Βόλτα με την φωτογραφική μηχανή

Υπάρχουν πολλοί blogger που είναι πάντοτε έτοιμοι και απαθανατίζουν τα πάντα: Στον σκηνές στον δρόμο ενώ περπατάνε, πινακίδες ενώ οδηγούνε, τα πιάτα όταν πηγαίνουν για φαγητό μέσα, το μαγείρεμα όταν παρασκευάζουν οι ίδιοι το φαγητό τους.

Τους ζηλεύω –την αφοσίωση, το δόσιμο, την πίστη τους σε αυτό που κάνουν.

Ομολογώ ότι πολλές φορές πριν βγω έξω σκέφτομαι να πάρω την φωτογραφική μηχανή μαζί μου. Αλλά σχεδόν πάντα καταλήγω στο Την επόμενη φορά.

Το μετανιώνω. Σχεδόν μόλις στρίψω στην γωνία. Ξέρω ότι ακόμα κι αν το σκηνικό που θέλω να φωτογραφήσω μείνει σταθερό ως την επόμενη φορά (η οποία, ας μη γελιόμαστε, ακόμα δεν έχει έρθει), το παιχνίδισμα που κάνει το φως από το γύρισμα του ήλιου και την διάθλαση των νεφών, την υγρασία της ατμόσφαιρας, το αεράκι που φύσηξε, πώς να το πετύχεις; Κι ακόμα δυσκολότερα μπορείς να ανακαλέσεις εκείνο το αρχικό συναίσθημα που σε έκανε να θες να μετατρέψεις έναν τόπο, ένα δρώμενο, έναν κόσμο, σε εικόνα, που θα την φυλακίσεις για πάντα σε μια αντικείμενη αποθήκη αναμνήσεων.

……………

Αλλά εκείνη την φορά πήρα την φωτογραφική μηχανή μαζί μου.

Είχε χιονίσει λιγάκι και τα σύννεφα έκρυβαν τις κορφές και των πιο χαμηλών βουνών, κρύο κι υγρασία και ο αέρας ακίνητος, σε προετοίμαζε για μια συνέχεια.

Πήρα την μηχανή μαζί μου και πήγα για περπάτημα στην αγαπημένη μου γωνιά – δίπλα σχεδόν από το κέντρο των Ιωαννίνων, κάτω από την μύτη σας…

Μου αρέσουν αυτά τα δρομάκια, με το χώμα και τις πολλές στροφές που χάνονται πίσω από δέντρα και αρχαίους φράχτες.

Δέντρα γυμνά, σαν χέρια παραμορφωμένα, που να ζητάν ελεημοσύνη από τον ουρανό.

Σπίτια που ξεφυτρώνουν πίσω από το ποταμάκι, ανάμεσα στα δέντρα. Δεν έχουν κανένα αρχιτεκτονικό στολίδι, μόνο χρηστικές επεμβάσεις. Μ’ έναν τρόπο τ’ αγαπώ.

Συνάντησα το πιο όμορφο κανελί κατσικάκι. Στην άκρη του δρόμου μασούσε ασταμάτητα. Το πλησίασα αργά, μη μου φύγει, αλλά δεν νοιάστηκε καθόλου.  Θα έχει συνδυάσει τον άνθρωπο με την αγάπη – το αφεντικό του το αγαπάει, του χάρισε ένα μικρούλικο, γλυκόλαλο κουδουνάκι…

Ναι, θα συνεχίσω από εκεί, για λίγο ακόμα…

…και κάτω από έναν κορμό είδα ένα συνοφρυωμένο γατόνι. Μη το λυπάστε που είναι μόνο μες το κρύο και τον χιονιά. Πρόκειται για μεγάλο αλάνι!

23 thoughts on “Βόλτα με την φωτογραφική μηχανή

  1. Αναστασία Γιαννοπούλου 27/01/2011 στο 7:54 μμ Reply

    Να βγαίνεις πιο συχνά βόλτα με τη φωτογραφική μηχανή… !!!!!!!!!!!!

