Λίγο πριν τις Εκλογές

Η κατάσταση είναι κάπως έτσι:

Σύμφωνα με το καλλίτερο σενάριο που διακηρύσσει ο ΓΑΠ (και το οποίο δεν συμμερίζονται καν όλοι οι υπουργοί του), το 2013 η οικονομική κατάσταση της χώρας θα έχει ισορροπήσει και θα αρχίσει μια ανάπτυξη.

Μέχρι τότε, μέχρι το 2013, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα πτωχεύουν, τα νοικοκυριά θα χρεωκοπούν, οι άνεργοι θα συσσωρεύονται, η αγοραστική δύναμη των τυχερών που θα έχουν μια δουλίτσα θα μειώνεται συνεχώς, στις σχολικές αίθουσες θα στοιβάζονται μαθητές (ήδη φέτος έχουμε τμήματα με 25 και 28 παιδιά), η περίθαλψη που προσφέρουν τα νοσοκομεία θα υποβαθμίζεται κοκ.

Με άλλα λόγια: Ο ΓΑΠ μας υπόσχεται πως, αν τα πράγματα πάνε όπως ακριβώς τα έχει σχεδιάσει με το ΔΝΤ, μετά από 70-80 χρόνια οι Έλληνες ίσως να έχουν κατορθώσει να φτάσουν στο βιωτικό επίπεδο του 2009.

Επαναλαμβάνω: Το παραπάνω είναι το καλό σενάριο.

Γιατί υπάρχει και το κακό. Εκείνο που όλοι το ξορκίζουν, αλλά οι ειδικοί το θεωρούν ως την απολύτως φυσιολογική κι αναμενόμενη εξέλιξη.

Έτσι, οι απειλές και τα διλήμματα του κυρίου ΓΑΠ (Μνημόνιο ή Χρεωκοπία / Εγώ ή το Χάος / Σγουρός ή Εκλογές) μου ακούγονται εντελώς γελοία, και πιστεύω / ελπίζω ότι θα αποδειχτούν αναποτελεσματικά.

Νομίζω ότι το πραγματικό δίλημμα που τίθεται μετά την υπόσχεση του κυρίου ΓΑΠ να προχωρήσει σε εκλογές σε περίπτωση καταψήφισης των υποψηφίων του είναι:

Ένα σκοτεινό παρόν και ερεβώδες μέλλον με τον ΓΑΠ ή ένα σκοτεινό παρόν και ερεβώδες μέλλον χωρίς τον ΓΑΠ;

Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, έτσι όπως έχει κάνει τα πράγματα, δεν τίθεται θέμα να διακρίνουμε τον καλλίτερο ή τον ικανότερο και να τον τιμήσουμε με την ψήφο μας. Αυτά είναι παλιά, προ-Μνημονιακά διλήμματα.

Τώρα το χρέος μας είναι να ξεφορτωθούμε όλη τη σαβούρα και δούμε αν υπάρχει κάτι υγιές με το οποίο μπορούμε να χτίσουμε το παρόν και το μέλλον μας.

Advertisements

37 thoughts on “Λίγο πριν τις Εκλογές

  1. oremiou 02/11/2010 στο 2:31 μμ Reply

    Σαν τι υγιες να υπάρχει ρε Φωτη; Εγω δεν βλέπω καμια διέξοδο. Έτσι όπως τα έχουν κάνει και αυτοί και οι προηγούμενοι, όποιοσδήποτε πολιτικός ή οποιαδήποτε κατάσταση και να τους διαδεχτεί δεν θα μπορέσει να αλλάξει τίποτα.

    • fvasileiou 02/11/2010 στο 2:43 μμ Reply

      Η δική μου σκέψη είναι η εξής:
      Σήμερα έχουμε αδιέξοδο > Ο ΓΑΠ είναι μέρος του αδιεξόδου > Εγώ δεν πρόκειται να επιβραβεύσω με την ψήφο μου κανέναν που δημιούργησε / συνήργησε / αποτελεί μέρος του αδιεξόδου > Περισσότερο: Θέλω αυτή η σαβούρα να εξαφανιστεί από μπροστά μου > Αφού τους διώξω όλους, θα δούμε τι θα κάνουμε μετά. Αλλά πρώτα θα τους διώξω όλους!

