Έχω όρεξη για τραγουδάκια σήμερα :)

Βρέχει, βρέχει, βρέχει, βρέχει…

Κοιμήθηκα καλά / Ξύπνησα όμορφα / Ξεκουράζομαι / Και η δουλειά προχωρά αργά, αλλά με πρωτοφανή σταθερότητα / Ο Χρήστος μου έκανε ένα τέλειο κούρεμα / Νιώθω ακόμα τα χαμογελαστά χεράκια της Βάσως πίσω από τα αυτιά μου / Το εσπρέσο είναι ζεστό και πραγματικά δυνατό / Μια χαραμάδα ήλιου και πάλι βροχή / Κι άλλο ανίψι καθ’ οδόν / Ένα καλό βιβλίο στο προσκέφαλο / Η ζωντάνια του twitter / Ονειρεύομαι ακόμα

Όχι, δεν έγινε τίποτα το πολύ ιδιαίτερο και συνταρακτικό. Ένα σημείο ισορροπίας μετά από πολύ καιρό – Πολλά δεν θέλει ο άνθρωπος, που λέει κι ο Ελύτης. Γι’ αυτό σήμερα έχω όρεξη για τραγουδάκια…

Ε, ψιτ, ψιτ… Θα τα πούμε σήμερα το βράδυ, ΟΚ; Και πάντως σίγουρα αύριο…

8 thoughts on “Έχω όρεξη για τραγουδάκια σήμερα :)

  1. hfaistiwnas 10/11/2010 στο 2:52 μμ Reply

    Τι είναι σήμερα το βράδυ βρε;
    Περίμενα κάτι πιο «ανεβαστικό» στο άκουσμα!!!!

    • fvasileiou 10/11/2010 στο 3:55 μμ Reply

      Είμαι πιο πολύ του cool παρά του beat 😀

  2. apos 10/11/2010 στο 3:10 μμ Reply

    Δεν θα γίνω αδιάκριτος, αλλά μου έφτιαξες τη διάθεση.
    Είσαι ο ορισμός της ισορροπίας.
    Το μόνο που μου λείπει είναι το «βρέχει, βρέχει, βρέχει».

    • fvasileiou 10/11/2010 στο 3:54 μμ Reply

      Ο ορισμός της ανισορροπίας είμαι -το ξέρεις πλέον νομίζω. Και γι’ αυτό ακόμα κι αυτό το εύθραυστο με κάνει τόσο χαρούμενο.
      CU!

  3. Theoprovlitos 10/11/2010 στο 3:31 μμ Reply

    Aυτο δηλαδη ειναι τραγουδακι;

    • fvasileiou 10/11/2010 στο 3:52 μμ Reply

      Σωστά. Είναι τραγουδάρα! 😀 😛 😀

  4. γρηγόρης στ. 10/11/2010 στο 5:52 μμ Reply

    Καλώς να ‘ρθει το ανήψι!

    • fvasileiou 10/11/2010 στο 6:05 μμ Reply

      Ευχαριστώ!!!
      Είναι ακόμα καθ’ οδόν, αλλά το περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες 🙂

Σχολιάστε

