Η Μαριάνθη των Ανέμων

Σήμερα ξύπνησα νωρίς – νωρίτερα από το κανονικό μου κατά ένα μισάωρο. «Μόνο ένα μισάωρο;», θα σκεφτούν κάποιοι, αλλά εμένα πολύ μου κόστισε. Μην ρωτάτε τι και πώς. Δεν θέλω ο παραλογισμός της καθημερινότητας να εισβάλει και στο μπλογκ. Αυτό έχει τον δικό του παραλογισμό. Αφού τέλος πάντων έγινε ό,τι έπρεπε να γίνει, κάθισα στο γραφείο να βγάλω δουλειά. Η ισορροπία όμως είναι πολύ λεπτή κι οποιαδήποτε ανατροπή της απορρυθμίζει εκείνο το κρίσιμο μέγεθος που μου επιτρέπει να λειτουργώ επαρκώς. Φυσικά, το ήξερα πολύ καλά πριν καθίσω στην καρέκλα του γραφείου μου, οπότε δεν ετίθετο θέμα. Κι όπως διάβαζα τα σχόλια στις Σχέσεις, ένα παλιό τραγουδάκι εισέβαλε στο νου μου: Η Μαριάνθη των Ανέμων του Μ. Χατζιδάκι. Το είχε γράψει στην Αμερική για την Φλέρυ, αλλά το ηχογράφησε πολύ αργότερα στις «Μπαλάντες της Οδού Αθηνάς» με την Βενετσάνου. Καλλίτερα όμως το είπε η Αλεξίου. Ίσως γιατί είναι κι αυτή των Ανέμων.

 

5 thoughts on “Η Μαριάνθη των Ανέμων

  1. unclescrooge 27/01/2009 στο 11:53 πμ Reply

    ωραίο τραγούδι. πολύ καλό και με νόημα. και η αλεξίου, σπουδαία ερμηνεύτρια – με υπέροχα τραγούδια και καταπληκτική φωνή. αλλά, θα μου επιτρέψεις να πω ότι δεν την αντέχω και πολύ…

  2. SOFIA 27/01/2009 στο 12:00 μμ Reply

    Αφού τα κατάφερες να ξυπνήσεις έστω και μισή ώρα νωρίτερα απ’ το κανονικό, σου αξίζουν συγχαρητήρια! Όταν δούλευα, έπιανα δουλειά στις 8:30 και σηκωνόμουν απ’ το κρεβάτι μου στις 8:15… Άρα καταλαβαίνεις ότι το εννοώ!!!
    Υπέροχο τραγούδι… Τι να πει όμως ένας κοινός θνητός; Απλά Χατζιδάκις!!!
    Καλημέρα Φώτη μου!

  3. John Black 27/01/2009 στο 1:00 μμ Reply

    Είναι χαζό να κάνω κριτική για τραγούδι του Μάνου. Δεν τολμώ. Μου αρέσει πολύ αυτή η εκτέλεση το έχω ακούσει και απο την Πρωτοψαλτη και ομολογω οτι είναι εξίσου όμορφο.

    Τη καλημερα μου.

  4. arcobaleno 27/01/2009 στο 3:23 μμ Reply

    Kalispera kai apo emena! Polu omorfo tragoudi eixa para polu kairo na to akouso! Elpizo i mera sou ws tora na pige kala, pantos eixes epneusi – an kai proi!

    Filia

  5. fvasileiou 27/01/2009 στο 6:44 μμ Reply

    @unclescrooge
    Σου επιτρέπω φίλε μου. Έτσι κι αλλιώς ούτε κι εγώ μπορώ για περισσότερο.

    @SOFIA
    Αχ βρε Σοφία, με νιώθεις απόλυτα. Η έλλειψη του μισάωρου μου κατέστρεψε το πρόγραμμα όλης της μέρας.

    @John Black
    Με την Πρ. δεν το έχω ακούσει. Γενικά δεν μου αρέσει και πολύ πέρα από κάποιους παλιούς δίσκους που είχε κάνει με τον Κραουνάκη, αλλά μπορώ να την φανταστώ να λέει όμορφα το συγκεκριμένο τραγούδι.

    Καλώς μας ήρθες αγαπητέ μου.

    @arcobaleno
    Κι εγώ σαν και σένα: Πολύ καιρό είχα να το ακούσω. Και σήμερα που μου ήρθε στα ξαφνικά, σκέφτηκα να το μοιραστώ με όλους τους φίλους.

    Καλωσόρισες φίλε μου.

Σχολιάστε