      Πού διαφωνείς;

  2. Αντώνης 02/11/2010 στο 4:17 μμ Reply

    To πρόβλημα, Φώτη, είναι ότι το πολιτικό σύστημα ΔΕΝ σου επιτρέπει να διώξεις κανέναν τη μέρα των εκλογών. Και 50% αποχή-λευκό να βγει, θα προκύψει κάποιο αποτέλεσμα – ή θα βυθιστεί η χώρα βαθύτερα στο χάος (μέμνησο του ’89…). Η αλλαγή πρέπει να ξεκινήσει από πριν, από τις κομματικές βάσεις: με τη διάλυση των παρόντων κομματικών σχηματισμών και την αναδιάταξη του κομματικού χάρτη. Ο χάρτης αναδιατάσσεται πάντοτε (και ΜΟΝΟ) σε περιόδους κρίσης. Αυτό έγινε μετά τον Παγκόσμιο, μετά το ’74, επιβάλλεται να γίνει και τώρα. Με την ελπίδα ότι κάτι υγιές θα αναδυθεί…

    • fvasileiou 02/11/2010 στο 6:18 μμ Reply

      1. Εγώ δεν είμαι υπέρ της αποχής. Είμαι φανατικά υπέρ της συμμετοχής, κι όπως έχω γράψει πριν από λίγες μέρες, για μένα το δίλημμα είναι τι να ψηφίσω για να χάσουν όλοι.

      2. Η κρίση στο πολιτικό σύστημα -που σημαίνει κρίση στους θεσμούς, κρίση στην εκπροσώπηση, κρίση στον λόγο, κρίση στους στόχους, κρίση στα μέσα, κρίση στο πολιτικό προσωπικό- είχε ξεκινήσει πολύ πριν από την οικονομική κρίση και την αδυναμία δανεισμού. Στην πραγματικότητα, όλη η καριέρα του σημερινού Πρωθυπουργού είναι απόδειξη και αιτία αυτής της κρίσης. Και δεν χρειάζεται να πάμε μακριά: Κέρδισε τις περσινές εκλογές αναμασώντας τα συνθήματα, τις χειρονομίες, τα «οράματα», που χρησιμοποιούσε ο Πατέρας του πριν από 30 χρόνια!
      Πιστεύω κι εγώ ότι παρθενογένεση δεν υπάρχει κι ότι, λογικά, η λύση θα έρθει μέσα από τους υπάρχοντες σχηματισμούς, αλλά τα κόμματα στην Ελλάδα έχουν τους τρόπους (πχ επετηρίδα, κομματική πειθαρχία, κτλ) να καταπνίγουν κάθε νέα και δημιουργική φωνή.
      Γι’ αυτό πιστεύω ότι οι πολίτες, η ψηφοφόροι, πρέπει να νικήσουν κάθε σάπιο -δηλαδή να καταψηφίσουν την σαβούρα- μπας και βρεθεί κάτι υγιές.

      Δεν είναι απαραίτητο να βρεθεί, αλλά, για να χρησιμοποιήσω και τα λόγια του ΓΑΠ, αυτό είναι σήμερα το πατριωτικό μας καθήκον.