    • fvasileiou 27/01/2011 στο 9:57 μμ Reply

      Απ’ τη μια βαριέμαι να την κουβαλάω (που το λες και κατανοητό), απ’ την άλλη σκεφτόμουν όσο τα έγραφα, γιατί δεν βγάζω το κινητό να τραβήξω κάτι που θέλω πολύ…

      • Αναστασία Γιαννοπούλου 27/01/2011 στο 10:35 μμ Reply

        SLR έχεις και βαριέσαι να την κουβαλάς;;
        Μια κόμπακτ είναι και εύχρηστη και ελαφριά.
        Από το κινητό, ε! είναι ύβρις να βγάζεις φωτογραφίες.
        Στο λέει μια ερασιτέχνης αλλά μανιώδης φωτογράφος…
        Και για του λόγου το αληθές..
        http://www.flickr.com/photos/anastasiagiannopoulou/
        Δεν είναι σπουδαίες… Αλλά είναι μεγάλη η χαρά μου και λατρεύω τη Nikon μου ! Είναι για μένα ότι, απ’ότι έχω καταλάβει, για σένα ο τζουράς σου……….

        • fvasileiou 28/01/2011 στο 12:19 πμ Reply

          Οι φωτογραφίες σου είναι εξαιρετικές και δεν έχουν καμιά σχέση με τις δικές μου…

  2. αφροδίτη 27/01/2011 στο 9:46 μμ Reply

    για τους λόγους που έγραψες έχω πάντα μια φωτογραφική στην τσάντα μου.πάντα.δε με πειράζει που είναι compact.είναιβκιβαυτές χρήσιμες ώρες ώρες!είναι κρίμα να χάνεις στιγμές όπως αυτές που απαθανάτισες:)

    • fvasileiou 27/01/2011 στο 9:59 μμ Reply

      Δεν είδα φωτογραφίες όμως στο «ταξίδεψέ με…». Τις ανεβάζεις κάπου αλλού;

      • αφροδίτη 27/01/2011 στο 11:45 μμ Reply

        τώρα μπορώ να ντραπώ.χαχα
        όχι,δεν ανεβάζω.τις μοιράζομαι με τους «συμμαθητές» μου στη Φωτογραφία:Ρ άσε που δεν είναι και τόοοοσο σπουδαίες:) κάποια στιγμή θα το κάνω εντατικά!

        • fvasileiou 28/01/2011 στο 12:22 πμ Reply

          Αν μοιραζόμασταν μόνο τα πράγματα που πιστεύουμε ότι είναι τόοοοοοοσο σπουδαία, μπλογκ δεν θα υπήρχανε, το δίκτυο θα ήταν έρημο 😉
          Βαθιά ανάσα και προχώρα!

  3. apos 27/01/2011 στο 9:57 μμ Reply

    Πολύ πιο συχνά!
    Χαίρομαι που είσαι ένας από εμάς (με τη φωτογραφική, εννοώ)

    • fvasileiou 28/01/2011 στο 12:17 πμ Reply

      Θα ήθελα να φωτογραφίζω περισσότερο… Και να ξαναδιαβάσω την Μαφάλντα 🙂

  4. roadartist 27/01/2011 στο 10:51 μμ Reply

    Η 3η και η 4η μου άρεσαν πάρα πολύ.. Ναι 🙂 να την πέρνεις συχνότερα τη φωτογραφική μαζί σου.. Βοηθά να αλλάζει και η διάθεση..

    • fvasileiou 28/01/2011 στο 12:20 πμ Reply

      Τράβηξα ασπρόμαυρες φωτογραφίες μετά από δυο χρόνια σχεδόν. Δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένος να σου πω την αλήθεια, ίσως γιατί ο καιρός ήταν ασπρόμαυρος από μια άποψη.

