Παρίσι: Οι πρώτες φωτογραφίες

«Δεν ζεις στο Παρίσι, ζεις το Παρίσι», είχε γράψει ο Χρήστος Γιανναράς (Τα Καθ’ Εαυτόν) και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι έχει απολύτως δίκιο. Αυτή η πόλη, όπως όλες οι μεγάλες πόλεις, έχει τον τρόπο να σε παρασέρνει στους ρυθμούς της και να σου μεταδίδει την αύρα της.

Δεν χρειάζεται και μεγάλη προσπάθεια για να μπεις στο χορό του. Αρκεί να δεις το δρόμο από το παράθυρό σου μόλις ξυπνήσεις και το παραμύθι ξεκινάει:

parathiro

Δεν χρειάζεται ούτε να πας στα σπουδαία μνημεία, τις ιστορικές γωνιές και τα χαρακτηριστικά μέρη. Το Παρίσι είναι από κείνες τις πόλεις, που η βόλτα στους δρόμους, μπερδεμένος με τους κατοίκους, έχει τη δική της σημασία.

dromos1

dromos2

Όταν η βόλτα σε έναν εμπορικό δρόμο ή το σεργιάνισμα σε μια συνοικιά έχει τόση γοητεία, φανταστείτε πώς νιώθει κανείς, όταν περπατάει ή στέκεται μπροστά στα σημαντικά.

mous

fot_sikoua1

Απογευματάκι στην Παναγία των Παρισίων:

notrdam

Χαζεύοντας το Παρίσι μαζί με τις χίμαιρες της Νοτρ Νταμ:

chimeraΤo Caveau de la Huchette είναι ένα από τα ιστορικά Jazz club του Παρισιού κι από το 1946 που λειτουργεί, έχει φιλοξενήσει πολλούς και σημαντικούς τζαζίστες. Η ιστορία όμως του 5 της Rue de la Huchette δεν αρχίζει με την μεταπολεμική ευφορία: Πολλά επιφανή μέλη της επανάστασης του 1789, όπως ο Δαντών κι ο Ροβεσπιέρος, σύχναζαν στο ταβερνείο που υπήρχε εκεί τότε. Δολοπλοκίες συνωμοσίες, επαναστάσεις, δολοφονίες, όργια και ραντεβουδάκια συνέβαιναν σε αυτόν τον χώρο, που κουβαλάει ακέραια την πολύτιμη κληρονομιά του. Έτσι στους τοίχους μπορεί να δει κανείς ξίφη και πιστόλια, αλλά και μια… ζώνη αγνότητας. Εγώ κατέβηκα με προσοχή την στενή και γλιστερή σκάλα και απόλαυσα τους Rosebud Blue Sauce…

skala

jazz

19 thoughts on “Παρίσι: Οι πρώτες φωτογραφίες

  1. ktallios 22/11/2008 στο 10:59 μμ Reply

    ζηλεύω…….

  2. Citronella 22/11/2008 στο 11:33 μμ Reply

    Ax και ξανά αx!
    bisous 🙂

  3. monaxikoasteri 22/11/2008 στο 11:47 μμ Reply

    υπέροχες φωτό!!!! είσαι τυχερός….

  4. glaykiyou 23/11/2008 στο 10:18 πμ Reply

    αχ να ήξερες πόσο σε ζηλεύω….ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΊΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΠΌΛΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΑΝΕΤΑ!

    ΚΑΛΆ ΝΑ ΠΕΡΆΣΕΙΣ!

  5. Γκρινιάρης 23/11/2008 στο 11:11 πμ Reply

    Καλά να περάσεις Φώτη!!!

  6. Σοφία 23/11/2008 στο 1:25 μμ Reply

    Να περνάς τέλεια!

  7. #FN$# 23/11/2008 στο 1:51 μμ Reply

    Θέλω κι εγώωωωωωωωω!!… 😛

  8. CrazyTourists 23/11/2008 στο 8:20 μμ Reply

    Αααααααχ!!
    Υπέροχη πόλη!! Υπέροχη!

  9. Belbo 23/11/2008 στο 9:29 μμ Reply

    Φοβερό! Έχω χρόνια να πάω αλλά θα ξαναπήγαινα άνετα! Και τόσα Μουσεία, πράγματα να δεις, απίστευτη πόλη, φιλικά,

  10. Ακέστωρ 23/11/2008 στο 11:33 μμ Reply

    Παρίσι ε; Κι εγώ κάθομαι στην Αθήνα και σχολιάζω τα κείμενά σου! Χαλάλι σου όμως, μου είχες λείψει, εσύ και όλα τα άλλα ιστολόγια.
    Είπα να καταπιαστώ λίγο και με το δικό μου. Έγραψα κάτι τι. Διάβασα και μερικά κείμενά σου. Σχολίασα τα Γενέθλια και το Θεόφιλο. Καλή παραμονή!