  3. hfaistiwnas 02/11/2010 στο 6:18 μμ Reply

    Δηλαδή εμείς τουλάχιστον άσπρη μέρα δεν θα δούμε!!!;;;;

    • fvasileiou 02/11/2010 στο 6:32 μμ Reply

      Έχεις ακούσει κάποιον από τους πολιτικούς να λέει κάτι για σένα ή για μένα;
      Όλοι συμφωνούν πως, ΑΝ τα πράγματα βελτιωθούν, ΘΑ δώσουν κάποιο βοήθημα στους χαμηλοσυνταξιούχους…

      • Cacofonix 02/11/2010 στο 10:14 μμ Reply

        Ναι αλλά έχεις πρωθυπουργό που τρέχει μαραθώνιους με κολάν! Λίγο το έχεις αυτό;

        Χαιρετίσματα από την ΕΣΣΔ (Ελληνική Σοβιετική Σοσιαλιστική Δημοκρατία)…

        • fvasileiou 02/11/2010 στο 10:44 μμ Reply

          Ανεκτίμητο!

          (Και οι γελοίοι υποστηρικτές σου, το προβάλλουν αυτό σαν επιχείρημα υπέρ του! )

  4. hfaistiwnas 02/11/2010 στο 6:41 μμ Reply

    Ναι όντως, αν βελτιωθούν..

  5. oremiou 02/11/2010 στο 6:52 μμ Reply

    Δεν διαφωνώ πουθενά με αυτά που λες, δεν βλέπω όμως και φως στο τούνελ ρε γαμώτο, ακριβώς λόγο αυτών που είπες σε σχέση με το πώς λειτουργούν τα κόμματα.

    Αλλά ακόμα και να κάνω λάθος και να προκύψει τελικά κάτι καλύτερο, να βγουν ας πούμε νέοι πολιτικοί/νέες ιδέες/νέα κόμματα καλύτερα ή τιμιότερα από τα προηγούμενα, είναι η κατάσταση αναστρέψιμη; Αμφιβαλλω… Όπως είπες και σε άλλο ποστ το μνημόνιο είναι εδώ για να μείνει (ή εναλλακτικά να φαληρίσουμε, τουλάχιστον αυτό μας λένε…) όποιος και αν βγει κυβέρνηση μετα τον ΓΑΠ.

    ΥΓ: Ευχαριστώ για τις ευχές!

    • fvasileiou 02/11/2010 στο 10:43 μμ Reply

      Ναι, το Μνημόνιο μας έχει δεμένους χειροπόδαρα. Αλλά και πάλι υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης της καθημερινότητας και της θέσης μας.
      Αυτή τη στιγμή ο ΓΑΠ θέλει να αποδεχτούμε παθητικά την κακή μας μοίρα και να τον αφήσουμε ανεξέλεγκτο.
      Ε αυτό δεν θα του το κάνουμε.

  6. γρηγόρης στ. 03/11/2010 στο 10:58 πμ Reply

    Με τόσα κριτήρια και διλήμματα, είναι δύσκολο να επιλέξεις τι να ψηφίσεις, αλλά πολύ εύκολο γιαυτό που δεν θα ψηφίσεις.
    Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι, αυτό που δεν προβάλλεται τόσο πολύ ή και καθόλου από τα πάσης φύσεως ΜΜΕ [γιατί άραγε;], ίσως είναι και το συστατικό που θα χαλάσει τη σούπα που μαγειρεύουν για να μας σερβίρουν στις 8 του μήνα.

    • fvasileiou 08/11/2010 στο 2:06 πμ Reply

      Νομίζω ότι τελικά αποδείχτηκε πως οι περισσότεροι, οι συντριπτικά περισσότεροι, δεν δυσκολευτήκαμε να επιλέξουμε να ψηφίσουμε, παρά τον βομβαρδισμό διλημμάτων και απειλών ακόμα και την ώρα της ψηφοφορίας.

