Ο ναυαγός της αγάπης

Ανοίγω το παλιό τ’ αλφαβητάρι

που κάποτε μού ‘χε χαρίσει ο παππούς

και ταξιδεύω μόνος στο φεγγάρι

ξεχνιέμαι, χάνομαι μαζί με τους τρελούς

πουλώντας τα όνειρά μου στο παζάρι

παραδομένος σε πανάρχαιους σκοπούς.

 

Σαν ναυαγός που είμαι της αγάπης

μη περιμένεις σθεναρά ν’ αντισταθώ

όταν θυμάμαι την απρόσιτη ματιά σου

τα όνειρά μου στο παζάρι τα πουλώ

αφού δεν μ’ έφεραν στη σκοτεινή αγκαλιά σου

κι αφού είμαι ανίκανος μπροστά να κινηθώ.

 

Μα σαν περάσει και τούτο εδώ το βράδυ

και ξημερώσει η μαραζωμένη αυγή

ό,τι περσεύει απ’ της ζωής μου το κουβάρι

θα το φυλάξω απ’ το φως μη πληγωθεί

κι όταν ξανά θα πέσει το σκοτάδι

θα το βουτήξω στην καρδιά σου να βαφτεί

και σαν το σύρω από τ’ άπατο πηγάδι

στα πανηγύρια ακριβά θα πουληθεί.

(1997)

 

——————

Δες και: Χείλια σκασμένα και Ακούγοντας κηρύγματα

4 thoughts on “Ο ναυαγός της αγάπης

  1. Σοφία 21/10/2010 στο 3:11 πμ Reply

    Είναι τραγικό να έχεις απέναντί σου μια απρόσιτη ματιά. Σαν να χτυπάς σε τοίχο… Ότι όμως και αν γίνει, δεν πρέπει να πουλάς τα όνειρα σου! Αυτά δεν είναι που ούτως ή άλλως σου μένουν στην ζωή; Και η ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα τα κάνεις πραγματικότητα!!!
    Καλό ξημέρωμα Φώτη μου!

    Υ.Γ.= Γύριζα αργά σπίτι και σκεφτόμουν το κουβάρι του μυαλού μου, το κάνω post και μετά από λίγο διαβάζω για το δικό σου κουβάρι 13 χρόνια πριν. Σε καταλαβαίνω…

    • fvasileiou 23/10/2010 στο 6:56 μμ Reply

      13 χρόνια μετά το κουβάρι μοιάζει πιο μπλεγμένο -τι να πεις;

  2. hfaistiwnas 21/10/2010 στο 3:01 μμ Reply

    Καλησπέρα! Μα δυο σχόλια άφησα και κανένα δεν φάνηκε!
    Έλεγα ότι φαίνεται ευαισθησία και συναίσθημα.. τόσο σπάνια και τα δύο!
    Ό,τι περισσεύει είναι αυτό με το οποίο πορευόμαστε..
    Αυτό μένει, αυτό είναι έτοιμο να χαριστεί..

    • fvasileiou 23/10/2010 στο 6:58 μμ Reply

      …κι αυτό προσδοκούμε να λαμβάνουμε 🙂

      (Ο δαίμων της wordpress πέταξε τα σχόλιά σου στα spam -δεν ξέρω γιατί, καλέ μου φίλε, και λυπάμαι πολύ.)

Σχολιάστε

