμμετέχω σε ένα παιχνιδάκι όπου έχει τους εξής απλούς κανόνες:

Γράφω για τον εαυτό μου 7 μικρές και μεγάλες αλήθειες και δίνω πάσα σε 7 συμπλόγκερ.

Ας ξεκινήσουμε:

  1. Δεν τρώω τις τομάτες ωμές. Δεν μου αρέσει να τις τρώω σε σαλάτα και όταν παραγγέλω γύρο, ζητάω «χωρίς κρεμμύδι και ντομάτα». Οι σάλτσες είναι άλλο θέμα: Όσο περισσότερη ντομάτα, τόσο καλλίτερα.
  2. Δεν μου άρεσε η Οδύσσεια του Διαστήματος του Κιούμπρικ. Νομίζω ότι είναι η πιο βαρετή, η πιο ανούσια, η χειρότερη ταινία που έχω δει. Ακόμα κλαίω τις 2 ώρες από την ζωή μου που σπατάλησα για να την δω – ποιος θα μου τις δώσει πίσω;
  3. Αγοράζω ακόμα Μίκυ Μάους – για περισσότερο από 25 χρόνια διαβάζω ιστορίες με τους ήρωες του Ντίσνεϋ. Πώς να σας το εξηγήσω; Με ξεκουράζουν, ιδιαίτερα μετά από περιόδους έντονης πνευματικής εργασίας.
  4. Μαγειρεύω καθημερινά – είναι από τις μεγάλες χαρές του να ζεις μόνος. Και φτιάχνω τα πάντα, εκτός από πίτες: Μου φαίνεται δύσκολο να ανοίξω φύλλο.
  5. Με ρώτησαν τις προάλλες τις έχω σιχαθεί περισσότερο. Η απάντηση ήταν εύκολη: Το Κλασικό Λύκειο Ιωαννίνων. Και εννοώ όλο το πακέτο.
  6. Το τελευταίο ελληνικό σήριαλ που έχω παρακολουθήσει είναι ο Ακάλυπτος. Κάποιες φορές προσπάθησα να δω κάποιο από αυτά που είχαν επιτυχία ή άρεσαν σε φίλους (το Παρά Πέντε, ας πούμε), αλλά δεν μου λέγαν τίποτα και τα παράτησα. Κυρίως δεν αντέχω τις φωνές.
  7. Τις τελευταίες μέρες περπατάω στη Λευκωσία και νιώθω να μου λείπει η Αθήνα με τις γνώριμες σκηνές αθλιότητας: Τα πρεζάκια, τους ακρωτηριασμένους, τους λαθρεμπόρους, τις πουτάνες. Η δεύτερη φορά που νιώθω κάτι τέτοιο…

Προσκαλώ τον Χρήστο Σαβρανίδη, την Γιώτα, την Κουκουβάγια, τον αγοραφοβικό, τη NoMansLand, τον apos και την City Addict να συμμετέχουν στο παιχνιδάκι…

16 thoughts on “Μπλογκοπαίχνιδο: 7 Αλήθειες

  1. astropeleki 24/10/2008 στο 2:09 μμ Reply

    Τελικά υπάρχεις και συ με περιέργεια στην ντομάτα! Ευτυχώς την τρώω ωμή, αλλά θέλω να την διαλέγω με πολύ προσοχή 😛
    Το ότι μαγειρεύεις είναι πααααααάρα πολύ θετικό! Αν και σπάνιο στους άνδρες, ακόμη και αν μένουν μόνοι τους 😉

  2. apos 24/10/2008 στο 4:01 μμ Reply

    Φώτη, συνεννοημένοι ήμασταν; Μόλις το έκανα, αλλά δεν σε κάλεσα. Σκέφτηκα ότι έχεις σημαντικότερα πράγματα να κάνεις στη ζωή σου. Ευχαριστώ που με σκέφτηκες. Και εγώ θα τρώω όλες τις τομάτες που θα αφήνεις εσύ!
    (αυτό με την Αθήνα που σου λείπει, να το κοιτάξεις. Με κάτι τέτοια παίρνει θάρρος ο δήμαρχος….)

  3. Σου λείπει η αθήνα;

    Μήπως έχεις πυρετό πουλάκι μου, και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι;
    κυκλοφορεί μια ύπουλη ίωση.

    Ένας χρόνος πάει που έφυγα, και στιγμή δεν μου έλειψε.

  4. monaxikoasteri 25/10/2008 στο 10:38 πμ Reply

    πολύ ενδιαφέρουσες μου φαίνονται οι «αλήθειες» σου αγαπητέ Φώτη…συνδυάζεις «βουνό και θάλασσα»
    καλημέρα!

  5. glarenia 25/10/2008 στο 10:50 πμ Reply

    «Περνώντας» τυχαία… έπεσα στη συμμετοχή σου στο παιχνίδι, την οποία βρίσκω ειλικρινή και δε σου κρύβω πως για το -2- και το -6- πιστεύω τα ίδια (εκείνη ην υπόθεση του Παραπέντε πολύ ξεκάρφωτη τη βρήκα)
    ΄Οσο για το -7- ανήκω στους καταραμένους που οι υποχρεώσεις με κρατάνε ακόμη στο Λεκανοπέδιο…
    Καλό σου Σ/Κ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. agorafoviagr 25/10/2008 στο 1:01 μμ Reply

    Σε ευχαριστώ φίλε μου Φώτη για την πρόσκληση, με την πρώτη ευκαιρία θα συμμετάσχω. Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι σε εσένα και στην παρέα του blog.
    Με αγάπη πάντα
    ο….αγοραφοβικός

  7. City Addict 25/10/2008 στο 10:18 μμ Reply

    Καλησπέρα.

