CosmoMan

Να πρέπει να πας στη βιβλιοθήκη Σάββατο πρωί. Για δουλειά. Και να ξυπνάς αργά και να μην έχεις χρόνο να φτιάξεις καφέ. Και να φορτώνεσαι βιαστικά τις δυο σακούλες με τα προς επιστροφή βιβλία και να ξεκινάς με την τσίμπλα στο μάτι.

Καταλαβαίνετε…

Ευτυχώς που κοντά στο Πανεπιστήμιο υπάρχει ένα Costa Cafe, στο οποίο πάρκαρα για να πάρω ένα espresso americano -ευτυχώς σε τούτη τη βιβλιοθήκη επιτρέπεται -ή τουλάχιστον δεν απαγορεύεται- να φέρνεις τον καφέ σου. Αλλά, δυστυχώς, στο cafe περίμεναν πλήθια χαρμανιασμένων καφεϊνομανών να εξυπηρετηθούν από τον ένα και μοναδικό υπάλληλο, ο οποίος κοιτούσε δεξιά κι αριστερά με βλέμμα πανικόβλητο.

Άραξα στον πάγκο. Οι σακούλες με τα βιβλία δίπλα μου. Βαθιά ανάσα: Να τσεκάρω τις σημειώσεις με όσα θέλω να δανειστώ και να κοιτάξω, σκέφτηκα.

Αλλά

Δίπλα μου ήταν μια στίβα περιοδικών. Πολύχρωμα, ανέμελα, ιλουστρασιόν. Αδιάφορα.

Τα κοίταξα βαριεστημένος.

Εντάξει, δεν είχα καμιά όρεξη να τσεκάρω ακαφέδιαστος την βιβλιογραφία, αλλά και τούτα δω…

Τότε ήταν που πήρε το μάτι μου στο κάτω-κάτω μέρος της στοίβας κάτι ένοχα κρυμμένο.

Το ξετρύπωσα.

Τα αγαθά copy κτώνται

Μα πείτε μου, ποιος μπορεί ν’ αντισταθεί σε ένα τέτοιο τίτλο; Ή πώς να μην σταθείς σ’ ένα άρθρο με τίτλο Dirty Χάρη.

Βλέπω τα καλοκαίρια στις παραλίες γυναίκες και άντρες να έχουν δίπλα από την ξαπλώστρα παρατημένες τις πολυσέλιδες κυριακάτικες εφημερίδες και να ξεφυλλίζουν αφοσιωμένα την έκδοση τσέπης του Cosmopolitan. Σε φιλικά σπίτια βρίσκω τεύχη του ανάμεσα σε άλλα περιοδικά κι εφημερίδες. Και δεν χρειάζεται παρά μια αφορμή, κάποια ή κάποιος να βρεθεί εκείνες τις μακρές μικρές ώρες, που το αλκοόλ κυλάει γλυκά στις φλέβες, να αναφερθεί -με ειρωνικό πάντα τρόπο- σε κάποιο άρθρο του Cosmo που διάβασε πρόσφατα και η συζήτηση φουντώνει.

Μη με ρωτήσετε τι πρότυπο ζωής προβάλλεται από αυτό το περιοδικό. Μη με ρωτήσετε τι ανθρωπολογικός τύπος είναι εκείνος που παίρνει κατά γράμμα τα όσα διαβάζει. Ή που αναζητά  στις σελίδες του απαντήσεις για τα αδιέξοδα της προσωπικής της ζωής. Όλοι λίγο-πολύ το ξέρουμε.

Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι πως το καφέ άδειασε χωρίς να καταλάβω πώς πέρασε η ώρα…

9 thoughts on “CosmoMan

  1. Citronella 15/12/2009 στο 3:32 μμ Reply

    Το μόνο που έχω να πω είναι ότι σε ένα Κοσμο (που ξεφυλλιζα λαθραία, εννοειται) είχα δει για πρωτη φορα χτενίσματα που με εντυπωσίασαν, πριν πολλά πολλά χρόνια.