  11. cinderella 24/11/2008 στο 1:53 πμ Reply

    Υπέροχες!!! Μου έφτιαξες τη διάθεση!!!
    Υπο άλλες συνθήκες θα ζήλευα αλλά παω κι εγώ σε 20 μέρες!!! :)))
    Καλή εβδομάδα!!

  12. fvasileiou 24/11/2008 στο 2:15 πμ Reply

    @Ktalios
    Καλωσόρισες στο χάνι μου!
    Είναι πολύ όμορφα, σου συνιστώ να το προγραμματίσεις με την πρωτη ευκαιρία.

    @Citronella
    Αυτό το αχ, είναι σαν ανάλαφρο αεράκι της άνοιξης. Και μακάρι να είναι όλα τα αχ έτσι…

    @monaxikoasteri
    Χαίρομαι που σου αρέσουν οι φωτογραφίες.

    @glaykiyou
    Έχεις δίκιο που συνδέεις Παρίσι και ΝΥ: Και οι δυο πόλεις σηματοδοτούν εποχές.

    @Γκρινιάρης
    @Σοφία
    Σας ευχαριστώ πολύ, παιδιά!

    @#FN$#
    Άντε, με την πρώτη ευκαιρία κανόνισέ το. Το πιο εύκολο πράγμα στην εποχή μας είναι τα ταξίδια…

    @CrazyTourist
    Είναι υπέροχη. Έχω τρελαθεί κι εγώ…

    @Belbo
    Τα μουσεία είναι αναρίθμητα.Όρεξη να έχει κανείς, να τα επισκέπτεται. Εννοείται ότι δεν προλαβαίνω να δω τα πάντα – δεν προλαβαίνω να δω καν αυτά που με ενδιαφέρουν. Τα βασικά
    Καλώς μας ήρθες!

    @Ακέστωρ
    Αλέξανδρε μου έλλειψες – ελπίζω να επιστρέψεις για τα καλά. Στο μπλογκοχώρι είμαστε μετρημένοι…

  13. fvasileiou 24/11/2008 στο 2:38 πμ Reply

    @cinderella
    Το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι από χτες βλέπω συνεργεία να στολίζουν τα καταστήματα. Η πόλη ετοιμάζεται να σε υποδεχτεί!

  14. wilma 24/11/2008 στο 4:20 μμ Reply

    Φώτη μου που είσαι άραγε? εκεί? (παρίσι) παρεκεί? (νέα ζωή στο μεγαλό νησί). Αν είσαι ακόμη «εκεί» να πας στην Εβραϊκή συνοικία Marais εμένα μου άρεσε πάρα πολύ! Επισης να δεις και το bazaar που κάνουν νομίζω κάθε Τρίτη δίπλα από το Marais. Κρίμα άργησα να μπω στο Internet. Σε φιλώ να περνάς υπέροχα,

  15. Δ. Τζ. 24/11/2008 στο 5:19 μμ Reply

    Το Παρσίσι πράγματι είναι μια υπέροχη πόλη. Έχει, όπως λες κι εσύ φίλε Φώτη, μια ξεχωριστή αύρα, μια ατμόσφαιρα που μαγνητίζει τον επισκέπτη. Φαντάζομαι ότι θα έχουν ήδη μπει και οι πρώτες χριστουγεννιάτικες… πινελίες στους δρόμους οπότε οι βόλτες θα είναι ακόμα πιο ευχάριστες…

  16. fvasileiou 24/11/2008 στο 10:06 μμ Reply

    @Wilma
    Βίλμα μου, χτες το βράδυ ήμουν στο Μαρέ κι έτρωγα σε γιαπωνέζικο. Δυστυχώς την Τρίτη είμαι πνιγμένος με δουλειές και δεν θα μπορέσω να πάω στο μπαζάρ. Κρίμα, γιατί πολύ μου αρέσουν κάτι τέτοια. Έχω ακόμα μέρες μπροστά μου, αλλά τι τα θες, είναι πολύ λίγες για τέτοια πόλη…

    @Δ. Τζ.
    Σήμερα είδα τα πρώτα χριστουγεννιάτικα στολίδια σε μαγαζιά και δρόμους. Οι γάλλοι δεν φαίνεται να βιάζονται – σε αντίθεση με τους βρεττανούς, που, όπως μας είπε ο Γκρινιάρης, άρχισαν να στολίζουν από τον Σεπτέμβριο.

  17. giota 25/11/2008 στο 1:38 μμ Reply

    Δεν θα πω πολλά Φώτη μου… Νομίζω σας έπρηξα ένα μήνα αφότου γύρισα από Παρίσι! 😉
    Πολύ καλά να περάσεις…

  18. astropeleki 02/12/2008 στο 11:33 πμ Reply

    Πόσες μέρες κάθησες στο Παρίσι για όλα αυτά;

  19. kitsosmitsos 01/03/2012 στο 8:38 πμ Reply

    Μια χαρά η επανάληψη!

Σχολιάστε