      Αναρωτιέμαι ποιο συστατικό εννοείς 🙂

  7. omikrosnautilos 04/11/2010 στο 11:27 μμ Reply

    γενικά αποοφεύγω να σχολιάζω τα πολιτικά επειδή δεν μένω πια εκεί και νοιώθω ότι έχω το ύφος του εμιγκρέ που τα βλέπει όλα αφ’υψηλού. από την άλλη επειδή τα βλέπω αποστασιοποιημένα, έχω μια παρατήρηση:
    συμφωνώ με την ανοησία του εκβιασμού αλλά αυτό που βλέπω ότι δεν αλλάζει είναι η υποκρισία εκεί- η αντιπολίτευση έλεγε ότι θα χρησιμοποιήσει τις δημοτικές εκλογές σαν τρόπο καταψήφισης του μνημονίου και όταν ο ΓΠ το είπε άρχισε η επίθεση. μού φαίνεται κάπως σχιζοφρενικό αυτό.

    επίσης, πρέπει να αναλογιστείτε και τι έχει να κάνει αυτός ο άνθρωπος. να αλλάξει τη νοοτροπία μιας χώρας που πιάνει πάτο με τους κατοίκους της να το παίζουν επαναστάτες που δεν θα υποταχθούν σε τίποτα (κλασσικό παράδειγμα εύκολης επανάστασης και τσαμπουκά το κάπνισμα).

    τελικά όντως ακούγομαι σαν εμιγκρέ!

    • fvasileiou 08/11/2010 στο 2:05 πμ Reply

      1. Καταψήφιση του Μνημονίου ζήτησε μόνο η Αριστερά, όπως και ήταν αναμενόμενο. Η ΝΔ του Σαμαρά ζήτησε να σταλεί μήνυμα στην Κυβέρνηση να μην λάβει νέα μέτρα -που είναι πολύ, πολύ διαφορετικό.
      2. Το τι κάνει ο κάθε πολιτικός δεν μετριέται από την στιγμή που εκλέγεται Πρωθυπουργός (που κι αυτό μπορούμε κάποια στιγμή να το συζητήσουμε), αλλά σε όλη του την πολιτική διαδρομή. Και ο ΓΑΠ ως Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κατέφευγε στην εύκολη επανάσταση (στα θέματα της παιδείας, του ασφαλιστικού, των Κινέζικων επενδύσεων στα λιμάνια, στην Ελληνο-Ρωσική συνεργασία, την αναθεώρηση του Συντάγματος κτλ κτλ).

      • mitsaras 08/11/2010 στο 11:52 πμ Reply

        Ψέματα των καθεστωτικών-ΠΑΣΟΚικών μέσων:

        http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1890852

        Να καταψηφίσουν το Μνημόνιο και τους υποψηφίους του, όπως ανέφερε, ζήτησε από τους πολίτες ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, σε ομιλία του στην Τρίπολη. «Καταψηφίστε το Μνημόνιο και τους υποψηφίους του. Ψηφίστε για αλλαγή πολιτικής. Για διέξοδο από την κρίση, με ανάπτυξη, όχι με ασφυξία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

        • fvasileiou 08/11/2010 στο 11:59 πμ Reply

          Εντάξει, είναι προφανές ότι πρόκειται για ρητορική υπερβολή ή για στρατηγική β΄ γύρου -κάτι σαν το πατριώτες-αντιπατριώτες του ΓΑΠ. Γιατί εκτός μπαλκονιού άλλα έλεγε και ο Σαμαράς και τα στελέχη του.

          • mitsaras 08/11/2010 στο 12:21 μμ Reply

            Πάντως το δημοσίευμα είναι από μια βδομάδα πριν, οπότε στρατηγική β’ γύρου δεν πρέπει να είναι. Μάλλον θα το είπε αλλά δεν θα το εννοούσε. Όπως όταν καμιά φορά τσακωνόμαστε με τους φίλους μας και λέμε καμιά κουβέντα παραπάνω, μετανιώνουμε μετά, ζητάμε συγνώμη, δίνουμε τα χέρια κτλ… 🙂

