Η ζωή αλλιώς: Juno OST

Η απρόσμενη εγκυμοσύνη μιας δεκαεξάχρονης μπορεί να μας δώσει δακρύβρεχτα μελοδράματα ή σκοτεινά κοινωνικά δοκίμια μιζέριας.

Μπορεί όμως να δώσει και μια ταινία με γεμάτη με χρώματα και μουσικές, με καλή διάθεση και χαρά. Που μας δείχνει ότι πολλές φορές εμείς επιλέγουμε την μιζέρια, το σκοτάδι, την δυστυχία αντί για την χαρά, το φως, την ευτυχία.

Με άλλα λόγια το Juno ήταν μια ταινία που μου άρεσε πάρα, πάρα πολύ όταν την πρωτοείδα περίπου ένα χρόνο πριν.

Αλλά λάτρεψα και το soundtrack. Το βρήκα εντελώς τυχαία σε ένα κεντρικό δισκοπωλείο του Παρισιού κι από τότε παίζει σχεδόν καθημερινά στο cd-player ή στον υπολογιστή μου. Μεταφέροντας τις πορτοκαλί αποχρώσεις της ταινίας στα χαρτιά και την σκέψη μου.

Έτσι είναι απολύτως φυσιολογικό να περιμένω το βράδυ της Πρωτοχρονιάς με το All I want is you του Barry Louis Polisar, τον οποίο ανακάλυψα από την ταινία και το soundtrack.

Καλή χρονιά να έχουμε!

6 thoughts on “Η ζωή αλλιώς: Juno OST

  1. clib 31/12/2008 στο 1:12 μμ Reply

    Χρόνια πολλά! Καλή Χρονιά!

  2. unclescrooge 31/12/2008 στο 2:15 μμ Reply

    την ταινία δεν την έχω δει, αλλά το soundtrack το έχω λιώσει! ειδικά το all i want you! εξαιρετική επιλογή. Καλή Χρονιά!!!!

  3. monaxikoasteri 31/12/2008 στο 9:27 μμ Reply

    Καλέ μου Φώτη σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά, καλή Πρωτοχρονιά και το 2009 να σου φέρει ό,τι ποθείς!!!

  4. ο μικρός ναυτίλος 01/01/2009 στο 10:03 μμ Reply

    εγώ την είδα πολύ πρόσφατα (παρά το γεγονός ότι είχε γίνει ολόκληρο θεματάκι εδώ με τη ταινία) και έρχομαι να συμφωνήσω ότι το soundtrack είναι πολύ καλό!! και χαρωπό και σου φτιάχνει τη διάθεση.

    καλή χρονιά παρεμπιπτόντως.

  5. geokalp 06/01/2009 στο 3:57 μμ Reply

    μια καλύτερη χρονιά εύχομαι κι εγώ!
    τις καλύτερες ευχές για τα Φώτα και χρόνια πολλά!

    μακάρι κάθε χρόνο να μας φω΄τιζαν κι από λίγο τα Φώτα!

  6. geokalp 06/01/2009 στο 4:17 μμ Reply

    λοιπόν μου έδωσα λίγο χρόνο να θυμηθώ το Juno
    δεν είμαι σίγουρος εαν θα άξιζε μια θέση στο βλόγι των ταινιών μου, όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν αξίζει δύο καλά λόγια και τώρα που το σκέφτομαι μάλλον ανήκει σε μια κατηγορία που λέω «δε λέω μη τη χάσετε»… δίπλα στο little miss sunshine
    η ταινία πράγματι καλοφτιαγμένη, το σενάριο επίσης πρωτότυπο και σχετικά έξω από τις περισσότερες αμερικανιές που κυκλοφορούν, μπορεί κάποιος να πει ότι έχει στοιχεία ευρωπαϊκού κινηματογράφου

    όπως το σημειώνεις: «μια ταινία με καλή διάθεση»!

Σχολιάστε