    [Μη με ρωτήσεις τι σόι κοριτσάκι αντί να θαμπωθεί από τα ρομάντσα και τις «συμβουλές για σχεσεις», έμεινε να κοιτάζει τα χτενίσματα.. *sigh*]

  2. nomansland 15/12/2009 στο 10:32 μμ Reply

    Δε θα το παίξω superwow τύπος αλλά ποτέ μα ποτέ δε μπηκα στον πειρασμό… Θα ζήσω γιατρέ μου;

    Είναι ίσως επειδή πάντα είχα την ενοχή ότι δεν αφιερώνω στο διάβασμα τόσες ατέλειωτες ώρες όσες στη μουσική και στις ταινίες. Έτσι σκέφτομαι πάντα ότι αν είναι να σπαταλήσεις έστω και πέντε λεπτά από το λειψό χρόνο που δίνεις στο διάβασμα ε τότε, μην το κάνεις για να διαβάσεις μαλακίες.

  3. hplusk 15/12/2009 στο 11:34 μμ Reply

    Εγώ είχα διαβάσει ένα παρόμοιο, πολύ ωραίο και ένοχο άρθρο στους Schooligans:
    Τα πτυχία copy’s κτώνται .
    Προσοχή! Περιέχει τις πιο cool αντιγραφές…

  4. apos 16/12/2009 στο 12:35 πμ Reply

    Τελικά, είδες φίλε Φώτη; Το Κόσμο το έκανε το θαύμα του…

    (λες και ο Κοραής να διάβαζε Κόσμο αν ζούσε σήμερα; Τίποτε πλέον δεν θα μου έκανε εντύπωση…)

  5. SOFIA 16/12/2009 στο 3:51 πμ Reply

    Δεν μου την δίνει τίποτε περισσότερο από αυτά τα «γυναικουλίστικα» έντυπα! Πες μου σε παρακαλώ ποιον ενδιαφέρουν όλα αυτά; Μόνο τις διαφημίσεις μπορώ να βλέπω σ’ αυτά τα περιοδικά! Χαρά στο κουράγιο σου!!! 😉
    Καλό βράδυ Φώτη μου!

  6. fvasileiou 16/12/2009 στο 11:38 πμ Reply

    @Citronella

    Κοριτσάκι που να εντυπωσιάζεται από τα χτενίσματα. Γιατί μου φαίνεται εντελώς ΟΚ;

    @nomansland

    Κοίταξε, τα περιοδικά ΔΕΝ τα αντέχω. Ακόμα κι αυτά που δίνουν οι εφημερίδες βαριέμαι να τα ξεφυλλίσω. Αλλά στην αιθουσα αναμονής των γιατρών ή όσο περιμένεις στο καφέ…

    @hplusk

    Χμμμ, έχω την εντύπωση ότι σε άλλα αγαθά αναφέρεται το Cosmo…

    @apos

    Το θεωρώ απίθανο!
    Ο Κοραής ήταν φανατικός της γαλλικής κουλτούρας. Το «Marie Claire» θα διάβαζε.

    @SOFIA

    Μα γιατί έχουν φρικάρει όλοι;
    Από το να τσεκάρω την βιβλιογραφία μου ή να χαζέψω στο Paparazzi και το Lipstick (δεν είχε και μεγάλη ποικιλία όπως βλέπεις), προτίμησα το Cosmo.

  7. giota 16/12/2009 στο 10:39 μμ Reply

    Εγώ δεν είμαι fan αλλά καμιά φορά θα ξεφυλλίσω στο μαγαζί του άντρα μου. Μπαίνεις στον πειρασμό θες δεν θες! 😛

  8. Academy 17/12/2009 στο 9:22 μμ Reply

    .Καλησπέρα!ξεχνιέται το θεικό εξώφυλλο του cosmo-trash-politan »Κάτσε κάτω απο την μπάρα»?Δηλαδή….οκ.Μακριά απο τέτοιου είδους υποκουλτούρες….

  9. Σοφία 20/12/2009 στο 9:12 μμ Reply

    Δε νομίζω ότι υπάρχει πολύς κόσμος που παίρνει σοβαρά το Cosmopolitan. Αλλά για να περνάει η ώρα, δεν είναι άσχημο.

Σχολιάστε

