Δυο κορμιά

Σου είπα: «Τα σώματά μας δηλώνουν ότι βρισκόμαστε σε διαφορετική φάση».

Δεν είπες τίποτα. Με κοιτούσες κατάματα και τα φρύδια σου σάλεψαν λίγο σε μια έκφραση που θα μπορούσε να δηλώνει απορία.

«Εγώ είμαι σκυμμένος μπροστά, προς το μέρος σου, εσύ κάθεσαι βαθιά πίσω στην καρέκλα σου, όσο πιο μακριά μου μπορείς».

Μου είπες: «Απλώς έχω φάει πάρα πολύ και δεν μπορώ να πιέσω το στομάχι μου».

Τα χείλη μου τραβήχτηκαν προς τα αριστερά. Ήταν ένδειξη αμηχανίας; Πικρό χαμόγελο; Δυσπιστία;

Με κοίταξες για μια στιγμή, έπιασες την καρέκλα σου, την έσυρες πιο κοντά στο τραπέζι και έσκυψες προς το μέρος μου. Οι αγκώνες σου ακούμπησαν στο τραπέζι, τα φλυτζάνια και τα κουταλάκια έτριξαν. Μια τούφα μαλλιών έφυγε από το αφτί σου κι έπεσε πάνω στο μάγουλο, έκρυψε το μάτι σου.

Τρία με τέσσερα εκατοστά η απόσταση πλέον ανάμεσα στα πρόσωπά μας.

στα μάτια μας.

στα χείλια μας.

Σκέφτηκα να απλώσω το χέρι και να χαϊδέψω τα μαλλιά σου. Απλώς σου χαμογέλασα.

Πήρες βαθιά ανάσα κι έσπρωξες πάλι πίσω την καρέκλα σου. Κάθισες και πάλι βαθιά πίσω, άπλωσες τα πόδια μπροστά και σταύρωσες τα χέρια σου στο στήθος.

«Τώρα πέρασες στην άμυνα», σκέφτηκα.

Είπα: «Έχεις όρεξη για παγωτό;»

2 thoughts on “Δυο κορμιά

  1. Σοφία 24/07/2011 στο 1:02 μμ Reply

    Με στενοχωρεί που σκέφτομαι πως κάπως έτσι, αυτό, το έχω ζήσει και γω….

  2. hfaistiwnas 25/07/2011 στο 1:33 πμ Reply

    Κάτι άλλαξε ανάμεσα σας;

Σχολιάστε