            • fvasileiou 08/11/2010 στο 12:33 μμ Reply

              Η στρατηγική β΄γύρου ξεκινά από πιο νωρίς.
              Το πρόβλημα της ΝΔ είναι ότι κρατάει μια θολή στάση σε σχέση με το Μνημόνιο: Υπάρχει μια ομάδα, που εκφράζεται από το Antinews, η οποία είναι σκληρά αντιμνημονιακή και υπάρχει μια άλλη ομάδα, που ζητάει αλλαγές στο «μείγμα» της πολιτικής. Ο Σαμαράς ακροβατεί ανάμεσα στις δυο, με αποτέλεσμα όταν είναι στο μπαλκόνι να λέει μια κουβέντα παραπάνω εναντίον του Μνημονίου, χωρίς όμως να είναι κι αυτή η επίσημη θέση του κόμματος.
              Εμένα η σημερινή ΝΔ δεν με καλύπτει, αλλά ας μην την αδικούμε: Η ευθύνη για την μπλόφα των πρόωρων εκλογών βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον κ. Πρωθυπουργό. Κανένα κόμμα δεν τις ζήτησε, κανένα κόμμα δεν τον αμφισβήτησε σε αυτό το επίπεδο. Αλλά και να το έκαναν, η κίνησή του αυτή είναι πρωτοφανής και δικής του αποκλειστικά έμπνευσης.

  8. bauer24 06/11/2010 στο 5:43 μμ Reply

    Γιατί δεν το εμφανίζει;

    • fvasileiou 08/11/2010 στο 2:00 πμ Reply

      Ποιο;

      • bauer24 08/11/2010 στο 10:33 πμ Reply

        Το σχόλιό μου προφανώς… Άλλη μια προσπάθεια:

  9. bauer24 08/11/2010 στο 10:34 πμ Reply

    Το θέμα είναι αν υπάρχει κανένα μικρό κόμμα που να αξίζει πραγματικά… Προσωπικά πιστεύω πως αν τα μικρά κόμματα γινόντουσαν μεγάλα, πάλι τα ίδια θα έκαναν… Η εξουσία διαφθείρει. Δυστυχώς δεν υπάρχουν πολιτικές αξίες πλέον και το να ρίχνουμε την ευθύνη σε ένα μόνο πρόσωπο είναι ΜΕΓΑ λάθος. Ολόκληρο το σύστημα είναι το πρόβλημα και όχι μόνο το ένα πρόσωπο (λες και οι άλλοι είναι καλύτεροι!!! ΣKATA είναι όλοι τους).

    ΥΓ: Και για να μην νομίζει κανένας πως αν κυβερνούσε ακόμα ο χοντροαπατεώνας θα άλλαζε τίποτα προς το καλύτερο: ΚΛΙΚ. B) 😛 😉

    • fvasileiou 08/11/2010 στο 11:32 πμ Reply

      Εγώ δεν ψάχνω το τέλειο κόμμα να ψηφίσω ή τον αλάθητο δήμαρχο, νομάρχη ή πρωθυπουργό. Έχω κάποια κριτήρια στο μυαλό μου και ψηφίζω πάντα εκείνον που είναι πιο κοντά σε αυτά ή λιγότερο μακριά.

      Έχω γράψει πολλές φορές για το πρόβλημα αντιπροσώπευσης που αντιμετωπίζω εγώ και, προφανώς, η συντριπτική πλειοψηφία εκείνων που απείχαν χτες. Οπότε, ναι, συμφωνώ ότι υπάρχει ένα δομικό πρόβλημα στο σύστημα. Αλλά, πέρα από τα δομικά προβλήματα, τα άτομα, με τις επιλογές τους και τις συμπεριφορές τους επιβαρύνουν ή βελτιώνουν την κατάσταση. Έτσι, ο Σαμαράς στένεψε την ΝΔ και ο ΓΑΠ πλέον ως πρωθυπουργός, με τα ψέματα, τις μπλόφες, και τον τρόπο που πολιτεύεται, καταρρακώνει ένα ήδη γονατισμένο σύστημα.

