Άνοιξη στα Γιάννενα

Το περπάτημα δεν κάνει καλό μόνο στην καρδιά, τα πνευμόνια, την πέψη ή την φυσική μας κατάσταση. Βοηθάει και την σκέψη. Καθαρίζει το μυαλό, το βοηθάει να προχωρήσει, να εξετάσει τα πράγματα από σε βάθος ή από άλλη οπτική γωνία.

Το περπάτημα είναι μια πνευματική εργασία.

Δεν είναι τυχαία άλλωστε τα περί περιπατιτικής σχολής.

Αν μην θεωρητικολογούμε όμως. Γιατί το μόνο που θέλω να σας δείξω είναι η περιοχή που πήγαινα για βάδην κατά την τελευταία μου διαμονή στα Γιάννενα.

Είναι σχετικά κοντά στο σπίτι μου: Παράλληλα με την Βλαχόστρατα, τον περιφερειακό της πόλης, αξιοποιήθηκαν οι αγροτικοί δρόμοι. Έτσι μπορεί κανείς να περπατήσει ή να τρέξει χαραλά και να χαρεί το κάλλος του Λεκανοπεδίου και από κείνη την πλευρά.

Στο βάθος βλέπετε το Μιτσικέλι, το βουνό που δεσπόζει μπροστά από την λίμνη (η οποία στην φωτογραφία δεν φαίνεται). Ακόμα έχει λίγα χιόνια στην κορυφή του.

p10005711

Για τα χρώματα και τις χιλιάδες αποχρώσεις της άνοιξης, τι μπορεί να πει κανείς;

Μαλακώνουν ακόμα και τον πιο σκληρό μήνα…

Όπως βλέπετε, δεν είμαι ο μοναδικός που πήγαινα εκεί για περπάτημα.

p10005851

Αυτή η σκιά στ’ αριστερά ιδανική μου φαίνεται για εκδρομή…

p1000593

Τι να κρύβει αυτό το σανιδένιο σπιτάκι;

p1000596

p1000597

Η ανηφοριά χάνεται στο πράσινο…

p1000602

p1000613

Κι εδώ, αγναντεύοντας το χωριό Μάρμαρα, τελειώνει η βόλτα μας…

p1000615

12 thoughts on “Άνοιξη στα Γιάννενα

  1. Radio Marconi 06/05/2009 στο 4:02 μμ Reply

    Ειδικά όταν τριγυρνάς σε πράσινο τοπίο με αέρα καθαρό, το περπάτημα είναι ευεργετικό …στη νιοστή! Σε ζηλεύω γιατί ο δικός μου ποδαρόδρομος είναι στην άσφαλτο, στο γκρι και τη μαυρίλα!
    Μου άρεσε ο περιφερειακός με το όνομα …Βλαχόστρατα!!!!

    Καλό απόγευμα!!!

  2. apos 06/05/2009 στο 5:51 μμ Reply

    ένας άνθρωπος της πόλης δεν έχει παρά να σου πει πόσο τυχερός είσαι…

  3. Σοφία 06/05/2009 στο 7:06 μμ Reply

    Σήμερα ετοιμάζω ποστ με φωτογραφίες αγγλικής εξοχής. Είσαι να συγκρίνουμε;

  4. fvasileiou 06/05/2009 στο 7:28 μμ Reply

    @Radio Marconi
    Είναι ωραία αυτή η βόλτα, φίλε μου, μόνο που μπορώ να την κάνω μόνο κατά τις διακοπές. Διότι κι εγώ, εδώ και πολύν καιρό, δεν μένω πια στην Λιμνούπολη.Οπότε η καθημερινή μου πεζοπορία πάνω στην άσφαλτο και μέσα στη σκόνη είναι…

    @apos
    Από αυτή την άποψη, ήμουνα τυχερός, apos. Βέβαια, το ομιχλώδες και κακοτράχαλο τοπίο της Πίνδου το κουβαλάω μέσα μου.

    @Σοφία
    Μέσα!