    Και τα Κόμιξ είναι πάρα πολύ ωραία, του Ντον Ρόσσα (σωστά το έγραψα??). Τέλος πάντων, όποτε τύχει αυτά παίρνω.
    Το Παρά 5 με νευρίαζε τόσο πολύ. Δεν μου άρεσε καθόλου.
    Από τα αγαπημένη σήριαλ ήταν το Καρέ Της Ντάμας και οι Σαββατογεννημένες. Μεγάλη αγάπη…

    Καλό βράδυ 🙂

  8. Αννα 26/10/2008 στο 9:45 πμ Reply

    Καλημέρα Φώτη!
    Ωαραιο παιχνιδάκι και ακόμα καλυτερες οι απαντησεις σου…
    Εγω τωρα θα μαζευτω σε σπτι και θα τα λεμε συχνα…
    Ο καιρος εδω ειναι ακομα καλοκαιρινος και που να μαζευτεις μεσα!!!
    Φιλακια

  9. fvasileiou 26/10/2008 στο 1:19 μμ Reply

    @astropeleki
    Μου αρέσουν οι πράσινες σαλάτες πολύ. Κυρίως τα ραδίκια: Όσο πικρά, τόσο πιο καλά!

    @apos
    Έρχομαι στο μπλογκ σου να δω τις αλήθειες σου!

    @Πού πας μωρή ξυπόλητη στ’ αγκάθια
    Αααχχ, μου λείπει το καυσαέριο, τα πρεζόνια, η κίνηση, αλλά κυρίως οι ρυθμοί της Αθήνας…

    @monaxiko asteri
    Ε όχι και θάλασσα! 😆

    @grarenia
    Ας μου το πει κάποιος με το χέρι στην καρδιά: Υπάρχει άνθρωπος κάτω των 45 που έχει απολαύσει την «Οδύσσεια του Διαστήματος»;;;

    @agorafoviagr
    Θα περιμένουμε, αγαπητέ, να δούμε 7 από τις αλήθειες σου αναρτημένες στο μπλογκ σου.

    @City Addict
    Λοιπόν, ίσως να σε κουφάνω λίγο, γιατί έχω άποψη, αλλά οι ιστορίες του Ρόσα καθόλου δεν μου αρέσουν: Είναι πολύ επιτηδευμένες και στο σκίτσο και στο σενάριο για τα γούστα μου και προσπαθούν να γίνουν κάτι που εκ των πραγμάτων δεν είναι. Μου αρέσουν οι ιστορίες των Ιταλών.

  10. clib 26/10/2008 στο 1:58 μμ Reply

    Συμφωνώ απολύτως: «Η Οδύσσεια του διαστήματος» δεν βλέπεται. Αλλά η «Λάμψη, είναι πολύ γαμάτη

  11. giota 27/10/2008 στο 3:17 μμ Reply

    Φωτάκο ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και αν όχι αύριο, μεθαύριο θα έχεις και την δικιά μου απάντηση!

  12. nomansland 27/10/2008 στο 4:08 μμ Reply

    …8a pai3w Fwth mou…8a pai3w…molis brw ligo xrono kai molis skeftw…ayta ta pragmata 8eloun skepsh…mh grafoume xazomares…ta paixnidia einai sobares istories…. 🙂

  13. fvasileiou 27/10/2008 στο 7:19 μμ Reply

    @clib
    Ναι, η Λάμψη είναι άλλο πράγμα. Όμως όλες οι ταινίες του Κιούμπρικ έχουν μια ψυχρότητα, που με απομακρύνει.

    @giota
    Περιμένουμε….

    @nomansland
    Το ερώτημα που αντιμετώπισα ήταν: Εφτά αλήθειες είναι λίγες ή πάρα πολλές; Μάντεψε την απάντηση…

  14. City Addict 27/10/2008 στο 10:25 μμ Reply

    Πρώτη φορά γνωρίζω άνθρωπο που να μην του αρέσει ο Ρόσα! Χεχε…
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση, σε προσθεσα στο post 🙂

  15. nomansland 28/10/2008 στο 11:41 πμ Reply

    ….ayto to erwthma einai san ths Py8eias…’h tan ‘h epi tas…exei na kanei me to pou bazeis to komma…ta e3ypna koritsia den apantoun pote se tetoia erwthmata…:)

  16. fvasileiou 28/10/2008 στο 11:23 μμ Reply

    @City Addict
    Εσείς η νέα γενιά!… Και ο μικρός μου αδερφός τρελαίνεται για τις ιστορίες του Ρόσα κι από αυτόν τα ίδια ακούω.

    @nomansland
    Τα έξυπνα κορίτσια δεν απαντούν ή δεν βάζουν το κόμμα;

Σχολιάστε

