Άκη Πάνου: Πες μου παππού

Πες μου παππού, πες μου παππού
Αυτός ο κόσμος πάει πού
Και του δικού σου του σκοπού
Μάθε μου την αξία

Να σε συλλάβω δεν μπορώ
Μυαλό δεν έχω κοφτερό
Ήμουνα κι έμεινα μωρό
στην κυριολεξία

Ο Άκης Πάνου είναι εξαίρεση κι όχι κανόνας.  Η σημασία του βρίσκεται στην οριακότητα της τέχνης και της ζωής του. Τα υπόλοιπα είναι προβολές απωθημένων και δημοσιογραφικές κουβέντες.

Το τραγούδι κυκλοφόρησε σε ένα σπάνιο 45άρι με τον ίδιο τον Άκη Πάνου να τραγουδάει και να παίζει σε μια χειροποίητη ηχογράφηση -είναι η αυτή που ακούγεται στο παρακάτω βιντεάκι. Αργότερα ηχογραφήθηκε ζωντανά στο «Επειγόντως» κι έγινε ευρύτερα γνωστό.

9 thoughts on “Άκη Πάνου: Πες μου παππού

  1. SOFIA 14/03/2009 στο 4:48 πμ Reply

    Μπράβο βρε Φώτη μου! Που το ξετρύπωσες; Μου αρέσει πολύ ο Πάνου, αλλά αυτό πρώτη φορά το ακούω!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

  2. giota 14/03/2009 στο 8:05 μμ Reply

    Μπράβο Φώτη…
    Πολύ ωραίο και αγαπημένος Άκης! Ο θεός να τον αναπαύσει…
    Την καλησπέρα μου και καλό ΣΚ! 🙂

  3. fvasileiou 14/03/2009 στο 8:30 μμ Reply

    @SOFIA
    @giota
    Είμαι σε λαϊκό… mood από χτες.
    Καλά να περάσετε!

  4. Αθανασία 14/03/2009 στο 11:23 μμ Reply

    Καλησπέρα Φώτη μου!…και μένα μ αρέσει ο Α.Πάνου!…έτσι μια μεγάλη πρωσοπικότητα,και μορφή του ελληνικού τραγουδιού…και με πολυτάραχη αλλα ενδιαφέρουσα ζωή… αλλά με πολύ τραγικό τέλος δυστυχώς….άφησε συμαντικό έργο πίσω του μουσικό πάρ αυτά..και ποιός δε ξέρει τα μεγάλα σουξέ του…και ποιός δε τα έχει ψυθιρίσει;;….κάποτε ιδιαίτερα αυτό το-‘Θα κλείσω τα μάτια’… απίστευτο τραγούδι…όμως και αυτό που γράφεις εδώ αν και δε το ξέρουμε και πολύ…έχει ωραίους στίχους… ωραίο πόστ..μπράβο…! καλό ΣΚ…

  5. fvasileiou 15/03/2009 στο 1:12 μμ Reply

    @Αθανασία
    Πολύ ωραίο τραγούδι το «Θα κλείσω τα μάτια». Αυτός ο σκληροτράχηλος άντρας κατάφερνε και έμπαινε στα βαθιά της γυναικείας καρδιάς…

  6. Ηλίας 17/03/2009 στο 9:52 πμ Reply

    O Άκης Πάνου ήταν ο τελευταίος ρεμπέτης κατά την γνώμη μου.
    Μεγάλη μορφή, μεγάλος δημιουργός, με τις παραξενιές του και τις ιδιαιτερότητές του.

  7. […] Άκης Πάνου: Πες μου, παππού (πληροφορίες για το τραγούδι στο Σημειωματάριο) […]

  8. […] Άκης Πάνου, Κοίτα με στα μάτια (πληροφορίες για το τραγούδι στο Σημειωματάριο) […]

  9. […] Άκης Πάνου: Πες μου, παππού (πληροφορίες για το τραγούδι στο Σημειωματάριο) […]

Σχολιάστε

