Βενετία – Λευκωσία

Χαθήκαμε – χάθηκα.

Από τη μια οι γιορτές και η μεταπασχαλινή ραστώνη κι από την άλλη η Βενετία: Ο φίλος Σέργιος, ο οποίος σπουδάζει εκεί, είχε την καλοσύνη να με φιλοξενήσει για μια βδομαδούλα κι είχα την ευκαιρία να δω την πόλη, να περπατήσω στα καντούνια της και να πλοηγηθώ στα κανάλια και να κάνω και λίγη δουλίτσα στην περίφημη Μαρκιανή βιβλιοθήκη.

Αλλά για την Βενετία θα τα πούμε τις επόμενες μέρες, αναλυτικά, με λεπτομέρειες και με φωτογραφίες.

Αλλά επειδή οι δουλειές δεν συγχωρούν, ετοιμάζω τις βαλίτσες μου για την Λευκωσία. Με το καινούργιο CD του Dylan να ακούγεται δυνατά…

Τα λέμε…

8 thoughts on “Βενετία – Λευκωσία

  1. SOFIA 03/05/2009 στο 2:25 μμ Reply

    Βενετία; Τι μου θύμισες τώρα! Ελπίζω να την πέτυχες με καλό καιρό και να χάρηκες το ατελείωτο περπάτημα, τις υπαίθριες αγορές, τις γέφυρες… Περιμένω τις φωτογραφίες σου, γιατί εγώ με την μετακόμιση έχασα τις δικές μου!
    Να περάσεις μια όμορφη Κυριακή, φιλιά!

  2. Anna 04/05/2009 στο 1:00 πμ Reply

    Εννοείται ότι θα ξεκουράστηκες και θα πέρασες τέλεια 😉

  3. tdjm 04/05/2009 στο 9:09 πμ Reply

    Δρόμοι παράλληλοι…Μώλντερ.

    Εσύ Λωζάνη ,εγώ Κοζάνη….χαχαχαχαχα

    Η επιστροφή στην *βάση * όμως, για ανθρώπους σαν και μας …είναι αναγκαία.

    Με το καλό …σε περιμένουμε.

  4. fvasileiou 04/05/2009 στο 10:47 πμ Reply

    @SOFIA
    Τις επόμενες μέρες θα γράψω για την Βενετιά και θα αναρτήσω φωτογραφίες. Οπωσδήποτε φωτογραφίες. Άλλωστε η Βενετία είναι απο τις πόλεις που δεν χορταίνεις να φωτογραφίζεις.

    @Anna
    Χμμμ, ήταν πολύ ωραία εμπειρία -αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Τα υπόλοιπα προσεχώς.

    @tdjm
    Πώς με καταλαβαίνεις…
    Το άσχημο με μένα -η τραγωδία μου;- είναι ότι νιώθω λίγο-πολύ χωρίς βάση τον τελευταίο καιρό. Ή έστω σε λάθος βάση την βάση μου…

  5. Σοφία 04/05/2009 στο 11:46 πμ Reply

    Ανυπομονώ για τις βενετσιάνικες αναρτήσεις. Ελπίζω να έχεις και φωτογραφίες 🙂

  6. fvasileiou 04/05/2009 στο 3:56 μμ Reply

    @Σοφία
    Πολλές φωτογραφίες. Γι’ αυτό και θα μου πάρει χρόνο να τις ξεσκαρτάρω.

  7. ELGRECO 06/05/2009 στο 11:20 πμ Reply

    Βενετία??? Μπράβο! Δείξε μας καμιά φωτογραφία άμα βρεις χρόνο, είναι απ τα μέρη που θέλω πολύ να επισκεφτώ.
    Ελπίζω να πέρασες καλά και καλωσόρισες πίσω!

  8. Belbo 07/05/2009 στο 8:38 μμ Reply

    Φώτη, το σχεδιάζω κι εγώ ίσως σε μερικούς μήνες, συναρπαστική πόλη πραγματικά! φιλικά,

Σχολιάστε