      Από κει και πέρα: Καλό είναι να μπορούμε να δικαιολογήσουμε τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούμε για δημόσια πρόσωπα. Κι όσο για την ουσία του θέματος, ανήκω κι εγώ στο 65% των πολιτών που πιστεύουν πως το ΔΝΤ δεν ήταν μονόδρομος. Ότι πληρώνουμε μια ακόμα μπλόφα, ένα δραματικό κρεσέντο του Πρωθυπουργού μας.

      • bauer24 09/11/2010 στο 2:03 μμ Reply

        1. Μα ούτε και γω ψάχνω το τέλειο (δεν υπάρχει άλλωστε – κανένας μας δεν είναι τέλειος), αλλά μου φαίνονται όλοι πως είναι υποκριτές (στους πολιτικούς αναφέρομαι προφανώς)… Μάλλον όχι, δεν μου αρέσει να υπερβάλλω… Οι περισσότεροι… και δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος για κανέναν…

        2. Μα και ο ΓΑΠ πολιτικός είναι… Και στην τελική ΟΛΟΙ στη θέση του το ίδιο θα έκαναν (κι ας λένε τώρα τα ακριβώς αντίθετα). ΟΛΟΙ το δρόμο του ΔΝΤ θα επέλεγαν (θα τους τον επέβαλαν). Δεν δικαιολογώ κανέναν και για τίποτα, απλά σου λέω πως δεν τα βάζω με το 1 πρόσωπο (που μάλιστα ανέλαβε τα ηνία όταν ήδη βρισκόμασταν στο χείλος τους γκρεμού – επαναλαμβάνω: ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ και να ήταν τώρα στη θέση του ακριβώς το ίδιο θα έκανε – ασχέτως αν ήταν σωστό ή λάθος), αλλά με ολόκληρο το σύστημα που συντηρείται τις 3 τελευταίες δεκαετίες.

        • fvasileiou 09/11/2010 στο 5:04 μμ Reply

          Ο κ. ΓΑΠ δεν είναι κανένας αθώος. Είναι κεντρικό γρανάζι του μηχανισμού της καταστροφής: Πρωτοκλασάτο στέλεχος και υπουργός του Πασόκ από το 1985. Και δεν ανέλαβε την εξουσία σε κρίσιμη στιγμή, αλλά την διεκδίκησε τρεις φορές μέχρι να την κερδίσει. Και για να επιτύχει τον σκοπό του δεν δίστασε να πάει ενάντια σε αρχές που παλιότερα υποστήριζε με πάθος, να συνεργαστεί με πρώην (και νυν) ιδεολογικούς του αντιπάλους, να πει και να ξαναπεί και να ματαξαναπεί και να συνεχίσει να λέει ψέμματα στον Ελληνικό λαό.

          Κι όσο για το Μνημόνιο, σαφώς και δεν ήταν μονόδρομος. Και δεν το λέω εγώ αυτό, αλλά πολλοί, μεταξύ των οποίων και ο μέχρι χτες στενός συνεργάτης του Ν. Κοτζιάς -διάβασε την αρθρογραφία του, είναι από τους ανθρώπους που ακόμα κι αν διαφωνείς μαζί του, κερδισμένος βγαίνεις.

          • bauer24 10/11/2010 στο 3:54 μμ Reply

            1. Ρε δεν είπα πως είναι αθώος, ούτε τον δικαιολόγησα… απλά λέω πως δεν είναι καλό να έχεις εμμονή με το ένα πρόσωπο γιατί άλλοι μας έφτασαν στο χείλος του γκρεμού και στην τελική όλοι στη θέση του ακριβώς το ίδιο θα έκαναν κι ας λένε τα αντίθετα τώρα. Ή μήπως οι προηγούμενοι Πρωθυπουργοί δεν έχουν πει λίγα ψέματα;!;!; Ή μήπως παραγράφονται τα εγκλήματά τους;!;!; Ο Γιωργάκης μας έφαγε τα λεφτά ή ο χροντροκωστάκης (και ο σκατοκινέζος προηγουμένως);!;!;

