Πέντε ημερών σιγή

Όταν καμιά φορά με ρωτάνε για το Σημειωματάριο, αλλάζω γρήγορα κουβέντα με φράσεις που θα ήθελα να είναι χιουμοριστικές και να δηλώνουν μια κάποια αδιαφορία -πολύ φοβάμαι ότι το μόνο που κάνουν είναι να προδίδουν την αμηχανία μου.

Αμηχανία γιατί απ’ τη μια το Σημειωματάριο είναι πλέον καρπός (κομμάτι;) του βαθύτερου εαυτού μου, κι απ’ την άλλη γιατί δεν μπορώ ούτε εγώ ο ίδιος να εξηγήσω τα τι και τα πώς. Γράφω τα κείμενα και τα ανεβάζω, τα υπόλοιπα μου είναι μυστήρια και αδιευκρίνιστα.

Και τώρα που για αντικειμενικούς λόγους θα πρέπει να λείψω για πέντε ημέρες από το μπλογκοχώρι και το twitter νιώθω ένα σφίξιμο, που τα κάνει όλα να φαντάζουν ακόμα πιο παράξενα.

Όπως και νά ‘χει, οι απαντήσεις θα μας δοθούν στο τέλος -αν, φυσικά, υπάρχουν- και μέχρι τότε το τώρα και το ιστολογείν έχουν σημασία…

4 thoughts on “Πέντε ημερών σιγή

  1. tony brush (@vourtsis) 13/11/2011 στο 10:42 μμ Reply

    απο τις 12/08 μεχρι τις 20/09 ημουν στην θαλασσα και συνειδητα δεν ηθελα ουτε mob oyte net pistepseme ξαναβρηκα τον ευατο μου .

  2. hfaistiwnas 14/11/2011 στο 9:23 πμ Reply

    Που θα πας χαρά μου; ε;;;;
    Ταξιδάκια συνέχεια!!!! Καλά να περάσεις!

  3. Fri 14/11/2011 στο 12:17 μμ Reply

    Εγώ ήρθα, εσύ φεύγεις…
    Καλά να περάσεις!

  4. Psomiadou Anthi 14/11/2011 στο 8:59 μμ Reply

    Να κάνεις αυτό που αισθάνεσαι ότι είναι σύμφωνο με τις ανάγκες «εντός σου».Το blog και το twitter δεν υπάρχουν για να είναι θηλιά στο λαιμό μας.Θα επιστρέψεις δριμύτερος.Να είσαι καλά!

Σχολιάστε