  5. kitsosmitsos 28/01/2011 στο 9:13 πμ Reply

    Καλημέρα. Τελικά θέμα απόφασης είναι ε; Είναι όμορφο να αποτυπώνουμε μικρές στιγμές όπως αυτές που παρουσίασες. Όμορφη βόλτα, πραγματικά.
    Όσο για την φωτογραφική και γω λέω συνέχεια να την έχω μαζί μου αλλά ξεχνάω. Ευτυχώς έχω κινητό με καλή κάμερα.

    • fvasileiou 28/01/2011 στο 11:07 πμ Reply

      Ένα κινητό με καλή κάμερα ή μια μηχανή τσέπης είναι η λύση τελικά…

  6. apgeorge 28/01/2011 στο 10:08 πμ Reply

    Παρε μια cannon G12 , και θα βρεις την υγεια σου! χωραει στην τσεπη, βγαζει καταπληκτικες φωτογραφιες και σιγα σιγα θα εχεις ενα αρχειο που θα χαιρεσαι να το βλεπεις και να το δειχνεις. Ειναι κριμα τωρα που ταξιδευεις συχνα να μη βγαζει φωτογραφιες. Δεν σου δινεται συχνα αυτη η ευκαιρια…

    • fvasileiou 28/01/2011 στο 11:10 πμ Reply

      Το σκέφτομαι, Γιώργο. Αλλά για μένα η μισή δουλειά είναι να τραβήξω την φωτογραφία, η άλλη μισή είναι να την κόψω και να την ράψω μετά, ασχέτως αν αυτές δεν τις ακούμπησα καθόλου.

  7. hfaistiwnas 31/01/2011 στο 10:47 πμ Reply

    Μπράβο σου, μην την ξεχνάς ποτέ τη μηχανή, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα έρθει το πλάνο! χαχαχα! Προσπαθώ και εγώ να μην την ξεχνώ..
    Και είδες που πέτυχες τις φωτό;;;

    • fvasileiou 31/01/2011 στο 11:31 πμ Reply

      Μα εδώ είναι η τραγωδία μου: Δεν την ξεχνάω. Συνειδητά δεν την παίρνω μαζί μου, γιατί βαριέμαι να την κουβαλάω (ανομολόγητα: Βαριέμαι να στέκομαι για να φωτογραφίζω, προτιμώ να περπατάω 🙂 )

  8. mahler76 05/02/2011 στο 9:21 μμ Reply

    πάντως για «ερασιτέχνης» μια χαρά τα πήγες. Το γατόνι τρέλα φυσικά. Καλό βράδυ αγορίνα.

    • fvasileiou 06/02/2011 στο 10:24 πμ Reply

      Θα ήθελα να έχω χρόνο να ασχολούμαι περισσότερο με την φωτογραφία. Ίσως να επιδιώξω να τον βρω…

  9. photoioannina 10/02/2011 στο 10:06 πμ Reply

    Αγαπητέ μου φίλε καλή σου μέρα.
    Πολύ ωραία η βόλτα που μας έκανες. Κι εγώ πριν λίγο καιρό, χωρίς πολύ σκέψη, ξεκίνησα να κάνω βόλτες και να φωτογραφίζω αξιοθέατα της πόλης μας. Πλέον μου έχει γίνει αγαπημένη συνήθεια και δεν πάω πουθενά χωρίς τη φωτογραφική μου μηχανή.
    Συνέχισε τις βόλτες σου γιατί εσύ έχεις και το χάρισμα να γράφεις όμορφα.

    • fvasileiou 11/02/2011 στο 9:50 μμ Reply

      Χαίρομαι που όλο και περισσότεροι ηπειρώτες αναγνωρίζουν την ομορφιά που τους χαρίστηκε, την αποτυπώνουν και την μοιράζονται στο δίκτυο.
      Keep on και σ’ ευχαριστώ για καλά σου λόγια.

  10. photoioannina 10/02/2011 στο 10:10 πμ Reply

    Συπληρωματικά στο προηγούμενο σχόλιό μου ήθελα να σου πώ ότι τις φωτογραφίες μου τις αναρτώ στο photoioannina.blogspot.com

Σχολιάστε