            2. Που είδες να λέω πως ήταν μονόδρομος;!;!; (αν και μεταξύ μας… ας ήσουν εσύ Πρωθυπουργός κι ας τους έλεγες το ιστορικό ΟΧΙ… Έξω απ΄το χορό όλοι καλά τα λέμε – δεν ξέρουμε όμως αν δέχτηκε άλλες «απειλές» για το μέλλον της χώρας) Αυτό που είπα ήταν πως ΟΛΟΙ το ίδιο θα έκαναν στη θέση του γιατί ίσως να μην τους έδιναν άλλη καλύτερη επιλογή… Δεν μπορεί κανένας από εμάς να ξέρει τι παρασκηνιακά παιχνίδια γίνονται… Όταν τα χώνεις συνέχεια στο ένα πρόσωπο και δεν λες κουβέντα για τους προηγούμενους είναι εμμονή στα όρια της προπαγάνδας…

            • fvasileiou 10/11/2010 στο 4:39 μμ Reply

              1. Πλέον όλοι το ομολογούν, ακόμα και υπουργοί της Κυβέρνησης, ότι η Ελλάδα απόκτησε πρόβλημα δανεισμού εξαιτίας των άστοχων και καθυστερημένων χειρισμών της παρούσας κυβέρνησης. Τώρα, αν κάποιος δεν θες να το δεχτείς αυτό, δικαίωμά σου, αλλά είμαι βέβαιος ότι όσο περνάει ο καιρός οι ευθύνες του ΓΑΠ και του επιτελείου του για την υπαγωγή μας στο ΔΝΤ θα γίνονται όλο και πιο σαφείς.

              2. Ψέματα τόσο αναίσχυντα και σε τέτοιο βαθμό, κανένας μα κανένας δεν έχει πει.

              3. Τα εγκλήματα των προηγούμενων κυβερνήσεων να τα συζητήσουμε. Αλλά να συζητήσουμε και τα εγκλήματα των αντιπολιτεύσεων.

              4. Εγώ δεν ξέρω να έχει φάει λεφτά ούτε ο Σημίτης, ούτε ο Καραμανλής. Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Σημίτης ή ο Καραμανλής είναι απατεώνες, όπως εσύ διατείνεσαι. Προφανώς, ξέρεις κάποια πράγματα κι έχεις στοιχεία για όσα υποστηρίζεις – δεν μπορώ να φανταστώ ότι απλώς πετάς πράγματα κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία σου…

              • bauer24 10/11/2010 στο 5:56 μμ Reply

                1. Πάμε πάλι: «όλοι στη θέση του ακριβώς το ίδιο θα έκαναν κι ας λένε τα αντίθετα τώρα», «Έξω απ΄το χορό όλοι καλά τα λέμε – δεν ξέρουμε όμως αν δέχτηκε άλλες “απειλές” για το μέλλον της χώρας», «Δεν μπορεί κανένας από εμάς να ξέρει τι παρασκηνιακά παιχνίδια γίνονται»…

                2. Και τόσο απατεωνίστικες κυβερνήσεις σαν τις προηγούμενες του Καραμανλή δεν έχουν υπάρξει ποτέ ξανά.

                3. Μήπως έφταιγαν περισσότερο οι αντιπολιτεύσεις;!;!; Άμα είναι να συζητήσουμε και για τη σημερινή αντιπολίτευση…

                4. Απλή λογική ρε… Και να μην έφαγαν οι ίδιοι λεφτά… δεν είχαν στις κυβερνήσεις τους στελέχη που έφαγαν ότι βρήκαν μπροστά τους;!;!; Είχαν. Ε όταν κάποιος υποθάλπει συστηματικά εγκληματίες (που είναι και συνεργάτες του) και δεν τιμωρείται ΠΟΤΕ κανένας… δεν είναι και ο ίδιος απατεώνας ειδικά όταν μιλάμε για Πρωθυπουργό χώρας;!;!; Ο Πρωθυπουργός δεν έχει την κύρια ευθύνη για τα στελέχη του κόμματός του;!;!; Πλάκα κάνουμε τώρα;!;!; Άντε είναι αθώοι και ο Γιωργάκης ο μεγάλος ένοχος (πάντως ξέρω καλύτερο ανέκδοτο)…!!! :/ :/ :/

