Ακούγοντας κηρύγματα

Ακούγοντας κηρύγματα και λόγους ηθικούς

έχασα την αγάπη μου για τους ωκεανούς

βυθίστηκα σε ιδέες ανήλιαγων μυαλών

σωμάτων σκεβρωμένων και κρεβατιών μονών

.

Με συζητήσεις άγονες, μονόλογους μακρούς

τα βράδυα μου ξοδεύτηκαν μπλεγμένα με καπνούς

παράθυρα κλεισμένα, δωμάτια σκοτεινά

γιομάτα γυαλαμπούκες και άλλα πετεινά.

.

Δουλειά κι αυτή που διάλεξα, μπελάς αληθινός

σαν νά ‘μαι νεκροθάφτης, μνημάτων κηπουρός

κι όμως δεν ονειρεύτηκα, δεν θέλησα αυτό

εγώ παιδί ορέχτηκα τον μέγα ωκεανό!

(1998)

——————-

Δες και Χείλια Σκασμένα

5 thoughts on “Ακούγοντας κηρύγματα

  1. SOFIA 11/11/2008 στο 1:19 πμ Reply

    Μου άρεσε πολύ το πως καταλήγει το ποίημα: «…εγώ παιδί ορέχτηκα τον μέγα ωκεανό!»… δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό, αλλά μου θύμισε κάτι από Καββαδία! Μου αρέσει πως γράφεις, στο έχω ξαναπεί! 😉
    Καλό βράδυ Φώτη μου!

  2. monaxikoasteri 11/11/2008 στο 9:41 πμ Reply

    Υπέροχα και τα δύο…κρίμα που δεν το κάνεις συχνά!!!
    μια γλυκιά καλημέρα!

  3. giota 11/11/2008 στο 11:29 πμ Reply

    Καλημέρα Φώτη… 😉

  4. fvasileiou 12/11/2008 στο 2:30 πμ Reply

    @SOFIA
    Γεια σου, Σοφία. Χαίρομαι που σου αρέσουν τα στιχάκια μου. Πέρασαν κιόλας 10 χρόνια από τότε που τα έγραψα, θα ανεβάσω όμως 1 ή 2 ακόμα…

    @monaxikoasteri
    Έχω από τότε, το ’98, να γράψω στίχους.
    Να είσαι καλά!

    @giota
    Καλημέρα, Γιώτα!

  5. apos 02/09/2010 στο 8:53 μμ Reply

    like, που λένε και στο Facebook. και τόσο επίκαιρο (ειδικά τα ανήλιαγα μυαλά…)

Σχολιάστε

