Η Άνοδος του Ενός

Τα πράγματα είναι διπλωμένα στο κρεβάτι μου / η βαλίτσα κάτω ανοιχτή / δυνατή μουσική στα ηχεία.

Είμαι έτοιμος!

Και, όπως συμβαίνει κάθε φορά, το σφίξιμο στο στομάχι που προηγείται κάθε ταξιδιού, τώρα έχει εξαφανίσει.

Όχι ότι είναι όλα έτοιμα – κάθε άλλο: Μόνο τα γενικά κατάφερα να προετοιμάσω, για τις λεπτομέρειες θα πρέπει να αυτοσχεδιάσω όταν έρθει η ώρα.

Ξέρετε, δεν ανησυχώ: Θυμάμαι ένα κορίτσι, την Αλεξία, που είχα ερωτευτεί με πάθος στο Πανεπιστήμιο και μου έλεγε, ότι και στην μέση της ερήμου αν βρεθεί μόνη της, δεν φοβάται για τίποτα, αν έχει λεφτά στην τσέπη. Δόξα τω Θεώ, φεύγω έχοντας λεφτά στην τσέπη. Ίσως όχι πολλά -πόσοι και ποιοι έχουν πολλά άλλωστε;-, αλλά έχω.

Βαριέμαι όμως. Γενικά τα ταξίδια τα βαριέμαι πολύ. Κυρίως όταν τα σκέφτομαι και τα ετοιμάζω, όχι τόσο όταν τα πραγματοποιώ. Ο φίλος μου ο Γιώργος Δ. χτες μου έλεγε ότι είναι φυσιολογικό και συνηθισμένο -μπορεί, δεν ξέρω. Αν μπορούσα, θα είχα ριζώσει σε ένα υγρό και ψυχρό μέρος. Όχι ότι με χαλάει το τωρινό μου lifestyle. Το αντίθετο, με βολεύει αφόρητα.

Τέλος πάντων, τα πράγματα είναι αραδιασμένα πάνω στο κρεβάτι μου και η βαλίτσα μου άδεια στο πάτωμα κι η μουσική που έπαιζε πιο πριν έχει τώρα σταματήσει. Αν έχετε κέφι ακούστε μαζί μου αυτό το τραγούδι του Μ. Χριστοδουλίδη σε στίχους Μ. Γκανά:

Ο τόπος κοίταζε αλλού σαν να ζητούσε έλεος
σκύβαν τους ώμους τα βουνά και φύραινε το πέλαγος
μετρώντας πύργους της ΔΕΗ χιλιόμετρα σαράβαλα
στην πολιτεία έθαψα όσους νεκρούς κουβάλαγα

5 thoughts on “Η Άνοδος του Ενός

  1. hfaistiwnas 11/07/2010 στο 8:40 μμ Reply

    Αααα ταξιδάκι!
    Για που αν επιτρέπεται;
    :):):)

  2. harryplusk 11/07/2010 στο 9:10 μμ Reply

    Leeds ε; Καλό ταξίδι.

  3. hfaistiwnas 11/07/2010 στο 10:39 μμ Reply

    Α ναι τώρα το είδα! Καλά να περάσεις στο συνέδριο!!!

  4. Γιώτα 11/07/2010 στο 11:01 μμ Reply

    Καλό ταξίδι Φώτη μου! 🙂

  5. Fri 12/07/2010 στο 11:11 πμ Reply

    Καλό ταξίδι! Για διακοπές;

Σχολιάστε

