Μουσικές Σαββατιάτικου Πρωινού (ενίοτε ακούγονται και Πολύ δυνατά…)

Συζητούσαμε προχτές με μια φίλη για να βγούμε το Σάββατο να τα πούμε και της το ξέκοψα απ’ την αρχή: Αργά το βράδυ μόνο γιατί έχω δουλειά.

«Μα δεν δίνεις στον εαυτό σου ρεπό ούτε το Σάββατο;» απόρησε

Ε ναι.

Και να, ήρθε το Σάββατο και είχα βάλει το ξυπνητήρι μιαν ώρα νωρίτερα απ’ ότι τις άλλες μέρες -μη ρωτάτε πώς κατάφερα και σηκώθηκα και πόσους καφέδες έχω πιει στο μεταξύ.

Τουλάχιστον όμως ήταν ένα δημιουργικό πρωινό και τελείωσα την δουλειά πριν τη μία, που σημαίνει ότι τα κέφια μου είναι ανεβασμένα. Κι είχα και τον χρόνο να αράξω στον πολυαγαπημένο μου καναπέ και να ψάξω τα παλιά μου CD.

Το πράγμα ξεκίνησε μάλλον συνηθισμένα, για να μην πω δειλά: Μάλαμας και Ξυδάκης, Αλκίνοος, λίγο Αλεξίου από τα live της δεκαετίας του ’90. Πυξ Λαξ και… Στράτος Διονυσίου. Και ψάχνοντας και ψάχνοντας πέφτω σε ένα σκονισμένο CDάκι με τις επιτυχίες του Γιοκαρίνη. Είναι από αυτά που μένουν για μήνες -χρόνια;- ξεχασμένα και αίφνης αρχίζουν τις υπερωρίες. Φόρα Παρτίδα, Κιθαρίστας ή ντράμερ, Νοσταλγός του Ροκ εν Ρολ και η ένταση δυνάμωνε συνεχώς. Για να ξεφύγουμε στην Ευλαμπία. Δικαιολογημένα κατά κάποιο τρόπο.

All together now:

Αναρωτιέμαι αν δυναμώσατε κι εσείς τον ήχο…

12 thoughts on “Μουσικές Σαββατιάτικου Πρωινού (ενίοτε ακούγονται και Πολύ δυνατά…)

  1. γρηγόρης στ. 03/07/2010 στο 6:33 μμ Reply

    Ακόμα ζει και περιπλανιέται η Ευλαμπία!
    Τι μου θύμισες..την πρώτη μου φορά σε συναυλία στους αδελφούς Κατσιμίχα, Μπουλά και Γιοκαρίνη. Χάθηκε όμως κι ο Γιοκαρίνης [ ή μάλλον καλύτερα τον έχασαν].

    • fvasileiou 03/07/2010 στο 8:02 μμ Reply

      Φυσικά και ζει ακόμα. Νομίζω μάλιστα ότι την συνάντησα πριν κάτι μήνες!

  2. hfaistiwnas 03/07/2010 στο 7:04 μμ Reply

    αχαχαχα Πολύ καλό, ακόμη μου αρέσει! 🙂

  3. VaD 04/07/2010 στο 10:42 πμ Reply

    Α,η Ευλαμπία,τι να λέμε τώρα,στο τέρμα τα όργανα:)
    Καλο μήνα….

    • fvasileiou 05/07/2010 στο 2:18 πμ Reply

      Καλό μήνα να έχουμε!

  4. Δύτης των νιπτήρων 04/07/2010 στο 1:31 μμ Reply

    Αχ αυτή η έρμη δεκαετία της εφηβείας μας…

  5. Σοφία 04/07/2010 στο 8:20 μμ Reply

    Που την θυμήθηκες την Ευλαμπία;;; Όπως και να το κάνεις, μεγαλώσαμε μ’ αυτά τα τραγούδια, αλλά να μην βγει προς τα έξω!!! 😉
    Καλησπέρα Φώτη μου!

    • fvasileiou 05/07/2010 στο 2:19 πμ Reply

      Εγώ πάντως δεν πρόκειται να μαρτυρήσω τίποτα!

  6. Pink Fish 05/07/2010 στο 11:39 πμ Reply

    δεν είμαι πια 15 χρονών, εντούτοις αυτά τα ακούσματα μου λείπουν και όταν τα ακούω να, έτσι, κάτι με πιάνει

    • fvasileiou 05/07/2010 στο 11:54 πμ Reply

      Ψαράκι, δεν είσαι μόνο σου.
      Καλημέρα!

Σχολιάστε

