Μεσημεριανός ύπνος

Κοιμάμαι αργά, ξυπνάω νωρίς, δουλεύω όλη την μέρα πίνοντας καφέδες.

Μερικές φορές νομίζω ότι δεν περπατώ, αλλά υπνοβατώ.

Κι έπειτα είναι κι αυτή η κωλοσκόνη, κάθε μέρα και περισσότερη.

Ζέστη.

Το μεσημέρι γύρισα νωρίς στο σπίτι, έφαγα βιαστικά και την έπεσα. Τα στόρια κλειστά – διάβασα με την λάμπα ανοιχτή. Κι έπειτα την έκλεισα και κοιμήθηκα. Βαθιά, χωρίς όνειρα. Δυόμιση ώρες αργότερα σηκώθηκα ανόρεχτα, καφές και γραφείο ξανά. Αλλά χαλαρός και γαλήνιος, σκεπασμένος ακόμα με την αχλύ του ύπνου.

Σας γράφω ακούγοντας Ella + Louis…

7 thoughts on “Μεσημεριανός ύπνος

  1. Σοφία 12/03/2010 στο 3:23 πμ Reply

    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ζηλεύω! Θεωρώ τον μεσημεριανό ύπνο αναγκαίο και γενικότερα μια μικρή απόλαυση μέσα στην μέρα. Και τώρα που έχω τόσο φορτωμένο πρόγραμμα, μου λείπει!!!
    Καλό ξημέρωμα Φώτη μου!

    Υ.Γ.= Όλοι στο σπίτι κοιμούνται κι εγώ κουνιέμαι σε ρυθμούς jazz!!! 😉

  2. hplusk 12/03/2010 στο 9:20 μμ Reply

    Εγώ σπάνια κοιμάμαι τα μεσημέρια – γτ αν το κάνω δύσκολα θα μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ. Αν και σήμερα, λόγω πολύ πρωινού ξυπνήματος, έκανα μια εξαίρεση. Και πάλι όμως: νυστάζω…

  3. Anna 13/03/2010 στο 11:47 πμ Reply

    Εγω σπανια κοιμαμαι τα μεσημερια και ας εχω χρονο…Συνηθως αμεσως μετα το σχολειο παμε καφεδακι στην παραλια , γυρναω τρωω, και χαζευω..Διαβαζω νωρις για την επομενη…Οποτε κοιμαμαι του δινω και καταλαβαινει και ξυπναω σαν ζομπι!!!
    Πολυ ζεστη αυτες τις μερες και εβλεπα στις ειδησεις πως ειχαμε λεει κακοκαιρια στην Ελλαδα!!!Εγω παιδια που ζω;;;

  4. γρηγόρης στ. 13/03/2010 στο 11:48 πμ Reply

    Ο μεσημεριανός ύπνος, το ύψιστο δικαίωμα να κατεβάζεις τα ρολά! Μέχρι να μας τον κόψουν κι αυτόν….

  5. Academy 13/03/2010 στο 8:22 μμ Reply

    Το cineacademy δεν κοιμάται ποτέ!Αγαπάει την insomnia.Λατρευει όμως την αμεσότητα που ο fvasileiou μεταδίδει την μεσημεριανή του siesta!!

  6. fvasileiou 13/03/2010 στο 9:59 μμ Reply

    @Σοφία
    @Anna
    @Academy

    Παίδες, κι εγώ σπανιότατα κοιμάμαι τα μεσημέρια, αλλά αυτή τη φορά μου ήταν τόσο απαραίτητο…

    @γρηγόρης στ.

    Στην πραγματικότητα, στις μεγάλες πόλεις ελάχιστοι έχουν την δυνατότητα να κοιμούνται τα μεσημέρια των εργάσιμων ημερών. Κάτι τα περίεργα ωράρια, κάτι η ένταση και το άγχος που μας καταβάλλει…

  7. Belbo 14/03/2010 στο 7:27 μμ Reply

    Ωραία συντροφιά έχεις αγαπητέ μου πάντως, την καλύτερη!

Σχολιάστε