  5. SOFIA 07/05/2009 στο 12:15 πμ Reply

    Το περπάτημα είναι ψυχοθεραπεία! Όταν ζούσα Θεσσαλονίκη κατέβαινα στην παραλία και περπατούσα από το Μέγαρο έως το Λευκό Πύργο… Περνούσαν τα πάντα! Τώρα δεν έχω ένα μέρος που να με εμπνέει, γι΄αυτό τρέχω στο γήπεδο και χαζεύω τα γύρω σπίτια (είναι λίγα ευτυχώς γιατί είναι στην άκρη της πόλης!) και το βουνό που αχνοφαίνεται!
    Καλό βράδυ Φώτη μου!

  6. fvasileiou 07/05/2009 στο 12:19 μμ Reply

    @SOFIA
    Και το τζόκινγκ μου αρέσει. Απόγευμα, όταν ο ήλιος δύει ή και νύχτα, όταν η υγρασία μας σκεπάζει. Παλιότερα έτρεχα στην περιοχή που βλέπεις στα Γιάννενα ή, όταν έμενα στην Αθήνα, στον Εθνικό Κήπο και δίπλα, στο Ζάπειο. Εδώ, η Λευκωσία, δεν προσφέρεται, δυστυχώς…

  7. ELGRECO 07/05/2009 στο 1:22 μμ Reply

    Πράσινο, νερό, δέντρα και βουνό. Βλέποντας τις φωτογραφίες ανοίγει η ψυχή σου φίλε μου.

    Καλή σου μέρα!

  8. μούργος 07/05/2009 στο 4:43 μμ Reply

    Φωτη, τα καλυψαμε τα Γιαννενα μια χαρα 🙂
    εγω ειχα ανεβασει φωτο απο την αλλη πλευρα, τον νεο παραλιμνιο πεζοδρομο-ποδηλατοδρομο.

  9. Belbo 07/05/2009 στο 8:43 μμ Reply

    Εξαιρετική διαδρομή πραγματικά, ζω στην Αθήνα και δεν έχω κοντά μου τίποτα που να έχει καμία σχέση με τις φωτογραφίες σου. Τα παρκάκια είναι τόσο κοντά στο δρόμο που δεν μπορείς να ξεφύγεις και δυστυχώς δεν έχω κοντά μου θάλασσα. Ένας λόγος για να μετακομίσει κάποιος στην επαρχία νομίζω.

  10. tdjm 08/05/2009 στο 9:42 πμ Reply

    Axxxxxxxxx..
    και
    Βαχχχχχχχχχ

    Μπράβο Φώτη μου….
    Είναι πράγματι ανάταση ψυχής η επαφή με την φύση και οι βόλτες…οι ατελείωτες …μέσα στο πράσινο και στα χρώματα

    Γι αυτό σ αγαπώ εγώ…γιατί αγαπάς ότι αγαπάω…

    Φιλιά καλέ μου Ανθρωπε!!!

  11. fvasileiou 08/05/2009 στο 11:21 πμ Reply

    @ELGRECO
    Καλημέρα, φίλε μου.
    Είναι ο τόπος μου, τον αγαπώ και χαίρομαι που και αρέσει και στους e-φίλους μου.

    @μούργος
    Έρχομαι στη «Λάσπη» ν’ αγναντέψω το Μιτσικέλι και τα Τζουμέρκα…

    @Belbo
    Νομίζω ότι στον τόπο μας δεν έχουμε δώσει την σημασία που πρέπει στις διαδρομές μέσα φύση. Όταν επισκεπτόμαστε έναν τόπο στεκόμαστε περισσότερο στα αρχαία, τις καφετέρειες και τις ταβέρνες. Αισθάνομαι ότι δεν έχουμε μάθει να περπατάμε για να ξεκουράζεται η ψυχή μας, ίσως γι’ αυτό να μην υπάρχουν πάρκα και διαδρομές στην Αθήνα, αλλά και στις άλλες πόλεις και πρέπει να κάνουμε χιλιόμετρα για να βρούμε ένα άλσος.

    @tdjm
    Αν δεν ταιριάζαμε, δεν θα συμπεθεριάζαμε!

    Τα φιλιά και την αγάπη μου…

  12. giota 11/05/2009 στο 12:40 μμ Reply

    Πολύ όμορφες φωτογραφίες Φώτη μου!
    Να είσαι πάντα καλά, να κάνεις πάντα τόσο όμορφες βόλτες και να ξαναγυρίζεις στα μέρη που αγαπάς.

Σχολιάστε

