Μικρή Ιστορία με Κομπολόι

Έπρεπε να παρακολουθήσω το σεμινάριο.

Μόλις κάθισα, άπλωσα μερικά χαρτιά μπροστά μου, ώστε να μπορώ να ριχνω καμιά ματιά και να ξεχνιέμαι τις μακρές δύο ώρες. Δυστυχώς όμως το σεμινάριο συνοδευόταν από προβολή διαφανειών και δεν μπορούσα να διαβάσω. Κανένα πρόβλημα, σκέφτηκα. Άραξα στην καρέκλα μου και μόλις έσβησαν τα φώτα, πήρα βαθιά ανάσα. Το δεξί μου χέρι κατευθύνθηκε στη δεξιά τσέπη. Στο κομπολόι.

Σε τι χρησιμεύει το κομπολόι όλοι λίγο-πολύ το ξέρουμε στην Ελλάδα: Η ενέργεια (η ένταση) διοχετεύεται σε αυτό. Καθώς οι χάντρες διαδέχονται η μια την άλλη στο δάχτυλά μου, χαλαρώνω και μπορώ να αφοσιωθώ σε ό,τι έχω κάθε φορά μπροστά μου.

Γενικά, το κομπολόι, όπως και το περπάτημα, θρέφει την σκέψη.

Ο διπλανός μου που είχε περάσει τα 40 κρατούσε ένα στυλό. Χωρίς να το αφήσει, έσκυψε προς το μέρος μου και απαλά μου ψιθύρισε να σταματήσω.

Τον ενοχλούσε ο θόρυβος.

Ο κρότος που έκανε η χάντρα που χτυπούσε το νύχι μου.

Επιτρέψτε μου να επιμείνω:

Δεν είμαι βλάκας. Ήξερα πού βρισκόμουν και δεν έπαιζα το κομπολόι, όπως το παίζω στον Λέντζο. Πρόσεχα οι χάντρες να μην χτυπάνε η μια την άλλη. Τις κρατούσα και τα δάχτυλά μου ήταν πάντα ανάμεσά τους. Προσπαθούσα να ελαχιστοποιήσω τον θόρυβο. Μου ήταν όμως αδύνατο να τον μηδενίσω. Δυστυχώς. Ό,τι και να έκανα, οι χάντρες χτυπούσαν το νύχι του αντίχειρα.

Αυτός ο κρότος ενόχλησε τον διπλανό μου. Έτσι σταμάτησα.

……………………………………………………………………………..

Πειράχτηκα;

Τσαντίστηκα;

Σίγουρα δεν μου άρεσε. Μου κακοφάνηκε. Τα χέρια μου νευρικά περιφέρονταν γύρω από το κορμί μου. Δεν είχα τι να τα κάνω. Φυσούσα και ξεφυσούσα – κάτι μου έλειπε.

Αλλά από την άλλη μεριά

Καλά έκανε ο διπλανός μου και μου ζήτησε να σταματήσω με το κομπολόι.

Αφού τον ενοχλούσε!

Ο θόρυβος της χάντρας στο νύχι

Σημαίνει ότι καταπιέζει μέσα του τόσα πολλά και μεγάλα, ώστε δεν μπορεί να ανεχτεί το παραμικρό επιπλέον. Είναι τέτοιο το βάρος που κουβαλάει στην πλάτη του, που και φτερό αν ακουμπήσει, τα πόδια του θα σπάσουν. Θα έχουμε εκρήξεις και δράματα. Ο ζόφος μιας ψυχής που χρόνια συμπιέζεται, θα ξεσπάσει πάνω μας σαν θεομηνία.

Oχι;

5 thoughts on “Μικρή Ιστορία με Κομπολόι

  1. monaxikoasteri 26/11/2008 στο 3:55 πμ Reply

    Μπορεί απλά να ήθελε να παρακολουθήσει το σεμινάριο με απαράμιλη προσοχή και ο θόρυβος όντως τον αποσπούσε 😉
    για σένα ήταν καταναγκαστική η όλη διαδικασία και βρήκες διέξοδο στο «μπεγλέρι» 🙂
    Μην ξεχνάς η δική μας ελευθερία σταματά εκεί που ενοχλεί την ελευθερία του άλλου…
    Καλή σου μέρα Φώτη!

  2. tdjm 26/11/2008 στο 9:55 πμ Reply

    Πόσο υπερβολικοί είμαστε όμως κάποιες φορές!!

    Πόσο δεν ανεχόμαστε πια ούτε τα ρούχα που φοράμε!!

    Καλά έκανες και σταμάτησες!!
    Μπορούσε κάλλιστα να εκραγεί σαν ηφαίστειο…

    (υγ…. Παρεπιπτόντως οι φωτογραφίες από το Λούβρο είναι πανέμορφες)

  3. ELGRECO 27/11/2008 στο 12:38 πμ Reply

    Εγώ λέω οτι ο τύπος έχει πολλά κόμπλεξ μέσα του και τα βγαλε με αυτό τον τρόπο. έπρεπε να συνεχίσεις κι αμα δεν του αρέσει να παέι αλλού. ΑΜΑ ΠΙΑ!!!! 😀
    Kαλό βράδυ!

  4. fvasileiou 27/11/2008 στο 11:08 πμ Reply

    @monaxikoasteri
    Μα γι’ αυτό ακριβώς υπέταξα την ελευθερία μου στη δική του 😀

    @tdjm
    Ευτυχώς, για καλή μου τύχη, τα φορούσε τα ρούχα του. Δεν θα άντεχα ΚΑΙ αυτό!

    @ELGRECO
    Αυτή η εκδοχή δεν μπορούσε να παίξει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δυστυχώς…

  5. Theoprovlitos 04/12/2008 στο 8:33 μμ Reply

    Καλα εκανες και σταματησες. Δεν ειναι παντα οτι ο αλλος ειναι τσιτωμενος ή ιδιοτροπος. Ας πουμε μια φορα στην ουρα στην τραπεζα στεκοτανε πισω μου 25αρης νεαρός -ufo ο οποιος μασαγε τσιχλα σαν κοπελίτσα του γυμανσίου πισω απο το αυτι μου και καθε τρεις και λιγο εκανε ενα «τσικ» ή μαλλον «κλιτς». Διαλύθηκα. Αφου βγηκα από την ουρα και περιμενα παραδίπλα δειχνοντας πως ειμαι ενοχλημενος. Αλλα αυτος δεν πηρε χαμπαρι.

    Αλλες φορες παλι επειδη κυκλοφορουν και πολλα γαϊδουρια που δεν καταλαβαινουν οτι οντως ενοχλουν με καποιο τρόπο π.χ αφηνει το σκυλακι του με την τσιριχτη φωνη να γαυγιζει στη μια τη νυχτα εξω απο το υπνοδωματιο σου. Ε το πνιγεις μετα οποιο σκυλακι βρεθει μπροστα σου ή δεν το πνιγεις; Θα φταιες εσυ;

    Περιθωρια για ανοχες τελος! Καλα εκανε και σου το ειπε πως ενοχλειται κα καλα εκανες και εσυ και σταματησες.

Σχολιάστε