                • fvasileiou 10/11/2010 στο 6:04 μμ Reply

                  Το πρόβλημα με τις συζητήσεις που δεν έχουν κοινό έδαφος και κοινά κριτήρια είναι ότι, όπως αυτή, φτάνουν σε αδιέξοδο. Ξέρω τι λες, το ακούω στα δελτία των 8 και τα διαβάζω σε κάποιες εφημερίδες. Ελπίζω μόνο να ξέρεις κι εσύ τι λέω εγώ.-

  10. bauer24 08/11/2010 στο 10:41 πμ Reply

    Ασταδιάλο, με νευρίασε… Τα παρατάω.

  11. bauer24 10/11/2010 στο 7:31 μμ Reply

    «Το πρόβλημα με τις συζητήσεις που δεν έχουν κοινό έδαφος και κοινά κριτήρια είναι ότι, όπως αυτή, φτάνουν σε αδιέξοδο. Ξέρω τι λες, το ακούω στα δελτία των 8 και τα διαβάζω σε κάποιες εφημερίδες. Ελπίζω μόνο να ξέρεις κι εσύ τι λέω εγώ.»

    Δηλαδή είναι σαν να μου λες πως είμαι παπαγαλάκι των τετριμμένων απόψεων που ακούγονται στα περισσότερα ΜΜΕ ενώ εσύ πρωτοτυπείς λέγοντας την απόλυτη αλήθεια…!!! Σε ποιο γαμοδελτίο έχουν πει αυτά που έγραψα στο 4 ειδικά;!;!; Όποιο και να είναι του βγάζω το καπέλο γιατί είναι αντικειμενικό, γιατί δεν είναι εμμονικό με το 1 πρόσωπο, αλλά ξέρει πως το πρόβλημα είναι ολόκληρο το πολιτικό σύστημα και πως πρέπει να αλλάξουν τα πρόσωπα και κυρίως να γίνει έμπρακτος επαναπροσδιορισμός αξιών… Γιατί και να φύγει ο ΓΑΠ, θα έρθει άλλος ΓΑΠ, γιατί αυτοί που ήταν πριν από αυτόν ήταν ακόμα χειρότεροι και τα εγκλήματά τους δεν πρέπει ούτε να ξεχαστούν, ούτε και να παραγραφούν. ΓΑΠ ΓΑΠ ΓΑΠ ΓΑΠ ΓΑΠ… ΓΑΠ… όλη την ώρα ΓΑΠ… Δεν φταίει για όλα αυτός, δεν φταίει ΜΟΝΟ αυτός!!! Χάλια μαύρα ανέλαβε – θα μου πεις δεν ήξερε; Δεν είπε ψέματα; Επαναλαμβάνω: Δεν είπα ποτέ πως είναι ο αθώος της ιστορίας ή πως δεν είναι γνήσιος πολιτικός… αλλά άλλοι μας έφτασαν στο χείλος του γκρεμού και κυκλοφορούν ακόμα ελεύθεροι!!! Δυστυχώς όμως τους ξεχάσαμε και θα παραμείνουν ελεύθεροι για πάντα!!! Κουβέντα γι’αυτούς… τίποτα… ΜΟΝΟ ΓΑΠ!!! Εγώ επιμένω πως «Όταν τα χώνεις συνέχεια στο ένα πρόσωπο και δεν λες κουβέντα για τους προηγούμενους είναι εμμονή στα όρια της προπαγάνδας» και με αυτόν τον τρόπο, στο τέλος χάνεις το όποιο δίκιο σου γιατί εμμέσως είναι σαν να αθωώνεις τους απατεώνες…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: