Κοιμήθηκα χτες με το κλιματιστικό ανοιχτό

Κοιμήθηκα χτες με το κλιματιστικό ανοιχτό και γύρω από το κρεβάτι βιβλία ανοιχτά, κόμιξ και φωτοτυπίες, ρούχα καθαρά πάνω στην καρέκλα και το τραπέζι και φορεμένα κάτω. Φύσαγε κι ο αέρας ήταν ζεστός. Ευχάριστος κάπως, αν κάθεσαι στη βεράντα και πίνεις παγωμένη μπύρα στο σκοτάδι ακούγοντας τον Κ. να σου λέει πως εκείνο που τον τρομάζει περισσότερο το καλοκαίρι είναι οι διακοπές κι απ’ τις διακοπές πιο πολύ η γκρίνια της φίλης του. Μετά ξεκίνησα εγώ να μιλάω από τις δυο επιλογές που, νομίζω, ότι έχει στην προκειμένη περίπτωση. Έπειτα πέρασα στα δικά μου. Το κουδούνι χτύπησε και ήταν ο ντελιβεράς. Στο απέναντι μπαλκόνι μια παρέα έβλεπε τον αγώνα και στο ακριβώς αποκάτω ένα κορίτσι με το laptop αγκαλιά έβλεπε βιντεάκια στο youtube. Σε μας ακουγόταν από μέσα η φωνή του Θωμαΐδη απ’ τον Μελωδία της Αθήνας. Δεν μου αρέσει ο Μελωδία, δεν μου αρέσει το ραδιόφωνο, δεν μου αρέσει ο Θωμαΐδης –δεν μου αρέσει τίποτα υποθέτω. Μόνο η μπύρα, που φώναξα στον Κ. να φέρει –αν και θα προτιμούσα κάτι πιο δυνατό, είναι η αλήθεια. Αργότερα πηγαίνοντας στο σπίτι μου δεν σκεφτόμουν τίποτα κι ένιωθα σαν να καταλαβαίνω περισσότερα από κάθε άλλη φορά. Περίεργο αίσθημα και κάπως δυσάρεστο, γιατί προσπαθούσα κάτι να βάλω στο νου μου, κάτι να σκεφτώ, για ν’ απαλλαγώ από αυτή τη βαθιά κατανόηση. Ναι, ξάπλωσα πάλι στον ωραίο καναπέ μου. Ναι, άνοιξα τον υπολογιστή. Ναι, είδα ένα, δύο, τρία επεισόδια The Big Bang Theory (θέλω κάτι να γράψω γι’ αυτό κάποια στιγμή) ιδρωμένος τρώγοντας χρυσόμηλα. Έπειτα έκανα ντους και πήγα στο δωμάτιό μου να ξαπλώσω. Άνοιξα διαδοχικά τους Buddenbrooks τις Αναμνήσεις από τον πατέρα μου, το 8ο βιβλίο του 100 Bullets κι έπειτα άνοιξα το κλιματιστικό. Ξαναμπήκα κάτω από το ντους κι έκλεισα την λάμπα. Αποφάσισα να κοιμηθώ με το κλιματιστικό ανοιχτό.

33 thoughts on “Κοιμήθηκα χτες με το κλιματιστικό ανοιχτό

  1. Pink Fish 18/06/2010 στο 1:38 μμ Reply

    Kοιμάμαι κι εγώ με το κλιματισμό ανοιχτό και μετά…ξυπνάω το πρωί με μια καραμπινάτη ψύξη 😦 Δεν είναι ότι καλύτερο και για το αναπνευστικό. Για το BiG Bang Theory ακούω από παντού, αξίζει να το παρακολουθήσω?

    • fvasileiou 18/06/2010 στο 1:57 μμ Reply

      Προχτές που αντιστάθηκα και δεν άνοιξα το κλιματιστικό, μου αντιστάθηκε κι ο ύπνος και δεν ήρθε 😀

      Εμένα το Big Band μου αρέσει πολύ. Παρεΐστικο, όπως το συχωρεμένο Friends, και χωρίς τα γλυκανάλατα του How I Met Your Mother.

  2. hfaistiwnas 18/06/2010 στο 1:43 μμ Reply

    Να προσέχεις γιατί αυτά σε κρυώνουν άσχημα..
    Τι είναι τα χρυσόμηλα;

    • fvasileiou 18/06/2010 στο 1:54 μμ Reply

      Χρυσόμηλα λένε στην Κύπρο τα βερίκοκα. Ποιητικό έτσι;

  3. γρηγόρης στ. 18/06/2010 στο 2:14 μμ Reply

    Υπομονή και θα δροσίσει!

    • fvasileiou 18/06/2010 στο 2:28 μμ Reply

      Εδώ στην Κύπρο η δροσιά θ’ αργήσει -μόλις ξεκίνησαν οι ζέστες.

  4. hfaistiwnas 18/06/2010 στο 3:06 μμ Reply

    Καλό καλό! 🙂

  5. Pink Fish 18/06/2010 στο 3:07 μμ Reply

    χμμμ…έχεις δίκιο. Όταν έξω έχει 42 βαθμούς, αδύνατο να κοιμηθείς χωρίς A/C. Το How I met your mother δεν έχω καταλάβει γιατί κάνει τόση επιτυχία, ούτε εμένα μου άρεσε. Εδώ στην Ελλάδα το Big Bang το δείχνει το Star, κάθε Σάββατο απόγευμα νομίζω

    • fvasileiou 20/06/2010 στο 6:10 μμ Reply

      Κι εγώ διασκέδασα με το HIMYM στην αρχή. Ο χαρακτήρας του Μπάρνεϊ είναι όλα τα λεφτά, αλλά ο κεντρικός ήρωας, ο Τεντ, παραείναι ροζέ για τα γούστα μου και καθορίζει το στιλ της σειράς.

  6. apos 18/06/2010 στο 3:13 μμ Reply

    Για τη ζέστη δεν θα πω τίποτα. Τη σιχαίνομαι.
    Για το post θα πω πόσο πολύ μου άρεσε: μελαγχολικό, καλοκαιρινό, αληθινό, σκληρό, θυμωμένο, τρυφερό.

    • fvasileiou 20/06/2010 στο 6:11 μμ Reply

      Κι εσύ άνθρωπος του χειμώνα. Τελικά, είμαστε αρκετοί.
      Ευχαριστώ.

  7. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ 18/06/2010 στο 3:23 μμ Reply

    Δυστυχώς δεν κοιμήθηκα με το κλιματιστικό ανοιχτό, από άποψη (φαινόμενο θερμοκηπίου κλπ) και το αποτέλεσμα, δεν κοιμήθηκα…….!!!!!!!
    Μου θύμισε το στίχο του τραγουδιού…»καλές οι ΗΠΑ κι ΡΩΣΙΑ μα έχω το δράμα μου κι εγώ»…!!!
    Οσο για το Big Band, το είδα μια φορά τυχαία μετά τα φιλαράκια και κόλλησα.. Εχει φοβερούς χαρακτήρες… Αγαπημένος μου ο καταναγκαστικούλης, (πιο απ’όλους θα μου πεις) ο καταναγκαστικότερος των καταναγκαστικών ………. που κάνει και διάφορες εφευρέσεις…όπως το χρυσόψαρο που φωτίζει τη νύχτα… Με τρελλαίνει..!!!!!!!!!!!! Μοναδικός..!!!!!!!

    • fvasileiou 20/06/2010 στο 6:15 μμ Reply

      Η όλη φασαρία για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και πώς εγώ ευθύνομαι που ανάβω το κλιματιστικό μου, δεν με πείθει. Οπότε χωρίς τύψεις ανάβω το κλιματιστικό μου.
      Σου αρέσει ο Σέλτον – κι αλήθεια είναι ο πιο αβανταδόρικος ρόλος.

  8. Belbo 18/06/2010 στο 7:00 μμ Reply

    άψογο αγαπητέ μου, στα έχω ξαναπεί 🙂

  9. BlueFairy 18/06/2010 στο 10:45 μμ Reply

    Κύπρος.. Μου λείπει η πατρίδα μου.. Ίσως περισσότερο να μου λείπουν τα άτομά μου, παρά ο χώρος καθ’εαυτόν.. Υπέροχο το άρθρο σου…! Και ναι, είναι πολύ άσχημο συναίσθημα να κατανοείς συμπεριφορές, ανθρώπους, στάσεις, τα πάντα.. Κι ακόμα πιο δυσάρεστο συναίσθημα είναι όταν, ενώ κατανοείς τους άλλους, δυσκολεύεσαι να καταλάβεις τον εαυτό σου..!

    • fvasileiou 20/06/2010 στο 6:40 μμ Reply

      Λείπουν τα πρόσωπα, λείπει κι ο τόπος. Δεν ξέρω, αλλά εγώ, όταν βρίσκομαι στα πάτριά μου, νιώθω ανάπαυση, σαν να ξαπλώνω στο παλιό μου στρώμα, που έχει πάρει το σχήμα του κορμιού μου.

  10. deninho 18/06/2010 στο 11:52 μμ Reply

    Με τόση ζέστη που έχει τις τελευταίες μέρες, το παράλογο θα ήταν να μην κοιμάσαι με το αρκουδίσιο ανοιχτό. Λόγω μη ύπαρξης αρκουδίσιου στο δωμάτιό μου, τις τελευταίες μέρες κοιμήθηκα στο σαλόνι.
    Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια:
    α. Κοιμήθηκα σαν άνθρωπος
    β. Έκανα προπόνηση για όταν «εσύ θα κοιμηθείς στον καναπέ» 😛

    • fvasileiou 20/06/2010 στο 6:42 μμ Reply

      Σ’ εμένα συμβαίνει το αντίθετο: Έχω κλιματιστικό στο υπνοδωμάτιο, αλλά όχι στο σαλόνι.
      Πώς να στο πω, μου λείπει ο καναπές μου!

  11. Σοφία 19/06/2010 στο 1:17 πμ Reply

    Εγώ χθες (και προχθές και προ-προχθές) κοιμήθηκα κουκουλωμένη με το χειμωνιάτικο πάπλωμα και τα παράθυρα ερμητικά κλειστά για να μην κρυώνω. Υπολογίζω σε 2-3 βδομάδες να βάλουμε το καλοκαιρινό πάπλωμα. Για σεντόνι και κλιματιστικό, ούτε λόγος.

    Ανάθεμα τον Βόρειο Πόλο %^&*$

    • fvasileiou 20/06/2010 στο 6:42 μμ Reply

      Δηλαδή εσύ ανοίκεις στον αντίπαλο σύλλογο, που προτιμά το καλοκαίρι έναντι του χειμώνα;

  12. mahler76 19/06/2010 στο 1:50 μμ Reply

    εγώ πάλι είπα να μην βάλω κλιματιστικό και ξαγρύπνησα ιδροκοπώντας και διαβάζοντας το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι.

    • fvasileiou 20/06/2010 στο 6:42 μμ Reply

      Είσαι κι εσύ της ελαφράς λογοτεχνίας βλέπω 😀

  13. Academy 19/06/2010 στο 3:38 μμ Reply

    Οσκαρ Ουάιλντ με κάυσωνα?Ευχαριστώ δεν θα πάρω!!χιχι!
    Σαν ακαδημία αγαπητέ Φώτη ενοείται πώς θα κοιμάμαι με κλιματιστικό στους 23 βαθμούς παρακαλώ και θα με παίρνει ο ύπνος βλέποντας επεισόσδια του Harper;s island(τσέκαρε το).Σου συστήνω το ίδιο(εκτός εάν υπάρχει ανθρώπινη παρουσία στο κρεβάτι που τότε κοπιάρεις την Εξαψη και γίνεσαι William Hurt).

    • fvasileiou 20/06/2010 στο 6:44 μμ Reply

      Ελήφθη: Harper’s Island!

      Δεν θα το πιστέψεις, αλλά χτες σκεφτόμουν το Body Heat 🙂

  14. kat. 20/06/2010 στο 11:26 μμ Reply

    καλέ.. τι κόμικς διαβάζεις;

    • fvasileiou 21/06/2010 στο 4:43 μμ Reply

      Πάρα πολλά.
      Γενικά, είμαι fan κάποιων σειρών της Vertigo (100 Bullets, Fables, Y κτλ) και του Batman.
      Κατά καιρούς έχω γράψει για graphic novel που μου άρεσαν πολύ. Ρίξε μια ματιά στη σελίδα «Βιβλία».

  15. μούργος 21/06/2010 στο 12:35 πμ Reply

    σαν σημειωσεις σε υπο διαμορφωση σεναριο μου κανει.
    εξαιρετικο φωτη
    .
    το μπιγκ μπαγκ ειναι μακραν η εξυπνοτερη σειρα [ ο σελντον ειναι απιστευτος χαρακτηρας]

    • fvasileiou 21/06/2010 στο 4:44 μμ Reply

      Ευχαριστώ, φίλε μου.

      Ο Σέλντον πιθανόν να είναι ο πιο δυσλειτουργικός ήρωας mainstream τηλεοπτικής σειράς.

  16. Σοφία 21/06/2010 στο 10:27 μμ Reply

    Τι να σου πω τώρα; Μπορεί να μην ζω στον Βόρειο Πόλο, αλλά τις τελευταίες μέρες έχουμε γίνει Λονδίνο και κοιμάμαι κουκουλωμένη με την κουβέρτα και το παράθυρο κλειστό! Μπορεί να μου πει κάποιος αν σκοπεύει να έρθει φέτος το καλοκαίρι;;; Γιατί έλεγα να κάνω και κανα μπανάκι!
    Όσο για το ΗΙΜΥΜ εγώ το λατρεύω γι’ αυτό μη μου το κακολογείται! Το ΒΒ μου αρέσει κι αυτό, αν και δεν τα έχω όλα τα επεισόδια. Ο χαρακτήρας που μου αρέσει; Επειδή δεν θυμάμαι ονόματα, ο ινδός με τους διαδικτυακούς γονείς!
    Καλό βράδυ Φώτη μου!

    • fvasileiou 22/06/2010 στο 12:49 μμ Reply

      Κι εγώ το βλέπω το HIMYM, γι’ αυτό και σπάζομαι με τον ξενέρωτο Τεντ Μόσμπι.

      Δεν είναι πιο ωραίο να κολυμπάς σε κρύα θάλασσα;

  17. Appelsinpiken 24/06/2010 στο 12:26 μμ Reply

    Ελπιζω να μην πιαστηκες τουλαχιστον …

    ωραιες βραδιες μας κανει εδω πανω
    τοσο που δε χρειαζομαστε το κλιματιστικο

    οσο για το θεματακι με τη μπυρα σε καταλαβαινω απειρως
    μακαρι να μπορουσα κι εγω καθε βραδακι να απολαμβανω καμια

    αλλα λογω εξεταστικης πεσαμε με τα μουτρα στο διαβασμα
    μονο χτες καναμε εκπτωσεις με υπεροχο μακεδονιτικο τσιπουρο

    να σαι καλα 🙂

    • fvasileiou 24/06/2010 στο 2:54 μμ Reply

      Ένα κρατάω: Σας κάνει καιρό που μπορείτε να πίνεται ακόμα τσίπουρο. Εδώ και το κρύο λευκό κρασί δύσκολα τραβιέται, οπότε μπύρα.

      Αν και το τσίπουρο με γλυκάνισο δεν το μπορώ. Ηπειρώτης γαρ.

Σχολιάστε

