Στο Μέτσοβο, στα χιόνια

Τι του λείπει του Γιαννιώτη στην Κύπρο;

Εύκολη απάντηση: Ο χειμώνας.

Γιατί, μπορεί η φετεινή χρονιά να έριξε -δόξα τω Θεώ!- πολλές βροχές στο νησί, αλλά -πώς να το κάνουμε- χειμώνα σαν αυτούς που έζησα στα κορφοβούνια της Πίνδου και νοσταλγώ, δεν έκανε.

Έτσι πολύ χάρηκα την κακοκαιρία που έζησα στα μέρη μου το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, της Αποκριάς. Βροχή και κρύο και μουντάδα και κλεισούρα στα σπίτια και όλοι να γκρινιάζουν που φέτος μούχλιασαν από τις πολλές βροχές κι εγώ να έχω ένα μόνιμο, ηλίθιο χαμόγελο στα χείλια.

Αλλά δεν μου έφτασε η βροχή της πόλης.

Η καρδιά μου ήθελε κάτι περισσότερο. Ναι, ήθελα να δω χιόνια. Να πιάσω χιόνια. Και, κυρίως, να περπατήσω μέσα στα χιόνια. Δυο χειμώνες στο νησί, μου λείψανε. Κυριακή απόγευμα, το λοιπόν, ανεβήκαμε με μια φίλη μου στο Μέτσοβο για καφέ.

Όλα στο δρόμο μας υποσχόταν ένα υπέροχο απόγευμα: Σφοδρή βροχή που περιόριζε το οπτικό μας πεδίο μέχρι το ύψος της Μπαλντούμας και μετά χιονόνερο και λίγο αργότερα χιόνι. Όταν φτάσαμε στην διασταύρωση για το Μέτσοβο το χιόνι ήταν τόσο πολύ, που άφησα το αυτοκίνητο στον Εθνικό δρόμο και περπατήσαμε μέχρι το χωριό.

Όλα ήταν άσπρα, παγωμένα και μαγικά. Πατούσα χιόνι, έπιανα χιόνι, ανέπνεα χιόνι και είχα μια χαρά, σαν παιδί που πιστεύει ακόμα στον Αγιοβασίλη και μόλις πήρε το δώρο του.

Τι κρίμα που δεν μπόρεσα να τραβήξω αρκετές φωτογραφίες!

Η φίλη μου βλέπετε έχει την παράδοξη και ακατανόητη άποψη ότι είναι πιο σημαντικό να χαιρόμαστε την στιγμή από το να την απαθανατίζουμε! Έτσι δεν μπόρεσα να τραβήξω περισσότερες από 10-12 φωτογραφίες κι αυτές γρήγορα και στη ζούλα.

…την επόμενη φορά θα πρέπει να διαλέξω διαφορετική παρέα.

12 thoughts on “Στο Μέτσοβο, στα χιόνια

  1. Citronella 21/02/2010 στο 9:02 μμ Reply

    Μια χαρα τα λεει η φιλη σου, εμεις παντως τις απολαμβανουμε τις φωτογραφιες. Υπεροχα:)

  2. Σοφία 22/02/2010 στο 2:05 πμ Reply

    Δεν συμφωνώ με τη φίλη σου! Καλό είναι βέβαια να χαιρόμαστε τη στιγμή, αλλά οι φωτογραφίες σε βοηθάνε να συνεχίζεις να χαίρεσαι τη στιγμή, να την μοιράζεσαι με άλλους και κυρίως να μην τη χάσεις μέσα στη λήθη του χρόνου. Την επόμενη φορά λοιπόν, πάρε άλλη παρέα 😉

    Εύχομαι πάντα τα πιο όμορφα ταξίδια!

  3. SOFIA 22/02/2010 στο 3:22 πμ Reply

    Μαγικό τοπίο! Κι εγώ που έχω μπουχτίσει απ’ τα χιόνια, θα ήθελα να περπατήσω εκεί!!!
    Καλό βράδυ Φώτη μου!

  4. fvasileiou 22/02/2010 στο 12:38 μμ Reply

    @Citronella

    Και τα μπλογκ μας, βρε C., πώς θα επιζήσουν με τέτοια νοοτροπία;;;

    @Σοφία

    Ευχαριστώ για τις ευχές (την μία για τα όμορφα ταξίδια και την άλλη για άλλη, καλλίτερη και πιο συνεργάσιμη, παρέα). Άμποτε!

    @SOFIA

    Μα τι τυχεροί άνθρωποι που είσαστε, ρε παιδί μου. Να μπουχτίζεται από αυτό που μου αρέσει τόσο και το στερούμαι…

    Καλημέρα, Καλή βδομάδα!

  5. ezakmyworld 22/02/2010 στο 2:34 μμ Reply

    …οι εικόνες είναι σαν από παραμύθι…

  6. giota 22/02/2010 στο 3:15 μμ Reply

    Τι ωραίες εικόνες Φώτη μου… να ‘σαι καλά! 🙂

  7. fvasileiou 22/02/2010 στο 6:56 μμ Reply

    @ezakmyworld

    Κάπως έτσι: Ένα χειμωνιάτικο παραμύθι, που το τέλος είναι πάντα happy.

    @giota

    Ευχαριστώ, Γιώτα μου.
    Όλα καλά!

  8. Academy 23/02/2010 στο 7:36 μμ Reply

    Πολύ ωραία!Παγοθύελλα…(Ang Lee).

  9. fvasileiou 23/02/2010 στο 10:05 μμ Reply

    @Academy

    Καλή ταινιούλα. Κάπως υπερτιμημένη -όχι;

  10. Academy 24/02/2010 στο 8:53 μμ Reply

    οχι!!!!!!υποτιμημένη ναι!!

  11. mahler76 25/02/2010 στο 7:49 πμ Reply

    εσύ είδες και λίγο χιόνι τυχερέ. Εμείς στην Αθήνα τίποτα 😦

  12. fvasileiou 25/02/2010 στο 12:31 μμ Reply

    @Academy

    Την έχω δει μόνο μια φορά, όταν πρωτοπροβλήθηκε, στο σινεμά. Ίσως πρέπει να την ξαναδώ κάποια στιγμή…

    @mahler76

    Μα αφού εσείς πορεύεστε μες το καταχείμωνο στα νησιά 😛

Σχολιάστε

